خوشگذرونی عجیب سانیا سالاری در روزهای کرونایی

18:30 - 1399/10/30
در این تصویر سانیا سالاری بازیگر گیسو را در کنار ساحل دریا می بینید
سانیا سالاری

سانیا سالاری بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران است که با بازی در سریال دلدادگان ساخته منوچهر هادی معروف شد. او در این سریال نقش ازغوان را ایفا می کرد. سالاری بار دیگر با منوچهر هادی همکاری کرده و در سریال جدیدش عاشقانه۲ ایفای نقش می کند. او در صفحه اینستاگرامش عکسی از خودش در ساحل دریا منتشر کرد. در ادامه در پرشین وی تفریح و خوشگذرونی سانیا سالاری بازیگر گیسو را می بینید

تفریح سانیا سالاری بازیگر گیسو

سانیا سالاری این عکس را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

خوشگذرونی عجیب سانیا سالاری در روزهای کرونایی4

سفر سانیا سالاری بازیگر گیسو

او همچنین عکس سلفی با دوستش در اینستاگرام منتشر کرد

خوشگذرونی عجیب سانیا سالاری در روزهای کرونایی0

تفریح خانم بازیگر

سانیا سالاری متولد ۲۰ تیرماه در دهه ۶۰ از بازیگران سینما و تلویزیون ایران می باشد. سانیا سالاری با شرکت در کلاس های بازیگری خانم نصیرپور و آقای رحمانیان توانسته است فنون و تاکتیک های هنرپیشگی را بیاموزد.

خوشگذرونی عجیب سانیا سالاری در روزهای کرونایی8

بازیگر دلدادگان

سانیا سالاری بازیگری که با بازی در چند نمایش به دنیای هنر معرفی شد که به خاطر عملکرد خوب سانیا سالاری در تئاتر فیلمسازان مشهور کشورمان مانند آقای منوچهر هادی ، از او برای سریال جدید خود به نام دلدادگان استفاده کردند سریال دلدادگان اولین تجربه خانم سانیا سالاری بوده که توانسته در نقش ارغوان در کنار بازیگران مطرحی چون شاهرخ استخری ، لیندا کیانی ، مهرانه مهین ترابی به ایفای نقش بپردازد.

خوشگذرونی عجیب سانیا سالاری در روزهای کرونایی11

عکس سانیا سالاری بازیگر گیسو

سانیا سالاری در نمایش مجلس ضربت زدن به کارگردانی بهرام بیضایی یکی از سخت ترین نقش های زندگی اش را ایفا کرد و در قالب دو شخصیت نویسنده و قطام جلوی دوربین رفت و با وجود اینکه اولین تجربه بازیگری اش بود به خوبی توانست از عهده این نقش برآید.

خوشگذرونی عجیب سانیا سالاری در روزهای کرونایی14

بازیگر جوان ایرانی

نظر این بازیگر درباره اولین حضور حرفه ای خود

قبل از حضورم در این نمایش در چند مراسم نمایش نامه خوانی منجمله مجلس ضربت زدن با محمد رحمانیان همکاری داشتم. پدیده جمال ها دستیار محمد رحمانیان با من تماس گرفت و بعد از رفتن به دفتروملاقات با محمد رحمانیان متوجه شدم من را برای بازی درنقش قطام در نظر گرفته اند.و کلی خوشحال شدم.