مریم معصومی مشغول آفتاب گرفتن لاکچری + عکس باورنکردنی

16:58 - 1399/10/29
در این تصویر استایل جدید مریم معصومی را مشاهده می کنید
مریم معصومی

مریم معصومی بازیگر جوان ایرانی است که با بازی در سریال سه دونگ سه دونگ معروف شد و پس از آن در فیلم و سریال های زیادی بازی کرد.

استایل جدید مریم معصومی بازیگر

مریم معصومی در پستش نوشت:

روزتون زیباااا

امیدوارم هفته خوبی شروع کرده باشید.

مریم معصومی مشغول آفتاب گرفتن لاکچری + عکس باورنکردنی20

استایل جدید مریم معصومی بازیگر

مریم معصومی مشغول آفتاب گرفتن لاکچری + عکس باورنکردنی0

آفتاب گرفتن بازیگر معروف

مریم معصومی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۶۵ در تهران است. او دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره دیده رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی است.

مریم معصومی مشغول آفتاب گرفتن لاکچری + عکس باورنکردنی11

بازیگر معروف

وی دارای لیسانس علوم سیاسی می باشد.

وی در هفته دفاع مقدس با ارائه نقش متفاوت در سریال سی و نه هفته که از شبکه ۵ سیما پخش می‌شد اعلام حضور کرد. سریال سی و نه هفته یک قصه عاشقانه با محوریت یک زن در دهه شصت بود که از دید یک زن جوان (عاطفه) روایت می‌شد که در دوران بارداریش و در نبود همسر رزمنده اش زندگی را سپری می‌کرد و با مشکلات زیادی منتظر بازگشت همسرش بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

مریم معصومی مشغول آفتاب گرفتن لاکچری + عکس باورنکردنی15

استایل جدید مریم معصومی بازیگر

مریم معصومی از سفیران سندروم داون است.

او در زمینه دیزاین هم فعالیت کرده و همچنین تدوین فیلم را هم تجربه کرده است.

مریم معصومی مشغول آفتاب گرفتن لاکچری + عکس باورنکردنی1

بازیگر استقلالی

پدرش بازنشسته و مادرش خانه‌دار هستند .او دختر کوچک خانواده ای ۷ نفره است و هر ۲ خواهر و ۲ برادر بزرگتر او ازدواج کرده اند. یک برادرش فارغ التحصیل برق، یک برادرش دیپلمه، یک خواهرش فارغ التحصیل حسابداری و خواهر دیگرش فارغ التحصیل دستیاری دندانپزشکی هستند.

مریم معصومی مشغول آفتاب گرفتن لاکچری + عکس باورنکردنی8

بازیگر سه دونگ سه دونگ

دوران کودکی

در دوران کودکی ام، می توانم بگویم شیطان بودم ولی نه آن طور که از دیوار راست بالا بروم. می شود گفت شیطان محفوظ به حیایی بودم چون نسبت به افراد خانواده کوچک ترین عضو بودم و طبیعتا کسی را برای بازی کردن نداشتم بنابراین دوران کودکی بی آزاری و تنهایی داشتم و همه کارهایم از جمله شیطنت هایم نیز تنهایی بوده است. مثلا سر ظهر وقتی همه خواب بودند می رفتم دنبال کشف کردن چیزهای جدید و به قول خودمان فضولی های خطرناک که مثلا به عنوان نمونه یک بار رفتم سراغ جعبه برق خانه پدربزرگ و خاله ام به طوری که برق خانه و فیوز را قطع می کردم.