نظر الهام چرخند درمورد نماز بی‌ وضو

09:57 - 1399/10/28
الهام چرخنده، بانوی بازیگر و مجری پرحاشیه، با انتشار پستی در اینستگرام ، در مورد نماز صحبت کرد.
الهام چرخنده

نماز بی ولای او عبادتیست بی وضو به منکر علی بگو نماز خود قضا کند

نام:الهام نام خانوادگی:چرخنده تاریخ تولد :1357 تحصیلات:تحصیل کرده رشته معماری همسر سابق:فرشید نوابی (بازیگر)

زندگی شخصی:

الهام چرخنده متولد 1357 بازیگر سینما و تلویزیون ایران و همسر سابق فرشید نوابی می باشد.

وی پس از ترک تحصیل در رشتهٔ معماری فعالیت های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت .

عکسهای الهام چرخنده:

نظر الهام چرخند درمورد نماز بی‌ وضو18

عکس های الهام چرخنده

نظر الهام چرخند درمورد نماز بی‌ وضو6

تصاویر الهام چرخنده

نظر الهام چرخند درمورد نماز بی‌ وضو13

عکس های جدید الهام چرخنده

جدایی الهام چرخنده از همسرش

«گاهی اوقات دوستانم به ما می گویند شما عین جولز و جولی به شدت به یکدیگر شبیه هستید.» چرخنده از خودش و شوهر سابقش حرف می زند. از فرشید نوابی که روزگاری چرخنده درباره او می گفت: «فرشید گوش است و من دهان هستم و شاید به همین خاطر است که ما تا این حد با هم تفاهم داریم و در کنار هم احساس خوشبختی می کنیم چون مانند تکه های پازل همدیگر را کامل می کنیم.» پازل اما اواخر سال 92 به هم ریخت.

نوایی و چرخنده که سال گذشته در سریال «پروانه» هم همبازی شده بودند، قبل از تعطیلات نوروزی خیلی بی سروصدا از هم جدا شدند. از قرار معلوم فرزند کوچکتر آنها هم پیش پدرش مانده. نوابی و چرخنده که در روزهای جوانی و زمانی که چرخنده فقط 18 سالش بوده با هم ازدواج کرده بودند، هیچ وقت درباره علت جدایی حرفی نزدند اما زمان طلاق آنها حوالی روزهایی است که انگار چرخنده خودش را برای یک اتفاق بزرگتر آماده می کرده؛ برای تحولی پرسرعت و پر سروصدا در طول کمتر از 5 ماه! چرخنده اولین بازیگر زنی است که پس از پیروزی انقلاب و ممنوعیت خواندن زنان در اماکن عمومی، صدایش در سالن های سینمای کشور پیچید.

آن هم با خواندن آهنگ معروفی از پدر موسیقی پاپ ایران در وصف بی وفایی و رفتن و تنها گذاشتن یار در سکانس معروفی از فیلم شب یلدا که اشک های زن بی وفایی را با نشستن پشت پیانو و خواندن ترانه ای به تصویر کشید که از رفتن ها با یار و بازگشتن های تنها گفت. همین تصویرها نقطه شروعی بود برای حضور این بازیگر بلندقامت در سینما و تلویزیون اما حضور او در ایران چندان طول نکشید و پس از بازی در سریال «من یک مستاجرم» ناگهان غیبش زد، غیبتی که چرخنده درباره آن به روزنامه تماشا گفته بود:

«من در همه این سال ها فقط در عرصه بازیگری خیلی فعال نبودم. فیلمنامه نوشتم و مشاور فیلمنامه چندین کار بودم. الان هم این افتخار را دارم که چند کارگردان خیلی خوب به باور و قلم من اعتماد کردند و به عنوان مشاور فیلمنامه در خدمت شان هستم. در حوزه ترانه فعال بودم و برای بعضی خواننده ها ترانه سرایی کردم و از همه مهمتر اینکه من چندین سال در خارج از ایران ساکن بودم و اینجا نبودم که بتوانم در کاری حضور داشته باشم. البته آنجا هم بیکار نبودم و فعالیت می کردم.» او 8 سال همراه همسر سابقش در خارج از کشور زندگی می کرد و در این مدت 20 هزار دقیقه هم برنامه «ستاره مهاجر» را اجرا کرد. قرار بود او و نوایی پروژه «آکادمی موسیقی ایرانی» را هم در شبکه نمایش خانگی کلید بزنند که هیچ وقت این اتفاق نیفتاد.

عهدی که الهام چرخنده در برنامه زنده بست

الهام چرخنده بازیگر سریال «آوای باران» در ویژه برنامه «شهر یاکریم» در شبکه استانی صداوسیمای قم ضمن اهدای انگشتر، تسبیح و ساعت خود برای حراج به نفع خیریه، پوشش چادر را برای همیشه انتخاب کرد.

نظر الهام چرخند درمورد نماز بی‌ وضو12

دنیای بازیگری الهام چرخنده:

الهام چرخنده با بازی در تله تئاتر شباشب در عرصهٔ بازیگری مطرح شد. همچنین با درخشش در فیلم سینمائی شب یلداکه اولین ایفای نقش وی در سینما بود موفقیت زیادی به دست آورد. این شب ها شاهد بازی بسیار خوب الهام چرخنده در سریال آوای باران هستیم.

سینمایی

دامنه های سفید 1391 سوگند 1387 شب یلدا 1381 عروسی مهتاب 1375

مجموعه تلویزیونی

آوای باران 1392 پروانه 92-1391 من یک مستاجرم سایر آثارشباشب (تله تئاتر) هما (شبکهٔ ویدئویی) والس خداحافظی (تئاتر) ستارهٔ مهاجر (اجرا) جنایت و مکافات (فیلم کوتاه)

خوانندگی الهام چرخنده:

نظر الهام چرخند درمورد نماز بی‌ وضو14

کار دیگری که به شدت پیگیر آن هستم این است که امسال پکیجی از اشعارم که مجوز گرفته و توسط فرشید نوابی روی آنها آهنگسازی صورت گرفته و خودم دکلماسیون کردم وارد بازار شود.جالب اینکه چند کلیپ هم روی آنها ساخته شده که اثر آبرومند به مخاطب ارائه شود. پانزده تراک هم با اشعاری از خودم و فرشید و البته با آهنگسازی او، تمرین شده که آماده هستم تا برای اولین بار الهام چرخنده به عنوان بانوی خواننده روی صحنه برای بانوان بخواند.

الهام چرخنده در نقش های متفاوت:

الهام چرخنده در سریال آوای باران

نظر الهام چرخند درمورد نماز بی‌ وضو4

الهام چرخنده در سریال پروانه

نظر الهام چرخند درمورد نماز بی‌ وضو7

الهام چرخنده در فیلم سینمایی چک

نظر الهام چرخند درمورد نماز بی‌ وضو4

الهام چرخنده در فیلم سینمایی دامنه های سفید

نظر الهام چرخند درمورد نماز بی‌ وضو15

الهام چرخنده

الهام چرخنده و همسرش در افتتاحیه جشنواره مقاومت

الهام چرخنده بازیگر سابق سینما و تلویزیون کشورمان است که چند سالی است بازیگری را کنار گذاشته و با تغییر رویه، زندگی جدیدی را آغاز کرده است.

شب گذشته مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد و الهام چرخنده برای اولین بار با همسر روحانی اش در این مراسم حاضر شد.

اولین حضور الهام چرخنده و همسر روحانی اش در یک مراسم

الهام چرخنده و همسر روحانی اش برای اولین بار در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم مقاومت در کنار هم دیده شدند.

نظر الهام چرخند درمورد نماز بی‌ وضو13

مردادماه سال 96 بود که پسر الهام چرخنده با انتشار عکسی خبر از ازدواج مجدد مادرش داد و این بازیگر کشورمان چند سال بعد از جدایی از همسر سابقش زندگی جدیدی را در کنار یک روحانی آغاز کرد.

نظر الهام چرخند درمورد نماز بی‌ وضو12

الهام چرخنده در یک گفتگو از زندگی در عراق به همراه همسر روحانی اش صحبت کرد و گفت که به مدت سه سال است که به دلیل شغل همسرش در عراق زندگی میکند و از زندگی خود در این شهر بسیار راضی است و همواره در رفت و آمد به ایران بوده است و اقامت او در عراق دائمی نخواهد بود.

نظر الهام چرخند درمورد نماز بی‌ وضو4

الهام چرخنده در یکی از ماندگارترین نقش آفرینی هایش در سریال آوای باران مقابل دوربین رفت و سریال بزم آخر در سال 94 آخرین کار تلویزیونی او محسوب میشود.