عاشق کردن مردان با چند ترفند ساده

09:54 - 1399/11/06
با چند ترفند ساده به راحتی می توانید مردان را به خودتان جذب کنید و به نوعی آنها را شیفته و عاشق خود نیز کنید.
عشق

روش صحیح کنترل و عاشق کردن مردان چگونه است؟

شاید هر زنی دنبال راه و روشی برای کنترل و عاشق کردن همسر خود باشد،متخصصان معتقدند به راحتی می توان رگ خواب مردها را به دست آورد! مردان موجودات پیچیده ای نیستند و نسبت به زنان قابل پیش بینی ترمی باشند، به همین علت می توان با فتارهای و روش های مناسب رگ خواب آنها را بدست آورد و آنها را تحت سیطره خود قرار داد.

ممکن است در ابتدای نامزدی، کمی سخت باشد که بهترین رفتار خود را ارائه دهید، اما هر چه زمان بیشتر بگذرد و شما احساس راحتی بیشتری با شریک زندگی تان کنید، بهتر و بیشتر می توانید جنبه های مثبت خود را ارائه دهید.

عاشق کردن مردان با چند ترفند ساده11

با این راه و روش ها مردان خود را عاشق کنید

بلند پرواز باشید

اگر شما همسری حمایتگر و قهرمانی بخواهید که مشکلاتتان را حل کند به صورتی که نیاز به کار کردن نداشته باشید ، باید بدانید برای هیچ مردی جذاب نخواهید بود.

زندگی شما باید دارای هدف و برنامه باشد، همچنین باید برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش نمایید. زندگی هدف دار نمی تواند یک زندگی کسل کننده باشد زیرا دارای هیجان است. این نوع زندگی برای مردان جذابیت بیشتری دارد.

به خودتان رسیدگی کنید

تفاوتی نمی کند که چند ماه یا چند سال از آغاز زندگی مشترک شما گذشته باشد، مهم این است که شما باید مانند اوایل ازدواج، به ظاهرتان برسید و نباید به دلیل راحتی با همسرتان به ظاهر و پوشش خود بی اهمیت باشید.

همیشه برای زیباتر به نظر رسیدن تلاش نمایید. حتی بعد از ازدواج تصور کنید که این دیدار اولین ملاقات شما با همسرتان است و می خواهید او را مجذوب زیبایی خود کنید. اگر برای ظاهر و زیبایی تان ارزش قائل شوید، از نظر دیگران نیز زیبا خواهید بود.

عاشق کردن مردان با چند ترفند ساده4

خودتان را تغییر دهید

خودتان را برای بهتر شدن، تغییر دهید. ورزش کنید، برای خود وقت بگذارید و به آرایشگاه بروید.

زیاد لبخند بزنید

مردها لبخند واقعی همسرشان را دوست دارند، پس به زور لبخند نزنید تا غیرعادی به نظر نرسید. وقتی در کنار شوهرتان هستید، به جوک های اش بخندید، به او توجه کنید و نشان دهید که از بودن با او خوشحال هستید.

عاشق کردن مردان با چند ترفند ساده8

تکیه گاه باشید

اگر می خواهید همسرتان را بیش از پیش به خود جذب کنید و دل او را ببرید، یک تکیه گاه برای او باشید طوری که او بتواند روی شما حساب کند.

زندگی زناشویی فراز و فرودهایی دارد و سراسر خوشی و شادی نیست، پس در زمان هایی که به شما احتیاج دارد مانند زمانی که شغل اش را از دست داد یا مریض و افسرده شد، کنارش باشید و زیر گوشش زمزمه می کنید:تو تنها نیستی.

با او بحث کنید و کم نیاورید

بیش تر مردها دوست دارند که همسرشان از اخبار روز جهان آگاه باشند تا در امور مختلف با آنها بحث کنند. با اطلاع از مسائل روز دنیا، خودتان را به روز کرده و نشان دهید که آی کیوی بالایی دارید.

عاشق کردن مردان با چند ترفند ساده19

برای رابطه تلاش کنید

اگر می خواهید به عشق زندگی تان بفهمانید که برای شما بسیار ارزشمند است، برای حفظ ارتباط خود تلاش کنید، در شرایط سخت به جای فرار کردن، کنار او بایستید تا رابطه تان مانند روزهای اول ازدواج شود. همین کارها موجب می شود که عشق تان روز به روز عمیق تر گردد.

فعال و پرانرژی باشید

اگر می خواهید همسرتان همیشه به شما عشق بورزد فعال و پرانرژی باشید زیرا یک زن سرشار از انرژی و شاد به آسانی می تواند باعث ایجاد شادی و رفع خستگی همسرش شود.

عاشق کردن مردان با چند ترفند ساده9

در انتخاب کلمات محتاط باشید

معمولا مردها از خانم هایی که هیچ کنترلی بر رفتارهای منفی خود ندارند و خیلی واضح حسادت، عصبانیت و ناراحتی خود را نشان می دهند، بیزارند.

بنابراین احساسات منفی خود را به شیوه ای مثبت بروز دهید، در انتخاب کلماتی که به کار می گیرید، محتاطانه تر عمل کنید تا اینگونه عشق ههمسرتان نسبت به خود را بیشتر کنید.

درست است که شما دوست ندارید زن دیگری به همسرتان نزدیک شود، اما صریحا واکنش نشان ندهید و مدام بر سرش فریاد نزنید، بلکه با یک رفتار مناسب، عشق زندگی تان را حفظ کنید.

به چشمان او نگاه کنید

برای عاشق کردن نامزدتان، لحظاتی را با لبخند در چشم او نگاه کنید زیرا باعث می شود نامزدتان مطمئن می شود که تنها فردی مهم زندگی شماست.

عاشق کردن مردان با چند ترفند ساده0

در فعالیت های گروهی با او شرکت کنید

برای جذب همسرتان لازم است زمان بیشتری را با او صرف کنید. بنابراین در جمع دوستان مشترک و فعالیت های گروهی همراه با او شرکت کنید.

ابراز احساسات

برای حفظ عشق در زندگی مشترک خود، از ابراز احساسات غافل نشوید.