تصاویر خفن فریبا طالبی با همسرش با ست لباس زیبای نامزدی

09:39 - 1399/11/06
در این مطلب عکس های فریبا طالبی با همسرش را مشاهده می کنید
فریبا طالبی

فریبا طالبی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران است که در سال جاری به همراه همسرش در سریال دخترم نرگس ایفای نقش کرده بود. امروز می خواهیم عکس های فریبا طالبی با همسرش با ست لباس نامزدی برای شما قرار دهیم که خانم بازیگر در اینستاگرامش منتشر کرد

عکس های فریبا طالبی با همسرش

فریبا طالبی عکس هایی با همسرش منتشر کرد

تصاویر خفن فریبا طالبی با همسرش با ست لباس زیبای نامزدی20

عکس های فریبا طالبی با همسرش با لباس نامزدی

تصاویر خفن فریبا طالبی با همسرش با ست لباس زیبای نامزدی16

عکس های زوج بازیگر در کنار هم

تصاویر خفن فریبا طالبی با همسرش با ست لباس زیبای نامزدی4

ست لباس نامزدی بازیگر زن

بد نیست درباره فریبا طالبی بیشتر بدانید

فریبا طالبی متولد ۴ اردیبهشت سال ۱۳۶۴ در مشهد است. خانم طالبی فارغ التحصیل لیسانس سینما گرایش بازیگری از دانشگاه هنر می باشد که فعالیت خود را با مجری گری کودک شروع کرد

فریبا طالبی در یک خانواده پنج نفره به دنیا آمده و یک برادر و یک خواهر بزرگتر از خودش دارد. پدر خانم طالبی مشوق اش در عرصه بازیگری بوده است. او قبل از بازیگر شدن لهجه مشهدی داشت که به درخواست عوامل برخی از آثارش تصمیم گرفت لهجه تهرانی را جایگزین لهجه مشهدی کند.

تصاویر خفن فریبا طالبی با همسرش با ست لباس زیبای نامزدی8

بازیگر ایرانی

وی معتقد است بسیاری از افراد که عاشق بازیگری هستند نمی دانند که لهجه و گویش یک بازیگر چقدر پراهمیت است و به همین دلیل نمی توانند در این رشته موفق شوند.

در سال ۱۳۷۹ وقتی پانزده ساله بود از طریق یک فراخوان برای کار اجرا تست داد که در نهایت بخاطر فن بیان شیوایی که داشت قبول شد به این ترتیب مدتی بعد به عنوان یک مجری کودک وارد قاب تلویزیون شد.

تصاویر خفن فریبا طالبی با همسرش با ست لباس زیبای نامزدی18

عکس های فریبا طالبی با همسرش با لباس ست

زمانی که برای کنکور درس می خواند ۲۵ کیلوگرم وزن اضافه کرده بودند چرا که به گفته خودشان فقط درس میخواندند و غذا میخوردند و هیچ فعالیت دیگری نداشتند. در نهایت سال ۱۳۸۲ دانشگاه هنر تهران قبول شدند و به همراه خانواده از مشهد به تهران نقل مکان کردند.

تصاویر خفن فریبا طالبی با همسرش با ست لباس زیبای نامزدی0

بازیگر دخترم نرگس

فیلم سینمایی “رفت” اولین فیلم بلند مهدی اسماعیلی است که در نخستین حضور بین المللی خود در بخش اصلی مسابقه شانزدهمین دوره جشنواره سالنتو در ایتالیا به نمایش در آمد و فریبا طالبی که در این فیلم نقش یک دختر ناشنوا را بازی می کند توانست جایزه بهترین بازیگر زن این جشنواره را از آن خود کند.