مهشاد کریمی کیست ؟ / عروسی اش چه روزی بود؟

مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا در حوزه محیط زیست بود که در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده جان باخت.


​​​​مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا در حوزه محیط زیست بود که در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده جان باخت. مهشاد کریمی قرار بود چند روز دیگر عروس شده و راهی خانه بخت شود که متاسفانه در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی جان خود را از دست دادند. خبر فوت مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی نه تنها جامعه مطبوعات بلکه کل مردم ایران را غمگین کرد. مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی روز گذشته به خاک سپرده شدند.

متاسفانه در یک حادثه غم‌انگیز و دلخراش اتوبوس حامل خبرنگاران که برای تهیه گزارش راهی ارومیه شده بود در نزدیکی نقد واژگون شد و مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا در این حادثه جان خود را از دست داد.

مهشاد کریمی خبرنگار جوان خبرگزاری ایسنا بود از جمله خبرنگاران بود که در زمینه محیط زیست نیز فعالیت داشت و برای خبرگزاری ایسنا گزارش تهیه می‌کرد.

مهشاد کریمی دارای یک صفحه اینستاگرام می‌باشد البته این صفحه به صورت پرایوت است.

حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نزدیکی نقده

امروز اتوبوس حامل خبرنگاران که در قالب سه تیم به ارومیه عازم شده بودند که در حدود ساعت ۱۸ در محور ارومیه نقده دچار حادثه شد و بر اثر واژگونی این اتوبوس در حدود ۲۱ نفر از سرنشینان که همگی از خبرنگاران محیط زیست بودند به شدت زخمی شدند و شش نفر از مصدومان به وسیله هلال احمر و هلیکوپتر به بیمارستان ارومیه منتقل گردیدند.

جزئیات درگذشت مهشاد کریمی

مهشاد کریمی یکی از خبرنگاران حاضر در این اتوبوس بود و متاسفانه بر اثر حادثه واژگونی از ناحیه قفسه سینه دچار مصدومیت شدید شد.

یکی از خبرنگاران در گفتگو متذکر شد که اتوبوس قدیمی بود و زمان حادثه این خبرنگار در خواب بوده است و بر اثر تکان‌های شدید از خواب می‌پرد و چند ثانیه بعد اتوبوس واژگون می‌شود.او در ادامه گفت مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی در کنار پنجره اتوبوس نشسته بودند و احتمالاً از اتوبوس به بیرون پرتاب شده و در زیر اتوبوس مانده اند.

رکنا: بامداد امروز بر اثر برخورد اتوبوس و خودروی سواری تیبا در کیلومتر ۵۵ محور فردوس –…

  • اتوبوس ترمز برید!!!!

  • خبرنگار تسنیم می‌گوید: جاده‌ای که خبرنگاران در آن تردد کردند، باریک و خاکی بود و کمربند… پیکر مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت.

آخرین اخبار