محمد مسلمی مجری معروف در نقش زن حامله

20:28 - 1399/10/28
در این تصویر محمد مسلمی مجری معروف را با گریم زن حامله می بینید
محمد مسلمی

محمد مسلمی از مجریان معروف برنامه کودک تلویزیون است که سالها پیش با برنامه فیتیله جمعه تعطیله معروف شدند و طرفداران زیادی داشتند اما به دلایلی این گروه از هم پاشید. او در صفحه شخصی اش عکسی از گریم جالبش منتشر کرد. در ادامه در پرشین وی عکس محمد مسلمی مجری را می بینید

محمد مسلمی مجری در نقش زن باردار

محمد مسلمی، مجری و بازیگر حوزه کودک و نوجوان که بیشتر به واسطه حضور در برنامه «فیتیله‎‌ها» شناخته می‌شود، تصویری متفاوت از خود را در لباس زنانه منتشر کرد.

محمد مسلمی مجری معروف در نقش زن حامله13

گریم محمد مسلمی مجری

بد نیست درباره محمد مسلمی بیشتر بدانید

محمد مسلمی در ۸/ ۴ / ۴۸ در انزلی متولد شده ولی اصالتا آذری است و از خطه اردبیل . ایشان متاهل هستند و دارای دو فرزند به نام های مهدی (متولد ۷۵ ) و مائده ( متولد ۸۶ ) . ایشان در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما در رشته بازیگری فارغ التحصیل شده اند و زیر نظر استاد حمید سمندریان دوره دیده ا ند. محمد مسلمی کار حرفه ای خود را از سال ۶۴ آغاز کرد.

محمد مسلمی مجری معروف در نقش زن حامله8

عمو فیتیله ای ها

محمد مسلمی یکی از سه عضو گروه فیتیله‌ای‌ها یا عموهای فیتیله‌ای است .این برنامه با سبک بازی در بازی اثری ماندگار در تاریخ برنامه‌سازی تلویزیونی ایران بود. عموهای فیتیله‌ای‌ چند دهه با مردم ما زندگی کردند و ما مخاطبانی داشتیم که به ما می‌گفتند ما از بچگی برنامه شما را نگاه می‌کردیم و امروز هم با فرزندمان پای برنامه شما می‌نشینیم.

محمد مسلمی مجری معروف در نقش زن حامله19

محمد مسلمی مجری برنامه کودک

وی ادامه داد: اعضای این گروه کسانی هستند که همه جمعه‌ها و اعیاد سال را دور از خانواده خود برای ساخت این برنامه حاضر شدند و در همه شرایط سخت پای برنامه ایستادند؛ اما متاسفانه رفتاری که با ما شد دلشکستگی عمیقی برای ما آورد و تعطیلی این برنامه در واقع دست رد زدن به خواست همه بچه‌هایی بود که روزهای جمعه ساعت ۱۰ منتظر عموهای فیتیله‌ای بودند.

محمد مسلمی مجری معروف در نقش زن حامله15

مجری برنامه کودک

عموهای فیتیله‌ای نام یک گروه متشکل از محمد مسلمی ءحمید گلی و علی فروتن است که با هم به عنوان عموهای فیتیله‌ای‌ در مجموعه‌های تلویزیونی و تئاترها برای کودکان نقش اصلی را اجراء می‌کنند. این گروه تاکنون چندین مجموعهٔ تلویزیونی در شبکه‌های وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته‌اند. تیم فیتیله‌ای‌ها بعد از ضبط بیش از هزار قطعه موسیقی و اجرای کنسرت شادیانه‌های کودکی پا به عرصه موسیقی کودک و خوانندگی گذاشته‌اند.