سکانس زیبای علی شادمان در فیلم مردن در آب مطهر

19:56 - 1399/10/29
علی شادمان در تازه ترین پست اینستاگرامی خود ویدیویی جذاب و دیدنی از خود در فیلم مردن در آب مطهر را برای دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشت که شما هم میتوانید در ادامه مطلب این پست منتشر شده توسط وی را مشاهده کنید.
علی شادمان

دنیارَ‌ میبینی ؟ دُختری که دوستِش داشتُم اَ بساط مَ عطر عاروسیشه خرید منم نمادُم مَرَ ببینه ، یَک عَکسم او وَقت بَرِم روان کَده بود ، پاکش کردُم ... . « مُردن در آب مطهر » رو می تونید روی پلَت فُرم های موجود ببینید . ارادت

بیوگرافی و عکس های علی شادمان

  • نام :محمد علی
  • نام خانوادگی :شادمان
  • متولد :4 آذر 1375
  • محل زندگی :ایلام
  • پیشه :بازیگر

سکانس زیبای علی شادمان در فیلم مردن در آب مطهر5

زندگینامه علی شادمان

محمدعلی شادمان (زاده:1375 در ایلام ) بازیگر ایرانی است. علی کار بازیگری را در نوجوانی از سال 1385 با بازی در فیلم میم مثل مادر آغاز و همچنین در فیلمهای سینمایی صد سال به این سال ها ، زمانی برای دوست داشتن

و کلانتری غیرانتفاعیو سریال سرزمین کهن به ایفای نقش پرداخته است.

سکانس زیبای علی شادمان در فیلم مردن در آب مطهر8

مهراوه شریفی نیا و علی شادمان بازیگران کیمیا

او در سال 92 در فیلم ساکن طبقه وسط به کارگردانی شهاب حسینی و در سال 90 در فیلم رؤیای سینما به کارگردانی علی شاه حاتمی ایفای نقش کرده است. وی در جشنواره های متعدد داخلی و خارجی شرکت داشته است و در سال2010و 2011 نیز برنده دوجایزه ویژهٔ سینه کید و فیسی شد و در همین دو سال بهترین بازیگر نوجوان سال شناخته شد.

علی شادمان در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار نیز که سال 1394 از شبکه دوم سیما پخش شد ایفای نقش کرده است. او در آخرین تجربه بازیگری خود در مجموعه دیوار به دیوار ایفای نقش کرده است.

فیلم شناسی علی شادمان

سریال های تلویزیونی و فیلم ها

  1. ویلایی ها (1395)
  2. اروند (1394)
  3. یتیم خانه ایران (1393)
  4. ساکن طبقه وسط (1392)
  5. رؤیای سینما (1390)
  6. کلانتری غیرانتفاعی (1387)
  7. زمانی برای دوست داشتن (1386)
  8. صد سال به این سال ها (1386)
  9. میم مثل مادر (1385)
  10. سرزمین کهن
  11. کیمیا (1394)
  12. ماه و پلنگ (1395)
  13. دیواربه دیوار (1396)

تئاتر

  • مردگان بی کفن و دفن - منوچهر هادی (1394)
  • خشم اژدها - علی احمدی (1394)
  • نمایش نامه خوانی حشره - آیدا کیخانی (1395)
  • سماعی زاده - رضا بهاروند (1396)
  • زبان تمشک های وحشی - شیوا مسعودی (1396)

جوایز

  • 1386:بهترین بازیگر کودک برای فیلم میم مثل مادر در سی و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد
  • 1387:جایزه ویژه جشنواره سینه کید هلند برای فیلم زمانی برای دوست داشتن
  • 1387:پروانه زرین بهترین بازیگر کودک و نوجوان برای فیلم زمانی برای دوست داشتن در بیست و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان
  • 1390:پروانه زرین بهترین بازیگر کودک و نوجوان برای فیلم رؤیای سینما در بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان

مصاحبه با علی شادمان

من از کلاس چهارم وارد بازیگری شدم و از آن زمان تا به امروز مشغول بازیگری بوده ام هرچند سعی کرده ام در این 10سالی که مشغول کار هستم، در کارهایی بازی کنم که دوست داشته باشم و به همین دلیل است که در این مدت تنها در 9کار تصویری و یک کار تئاتر حضور داشته ام و اینطور نبوده که مدام در فیلم های مختلف مشغول کار باشم. سخت ترین کارم در این مدت سریال «سرزمین کهن» بود که 2سال درگیر آن پروژه بودم و در تمام این 2سال هرروز آفیش بودم و باید می رفتم سرکار!

سکانس زیبای علی شادمان در فیلم مردن در آب مطهر6

علی شادمان بازیگر سریال کیمیا

هر روز ساعت 6 صبح باید می رفتم سر لوکیشن و تا غروب یا شب کار ادامه داشت و شب ها که به خانه برمی گشتم، معلم خصوصی می آمد تا درس ها را با او کار کنم و بعد از آن شام می خوردم و مرور درس ها را داشتم و دوباره فردا ساعت 6 صبح باید می رفتم سرکار و این داستان 2سال ادامه داشت ولی هرگز اجازه ندادم که کار به درس خواندنم لطمه بزند. سریال «کیمیا » هم که باز کاری طولانی بود، همزمان با دوره پیش دانشگاهی ام بود ولی باز سعی کردم درس خواندنم را مدیریت کنم و خوشبختانه موفق هم بودم.

سکانس زیبای علی شادمان در فیلم مردن در آب مطهر4

علی شادمان بازیگر سریال کیمیا

برای « سرزمین کهن » من از 13 سالگی تا 15 سالگی درگیر کار بودم، در سن بلوغ هم بودم ولی باید راکوردهای نقش را حفظ می کردیم؛ چراکه من هم باید سن 7سالگی آن شخصیت را بازی می کردم و هم سن 14 سالگی و این کار را بسیار سخت کرده بود و من هم روزبه روز داشتم بزرگتر می شدم. با مشاوره چند دکتر و با درمان عجیب و غریب و ریسکی که کردیم، پذیرفتیم که یک سری داروها را مصرف کنم که از رشد و بلوغ من جلوگیری کند. پدر و مادرم هم خیلی در این زمینه تحقیق کردند و تضمین هایی از دکترها گرفتند؛ ولی با این حال کار پرریسکی بود و خوشبختانه اتفاق بدی هم نیفتاد.

علاقه به کتاب

خیلی کتاب می خوانم و فیلم نگاه می کنم. دوستان محدودی دارم و تعدادشان به اندازه انگشتان دست هم نمی رسد چون در انتخاب دوست خیلی وسواسی هستم و معتقدم که آدم با سه نفر دوست صمیمی باشد بهتر از آن است که با صدنفر دوستی سطحی داشته باشد. خیلی از اوقاتم را با دوستانم می گذرانم و با آنها راجع به کتاب ها و فیلم هایی که می خوانیم و می بینیم، صحبت می کنم. خیلی اهل بیرون آمدن از خانه نیستم. باشگاهی در کنار خانه ام هست که برای ورزش به آنجا می روم.

سکانس زیبای علی شادمان در فیلم مردن در آب مطهر20

امیر محمد متقیان و علی شادمان

علاقه علی شادمان

به عکاسی علاقه زیادی دارم و می توانم بگویم که به شکل حرفه ای این کار را انجام می دهم. البته سوژ ه هایم آزاد است و روی سوژه خاصی در عکاسی تمرکز نکرده ام ولی به صورت کلی به شدت به عکاسی علاقه دارم و آن را دنبال می کنم. از طرف دیگر به نوشتن متن و فیلمنامه نیز علاقه زیادی دارم و این روزها مشغول نگارش یک فیلم نیمه بلند هستم و امیدوارم که تا قبل از پایان سال بتوانم آن را بسازم.

خانواده

علی شادمان بازیگر 24 ساله کشورمان در خانواده ای فرهنگی و کم جمعیت متولد شده است.علی فرزند ارشد خانواده است و تنها یک خواهر کوچک تر از خود به نام آرینا دارد.پدر خانواده مسعود شادمان دکترای تاریخ و استاد دانشگاه می باشد مادرشان بتول رشنوادی معلم علوم تجربی است.او می گوید پدر و مادرش بسیار منضبط و منظمی هستند.

حمایت خانواده

این هنرمند از حمایت های خانواده اش در این راه میگوید:

تا الان هرچیزی که در زندگی‌ام دارم را بدون شک مدیون پدر و مادرم هستم و همیشه بهترین مشاورین من در زندگی و در هر کاری بوده‌اند. هیچ‌وقت مانع من نشده‌اند و همیشه پشتیبان و حامی من در این کار بوده‌اند ولی در کنارش نصیحت‌های خودشان را هم داشتند و مثلا می‌گفتند اگر بازیگری را به عنوان شغل خود انتخاب کنی، ممکن است در آینده به مشکلاتی برخورد کنی چراکه بازیگری یا کلا مشاغل سینمایی تضمینی ندارند که شما همیشه مشغول کار باشید و کسب درآمد کنید.

همیشه به من توصیه می‌کردند که حداقل رشته دانشگاهی‌ام را چیز دیگری انتخاب کنم تا در کنار بازیگری بتوانم در عرصه دیگری هم فعالیت کنم ولی شخصا بعد از مدتی حس کردم که فلسفه زندگی من در سینما خلاصه می‌شود و به جز بازیگری، نویسندگی و کارگردانی هم جزو دغدغه‌های من هستند و به همین دلیل تصمیم گرفتم که به صورت آکادمیک هم این رشته را دنبال کنم و در حال حاضر دانشجوی ترم اول کارگردانی هستم.

سکانس زیبای علی شادمان در فیلم مردن در آب مطهر1

تحصیلات

علی فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی است.

ازدواج

علی شادمان تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

استقلال در زندگی

از نظرش خودش تنها تفاوتش با برخی هم سن و سالان خودش این است که از 10 سالگی مثل کارمند ها شد و از صبح سرکار رفت و غروب به خانه برگشت.

حالا چندین سال است بطور کامل مستقل شده است.

سکانس زیبای علی شادمان در فیلم مردن در آب مطهر3

اوقات فراغت

او از اوقات فراغتش میگوید: اهل کتابم و خیلی فیلم نگاه می کند، در انتخاب دوست وسواسی هستم و تعدادشان به انگشتان دست هم نمی رسد، خیلی اهل بیرون رفتن از خانه هم نیستم.

گاهی در باشگاهی که در کنار خانه ام هست می گذرانم.

رفاقت

دوستان محدودی دارم و تعدادشان به اندازه انگشتان دست هم نمی‌رسد چون در انتخاب دوست خیلی وسواسی هستم و معتقدم که آدم با سه‌نفر دوست صمیمی باشد بهتر از آن است که با صدنفر دوستی سطحی داشته باشد. خیلی از اوقاتم را با دوستانم می‌گذرانم.

علایق

همیشه کارگردانی و نویسندگی برایم جذاب بوده اما دغدغه اصلی ام بازیگری است در دانشگاه کارگردانی خوانده ام و می خواهم کارگردان شوم، اتفاقی خیلی دور از ذهن نیستعلی فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی است.

سکانس زیبای علی شادمان در فیلم مردن در آب مطهر0

علی شادمان در کودکی و در فیلم میم مثل مادر

عکاسی

به عکاسی علاقه دارم و به شکل حرفه ای اینکار را انجام می دهم، البته سوژه هایم آزاد است، من همیشه آبی آسمان یا ابرهای سفید کومولوسی را دوست دارم

علاقه به شهرت

نمی توانم علاقه ام به شهرت را انکار کنم و اگر کسی چنین بگوید کذب است، بعد از میم مثل مادر شهرت عجیبی را تجربه کردم تا اینکه با بزرگ شدن چهره ام تغییر کرد.

اما دوباره با پخش کیمیا آن شهرت برایم بازگشت.

فضای مجازی+آدرس اینستاگرام

علی شادمان چند سالیست در اینستاگرام فعالیت دارد و تاکنون بیش از 600 پست به اشتراک گزاشته است و 334 هزار نفر دنبال کننده دارد.

نظر آقای شادمان درباره فضای مجازی: متاسفانه این روزها شاهدیم که مخصوصا در شبکه‌های اجتماعی اتفاقاتی می‌افتد که افراد به یکدیگر به راحتی توهین می‌کنند! همانطور که گفتم اعتقاد دارم که هیچکس از دیگری بالاتر نیست ولی در این بین هستند افرادی که خودشان را پایین‌تر از دیگران می‌بینند و درنتیجه سعی در تخریب طرف مقابل خود دارند؛ مخصوصا در شبکه‌های مجازی که ارتباط رودررو نیست و مسائلی ایجاد می‌شود که چندان خوشایند نیستند. با این حال من همیشه سعی کرده‌ام که با احترام رفتار کنم و زندگی حرفه‌ای و شخصی‌ام را از یکدیگر جدا نگه‌ دارم.

سکانس زیبای علی شادمان در فیلم مردن در آب مطهر17

فعالیت حرفه ای

ورود به دنیای بازیگری

علی شادمان با حمایت خانواده اولین بار سال 1385 در 10 سالگی در کنار گلشیفته فراهانی با فیلم میم مثل مادر بازیگری را شروع کرد، یکسال بعد نیز در فیلم صد سال به این سال ها بازی کرد.

هر دو این فیلم ها جوایز و افتخارات زیادی را بدست آوردند.علی برای این نقش جایزه بهترین بازیگر کودک سی و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد را دریافت نمود.