علی نصیریان/ همسر علی نصیریان بازیگرسینما و تلویزیون

عکس تا حالا دیده نشده از همسر علی نصیریان بازیگر مطرح ایران که بعداز مدت‌ها پخش شد

10:54 - 1402/03/04
استاد علی نصیریان بازیگر پیش کسوت در سن 21 سالگی همزمان با استخدام با فاطمه بیات همسرش ازدواج گرد، این ازدواج بصورت سنتی و با معرفی یکی از اقوام انجام شد.

علی نصیریان بازیگر سینما و تلویزیون است. علی نصیریان دیپلمه هنرستان هنرپیشگی که با الگوی درسی کنسرواتوار هنرهای دراماتیک پاریس در ایران دایر شده بود می باشد و نشان درجه یک هنری معادل دکترا را دارد.

علی نصیریان سال 1329 در 16 سالگی همزمان با دبیرستان به کلاس جامعه باربد رفت و در آنجا موسیقی، تئاتر و ادبیات فرا گرفت سپس در کلاس های تئاتر سعدی حضور یافت علی نصیریان بعد از کودتای 28 مرداد 1332 تئاتر سعدی بسته شد و نصیریان مجبور بود به هنرستان هنرپیشگی برود، جایی که طب الگوی کنسرواتوار هنرهای پاریس اداره می شد. بعد از 3 سال تحصیل در سال 1335 در 22 سالگی اولین نمایشنامه اش را نوشت.

عکس تا حالا دیده نشده از همسر علی نصیریان بازیگر مطرح ایران که بعداز مدت‌ها پخش شد 5

ازدواج و فرزندان

استاد علی نصیریان سال 1336 در 21 الگی همزمان با استخدام با فاطمه بیات همسرش ازدواج گرد، این ازدواج بصورت سنتی و با معرفی یکی از اقوام انجام شد.

ثمره این ازدواج سه پسر بنام های «برمک» ، «باربد» و «بابک» می باشد که همگی خارج از کشور زندگی می کنند و همسرشم سال 97 دار فانی را وداع گفت.