تصویر باورنکردنی از مریم معصومی

07:38 - 1399/10/20
مریم معصومی با انتشار تصویری جدید در پیج شخصی اش چالش جدیدی به راه انداخت
مریم معصومی

تصویر باورنکردنی از مریم معصومی14

مریم معصومی این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد

مریم معصومی در پست نوشت: امروز انرژی ای که از هستی دریافت کردم این بود..

که همه چیز به درستی سرِ جایش قرار خواهد گرفت، و این حسو رو برای شما همراه این عکس میفرستم

پاشو روزتو بساز ..

تصویر باورنکردنی از مریم معصومی9

زندگینامه مریم معصومی

در اسفند سال ۱۳۶۵ در اصفهان بدنیا آمد. او در خانواده ۵ نفره بدنیا آمد که دو خواهر و دوبرادر دارد و او فرزند آخر خانواده محسوب می شود.

وی با سریال سه دونگ سه دونگ به مخاطبان تلویزیونی معرفی شد. سریال هایی که تاکنون مریم معصومی در آن ها بازی کرده است : سریال فاصله ها ساخته حسین سهیلی زاده در سال ۸۹ – سریال سه دونگ سه دونگ به کارگردانی شاهد احمدلو در سال ۹۰ – بازی در سریال پیدا و پنهان در سال ۹۲ – و سریال های ۳۹ هفته، ماجراهای پریشان و همه چیز آنجاست در سال ۹۳ .

تصویر باورنکردنی از مریم معصومی20

گفتگویی کوتاه با مریم معصومی

متولد اسفندماه

متولد اسفند 1365 می‌‌باشم و افتخار می‌كنم كه متولد اسفند هستم، بهترین زن سال! (با خنده) این را همه طالع بینی‌ها می‌گویند!

خانم گلچین هم متولد اسفند هستند و به خاطر همین خیلی با هم خوب بودیم و همدیگر را درك می‌كردیم. ته تغاری ام. همیشه حرف من اول و آخر تصمیم‌ها بوده است.

دارای لیسانس علوم سیاسی، فارغ‌التحصیل دوره‌های عكاسی حرفه ای، فارغ‌التحصیل دوره‌های بازیگری و كارگردانی استاد سمندریان و فارغ‌التحصیل دوره‌های فیلمنامه‌نویسی هستم. در حال حاضر مشغول یادگیری دوره‌های تدوین می‌باشم؛ اعتقاد دارم كه یك بازیگر باید خیلی با سواد باشد و خام جلوی دوربین نرود.

دوتا خواهر دارم كه هر دو متاهل هستند. دوتا هم خواهرزاده دارم. دارای یك برادر متاهل و یك برادر مجرد هستم. با برادر بزرگ‌تر مجردم خیلی صمیمی هستیم و مشوق اصلی‌ من در كارهایم ایشان هستند. پدرم بازنشسته و مادرم خانه‌دار هستند. یك برادرم فارغ‌التحصیل برق، یك برادرم دیپلمه، یك خواهرم فارغ‌التحصیل حسابداری و خواهر دیگرم فارغ‌التحصیل دستیاری دندانپزشكی هستند.

علاقه به بازیگری

كلا هنر را خیلی دوست داشتم. البته حوصله نقاشی نداشتم، چون یك مقدار اعصابم ضعیف است! (با خنده) موسیقی را هنوز هم خیلی دوست دارم. عاشق ساز ویلون هستم. ولی فرصت یادگیری موسیقی هیچ وقت برایم مهیا نشده است. خیلی عاشق بازیگری بودم. از دوران دبیرستان من كارگردانی و بازیگری می‌كردم و اكنون اولین عشق زندگی‌ام بازیگری است.بعد از بازیگری عشق دوم من عكاسی است و برای این كار خیلی سفر می‌كنم.

ورود به عرصه بازیگری

سال 88 فارغ‌التحصیل شدم و نشستم 8 ماه شدید برای فوق لیسانس علوم سیاسی خواندم. مطمئن بودم كه سراسری قبول می‌شوم و به همین خاطر اصلا در دانشگاه آزاد شركت نكردم و الان پشیمان هستم! سراسری شبانه شهرستان قبول شدم. یك ترم ثبت‌نام كردم ولی بعد بازیگری را ترجیح دادم به این‌كه دو روز بروم شهرستان و برگردم. انصراف دادم و فوق لیسانس روی هوا ماند! اولین بار در سال 88 بدون هیچ دوره و كلاسی در تله فیلم «كادوی در به در» یوسف تیموری 4، 5 سكانس بازی كردم.از زمانی كه اولین كارم پخش شد دیگر خانواده‌ام مشكلی با كارم نداشتند. بعد از آن در كلاس‌های استاد سمندریان ثبت‌نام كردم. در آن مدت كار نكردم و صبر كردم دوره‌هایم تمام شود تا پخته جلوی دوربین بروم. بعد از آن دوره‌های عكاسی‌ام را شروع كردم.

تصویر باورنکردنی از مریم معصومی13

مادر مریم معصومی:

مخالف بودیم

خانه دار هستم. دو خواهر و یك برادر مریم ازدواج كردند و فقط مریم و برادر بزرگترش مجرد هستند و با ما زندگی می‌كنند. مریم از بچگی در همه زمینه‌ها مثل نقاشی، موسیقی و... خیلی با استعداد بود.

ولی هیچ وقت دوست نداشتم مریم به سمت هنر و بازیگری برود. مریم می‌خواست بازیگری – كارگردانی بخواند ولی من به شدت مخالف بودم و می‌گفتم یا باید دكتر بشوی یا مهندس كه باعث رنجش مریم می‌شد. وقتی كه وارد دبیرستان شد رفتم رشته ریاضی ثبت نامش كردم ولی وقتی كه فهمید من رشته ریاضی ثبت‌نامش كردم خیلی ناراحت شد و گفت من ریاضی دوست ندارم و می‌خواهم علوم انسانی بخوانم.

با توجه به این‌كه مرغ مریم خانم یه پا داره! رشته‌اش را عوض كرد. من و پدرش موافقت كردیم كه رشته انسانی بخواند به این شرط ‌كه هر رشته‌ای می‌خواند دكترایش را بگیرد. همیشه معلم‌هایش دوستش داشتند و می‌گفتند كه خیلی با استعداد، متواضع و با گذشت و خونگرم است. همیشه نمره‌هایش خوب بود و حتی معدل پیش دانشگاهی‌اش 60/19 شد!

در دانشگاه هم نمراتش بالا بود و خیلی زود درس‌هایش را پاس كرد و درسش تمام شد. بعد از لیسانس هم وارد بازیگری شد. من و پدرش اول مخالف بودیم. چون همیشه یك هاله‌ای دور سینما وجود دارد و به آدم استرس می‌دهد. اولین باری كه مریم رفت جلوی دوربین ما اصلا اطلاع نداشتیم و خانم یك روز آمد و گفت رفتم فیلم بازی كردم! اولین باری كه تصویرش را در تلویزیون دیدیم از آن سختی‌ها دست برداشتیم و دیدیم كه توانایی‌اش را دارد. من همیشه سعی كردم دخترم را طوری تربیت كنم كه یك خانم كامل باشد برای جامعه‌ای كه در آن زندگی می‌كنم و فكر می‌كنم تلاشم جواب داده است، چون اطرافیان این را به من می‌گویند.

تلویزیون بهتر است

كار در تلویزیون، سینما و تئاتر را دوست دارم، ولی اول تلویزیون و بعد به سینما و تئاتر علاقه‌مندم. به نظرم تلویزیون شروع خوبی است.

الگوهای ایرانی

الگوی‌های بازیگری خارجی را انتخاب نمی‌كنم، چون اعتقاد دارم در كشور خودمان اساتید بزرگی چون آقای انتظامی، آقای نصیریان، آقای پرستویی و... داریم كه نیازی نیست از بازیگران خارجی الگوبرداری كنیم. ضمن این‌كه شرایط بازی در كشور ما با كشورهای دیگر تفاوت دارد. بازی امین حیایی و باران كوثری را خیلی دوست دارم. آرزو دارم كه با كارگردان‌های صاحب‌نام كار كنم.

فیلم با تخمه آفتابگردان!

خیلی فیلم می‌بینم و اهل سینما و تئاتر رفتن هستم و موقع فیلمبرداری هم اگر وقت كوچكی پیدا می‌كردم سریع می‌رفتم سینما. یكی از تفریحات مهم من فیلم دیدن به همراه یك كاسه بزرگ از تخمه آفتابگردان است! وبعد هم تجزیه و تحلیل آن فیلم.

اهل كار خونه نیستم

اصلا اهل آشپزی و كار خونه نیستم. در خانه دست به سیاه و سفید نمی‌زنم! خیلی كم پیش آمده كه ظرف بشورم، مگر این‌كه مجبور شوم! اما امان از روزی كه آشپزی كنم! با این كه تجربه ندارم اما دست پختم عالیه! زندگی من در چهار كلمه!به شدت ورزش می‌كنم. ورزش اصلی من شنا و بدن سازی است. زندگی من در چهار كلمه خلاصه می‌شود: بازیگری، ورزش، عكاسی و خواب!

تصاویر مریم معصومی

تصویر باورنکردنی از مریم معصومی15

مریم معصومی

تصویر باورنکردنی از مریم معصومی11

تصاویر مریم معصومی

تصویر باورنکردنی از مریم معصومی9

عکس های مریم معصومی

تصویر باورنکردنی از مریم معصومی8

تصاویر جدید مریم معصومی

تصویر باورنکردنی از مریم معصومی14

عکس های جدید مریم معصومی

تصویر باورنکردنی از مریم معصومی12

مریم معصومی

تصویر باورنکردنی از مریم معصومی18

عکس جدید مریم معصومی