با عسل مشکل زود انزالی خود را برطرف کنید!

19:21 - 1399/10/16
شاید برای شما جالب باشد که بتوان با عسل بسیاری از مشکلات جنسی را حل کرد ولی تا به این لحظه اثرات مفیدی در این زمینه داشته اند.
زود انزالی

درمان گیاهی زودانزالی با طب سنتی

یکی از مشکلات جنسی آقایان که قبل از 40 سالگی اتفاق می افتد و زندگی زناشویی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد زود انزالیاست که چنانچه در مطلب " دلیل اصلی زودانزالی ؛ این مشکل تلخ مردانه" خواندید دلایل متعددی دارد که با مراجعه به پزشک باید هرچه سریعتر برای درمان آن اقدام کرد.

تغییر سبک زندگی و رژیم غذایی به بهبود تدریجی این مشکل کمک می کند اما به تنهایی مشکل را رفع نخواهد کرد، اینجاست که فرد مبتلا نیاز به استفاده از روش های تایید شده ی طب سنتی را احساس می کند

با عسل مشکل زود انزالی خود را برطرف کنید!10

نسخه های خانگی و گیاهی درمان زود انزالی

بامیه:

بامیه را می توان بصورت کامل و خام یا پودر ریشه آن در رژیم غذایی گنجاند و از آن برای درمان زود انزالی استفاده کرد زیرا به افزایش میل جنسی مردان کمک می کند. برای رفع زود انزالی با استفاده از بامیه روشهای زیر را به کار ببرید:

روش اول:

5 تا 10 گرم از پودر ریشه بامیه را به یک لیوان شیر جوشیده شده اضافه کنید. برای ایجاد طعم بهتر می توانید مقداری عسل را با آن ترکیب کنید. به مدت 3 تا 4 هفته هر شب این محلول را بنوشید.

روش دوم:

  • بامیه را به قطعات کوچک برش بزنید و آن را به مدت یک شب در آب خیس کنید.
  • تکه های بامیه را بیرون آورده سپس آب آن را پس از صاف کردن، بنوشید.
  • این فرآیند را به مدت 1 ماه، هر روز صبح انجام دهید.

با عسل مشکل زود انزالی خود را برطرف کنید!5

مارچوبه و شیر:

مارچوبه به رنگ های بنفش، سبز و سفید موجود است و خواص دارویی بسیاری همچون رفع زود انزالی دارد به این روش که دو قاشق چایخوری پودر مارچوبه را با یک فنجان شیر ترکیب کنید و روی حرارت قرار دهید تا 15 دقیقه بجوشد. سپس ترکیب را صاف کرده و سه بار در روز بنوشید.

مصرف ترکیب مارچوبه و شیر در موارد زیر توصیه نمی شود:

متابولیسم پایین:

در صورتی که متابولیسم پایینی دارید مصرف این ترکیب به دلیل نفخ و مشکلات گوارشی توصیه نمی شود.

بارداری:

مصرف این ترکیب می تواند تعادل هورمون های کنترل بارداری را تغییر دهد.

عدم تحمل لاکتوز:

اگر به شیر حساسیت دارید، وجود شیر در این ترکیب می تواند موجب اسهال، معده درد و سو هاضمه شود.

با عسل مشکل زود انزالی خود را برطرف کنید!18

زعفران، بادام، زنجبیل و هل:

زعفران یک داروی مقوی غریزه جنسی است و از این رو می تواند برای درمان زود انزالی استفاده شود. برای درمان گیاهی زودانزالی کافیست ده عدد بادام را یک شب در آب خیس کرده و روز بعد پس از جدا کردن پوست آن، با 1 فنجان شیر داغ مخلوط کنید. سپس کمی زعفران، زنجبیل و هل به آن اضافه کنید و هر روز صبح بنوشید.

مصرف این ترکیب در موارد زیر توصیه نمی شود:

تصمیم به کاهش وزن:

مصرف زیاد بادام موجب افزایش وزن و همچنین یبوست و نفخ شکم می شود.

بارداری:

مصرف زعفران به مقدار زیاد، موجب انقباضات رحمی و سقط جنین می شود.

فشارخون پایین:

اگر مبتلا به فشار خون پایین هستید حتما قبل از مصرف زعفران با پزشک صحبت کنید.

* همچنین لازم به ذکر است که در صورت مشکلات کیسه صفرا، بارداری، شیردهی، دیابت، مشکلات قلبی و رقیق شدن خون از مصرف زنجبیل خودداری کنید.

با عسل مشکل زود انزالی خود را برطرف کنید!4

دارچین:

دارچین در رفع سرماخوردگی، مشکلات معده، اسهال، ناراحتی دستگاه گوارش، گرفتگی های قاعدگی و تحریک اشتها موثر است، علاوه براین زود انزالی را رفع کرده و عفونت های ناشی از کرم های انگلی و باکتری ها را بهبود می بخشد.

به منظور درمان زود انزالی با دارچین لازم است دو قاشق غذاخوری پودر دارچین ارگانیک را به همراه پنج قاشق غذاخوری آب ترکیب کنید و دوبار در روز بعد از غذا میل کنید.

مصرف این ترکیب در موارد زیر توصیه نمی شود:

  • داروهای ضد دیابت، احتمال تداخل با دارچین را دارند، بنابراین اگر قند خون پایینی دارید سطح قند را با دقت کنترل کنید.
  • اگر قصد جراحی دارید یا اخیرا تحت عمل جراحی قرار گرفته اید، دو هفته قبل و بعد از جراحی از مصرف دارچین خود داری کنید.

با عسل مشکل زود انزالی خود را برطرف کنید!13

بذر پیازسبز:

بذرهای این پیاز برای کاهش علائم زود انزالی استفاده می شود پس برای استفاده از آن قسمت بیرونی برگ های پیاز را تمیز کرده و بعد از خرد کردن، میل کنید.

روش دیگر:

  • بذر پیاز را آسیاب کرده و مقداری آب به آن اضافه کنید تا به مدت 3ساعت در آب خیس بخورد. این ترکیب را قبل از خوردن غذا، برای جلوگیری از زود انزالی میل نمائید.
  • در صورت ابتلا به سوزش معده و ریفلاکس، مصرف این ترکیب، شرایط را بدتر می کند.

هندوانه:

یکی از فواید اصلی هندوانه، انبساط رگهای خونی بدون هیچ عارضه ای است. به منظور درمان زودانزالی مقداری زنجبیل پودر شده و نمک را روی تکه های هندوانه بپاشید، سپس آن را میل کنید و یا به سالاد اضافه نمائید.

با عسل مشکل زود انزالی خود را برطرف کنید!0

جوز هندی:

جوز هندی به دلیل داشتن خواص فراوان در رفع زود انزالی استفاده می شود. اگر قصد دارید با جوزهندی زودانزالی خود را درمان کنید باید نیم لیتر آب، چند دانه کدو تنبل،2 سیب زمینی رنده شده کوچک، 5 حبه سیر و مقدار کمی جوز هندی را با آب بجوشانید تا همه مواد بخوبی پخته شود. این سوپ را پس از خنک شدن میل نمائید.

نکته:مصرف جوز هندی بیش از مقدار مجاز ممکن است موجب عوارضی مانند تشنج، استفراغ و تپش قلب نامنظم و حتی سقط جنین در زنان باردار شود.

زنجبیل و عسل:

زنجبیل به دلیل توانایی در بهبود مشکلات جنسی مانند زود انزالی، به عنوان داروی مقوی جنسی شناخته می شود. برای رفع مشکل زودانزالی با زنجبیل کافیست یک قاشق غذاخوری زنجبیل رنده شده را با عسل مخلوط کرده و هر روز به مدت یک ماه، آن را میل نمائید.

مصرف این ترکیب در موارد زیر توصیه نمی شود:

  • اگر سابقه ابتلا به سنگ کلیه دارید، مصرف بیش از حد این ترکیب می تواند منجر به تشکیل سنگ کلیه شود.
  • در صورت حساسیت به گرده گل، کرفس و سایر آلرژی های مربوط به زنبورهای عسل، نباید عسل مصرف کنید.

با عسل مشکل زود انزالی خود را برطرف کنید!3

آوکادو:

آوکادو خواص دارویی زیادی دارد و مانند موارد قبل، برای رفع زود انزالی مفید است و شما می توانید آن را به روشهای زیر استفاده کنید:

  • سالاد میوه را همراه با آووکادو و میوه های تازه تهیه کنید.
  • یک کاسه گوجه فرنگی خرد شده، پیاز، آووکادو، آب پرتقال، نعناع تازه و دانه های رازیانه را ترکیب کرده و سپس میل نمائید.

نکته:اگر باردار یا شیرده هستید از مصرف آووکادو خود داری کنید.

خرما:

برخی متخصصان خرما را برای کمک به رفع زودانزالی، مفید می دانند. خرما را در وعده صبحانه یا قبل از خواب به همراه شیر میل کنید، همچنین آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

نکته:اگر به فروکتوز حساسیت دارید با مصرف خرما ممکن است دچار اسهال، نفخ، دل درد و سایر مشکلات شوید. همچنین مصرف خرما در افراد دیابتی باید تحت نظارت پزشک صورت بگیرد.

با عسل مشکل زود انزالی خود را برطرف کنید!12

آشواگاندا (ریشه جینسینگ هندی):

یکی از بهترین نسخه های خانگی برای زود انزالی، آشواگاندا است. این گیاه علاوه بر تقویت اندام ها، استقامت بدن را بهبود می بخشد و برای درمان ناباروری مردان، ناتوانی جنسی استفاده می شود.

برای رفع زودانزالی با ریشه جنسینگ هندی باید یک قاشق چای خوری، پودر ریشه آشواگاندا را با یک لیوان شیر و یک قاشق چای خوری عسل مخلوط کرده و به طور منظم مصرف کنید.

مصرف این گیاه در موارد زیر توصیه نمی شود:

دوران بارداری:

مصرف آشواگاندا در این دوران ممکن است موجب سقط جنین شود.

دیابت و فشار خون بالا:

اگر به فشارخون بالا و دیابت مبتلا هستید، سطح قند و فشار خون را کنترل کنید زیرا موجب افت بیشتر فشار می شود.

قبل از جراحی:

دو هفته قبل از جراحی، از مصرف این گیاه خودداری کنید.

هشدار:مصرف زیاد آشواگاندا می تواند منجر به حالت تهوع، ناراحتی معده و اسهال شود.

با عسل مشکل زود انزالی خود را برطرف کنید!1

آب:

یکی دیگر از نسخه های خانگی برای رفع اختلال نعوظ آب است چراکه 70٪ بدن را آب تشکیل می دهد، بنابراین در صورت کمبود آب بدن، عملکرد اندام ها به شدت تحت تأثیر قرار خواهد گرفت و باعث بسیاری از بیماری ها از جمله اختلال نعوظ در مردان می شود. برای پیشگیری و درمان اختلال نعوظ، نوشیدن آب به مقدار زیاد توصیه می شود تا علاوه بر آبرسانی بدن، به عملکرد مناسب اندام ها کمک شود.

مصرف آب در موارد زیر توصیه نمی شود:

  • بلافاصله بعد از ورزش سنگین آب ننوشید زیرا به قلب فشار وارد می کند. در حالت ایده آل، باید آرام و جرعه جرعه بنوشید.
  • قبل از خواب نوشیدن آب را محدود کنید زیرا باعث دفع بیشتر ادرار و عملکرد سخت سیستم دفع می شود.
  • آب جوشانده را بارها ننوشید وقتی آب جوش آمد تبخیر می شود و در نتیجه سطح فلزات سنگین مانند سرب، کادمیوم و نیترات در آب افزایش می یابد و برای بدن مضر خواهد بود.

با عسل مشکل زود انزالی خود را برطرف کنید!6

انجیر:

انجیر به دلیل داشتن ویتامین آ، ویتامین ب1، ویتامین ب2، کلسیم، آهن و پتاسیم به تقویت باروری و تحریک جنسی کمک می کند. علاوه بر این، انجیر سرشار از اسیدهای آمینه است که نه تنها مقدار و کیفیت اسپرم را افزایش دهد بلکه در درمان زود انزالی موثر است. برای استفاده از انجیر به روشی که در ادامه ی بخش بهداشت و سلامت نمناک گفته شده است عمل کنید:

  1. مصرف انجیر برای درمان اختلال نعوظ ساده است، فقط روزانه باید 2-3 انجیر بخورید. با کمک این روش، اختلال نعوظ را سریع و بدون صرف وقت درمان کنید.
  2. انجیرها را پس از شستن، به صورت ورقه های نازک برش دهید. سپس در مقداری شیر به مدت 5-4 ساعت بخیسانید. بماند. برای تاثیر بهتر این ترکیب، بهتر است آن را هنگام صبح به صورت ناشتا میل کنید. برای بهبود سلامت جنسی باید حداقل دو بار در روز و در چند روز متوالی از این روش استفاده کنید.
  3. انجیرهای شسته را با آسیاب له کرده و با چای سبز مخلوط کنید، سپس به مدت 15 دقیقه بجوشانید. این مخلوط را به جای چای بنوشید.

نکته:

مصرف بیش از حد انجیر ممکن است منجر به اسهال شود. علاوه بر این، انجیر خشک حاوی مقادیر زیادی قند است که باعث پوسیدگی دندان می شود. برخی افراد به انجیر حساسیت دارند یا با داشتن مواد خاصی در این میوه، واکنش های آلرژیک خفیف تا شدیدی را تجربه می کنند. بنابراین، قبل از استفاده از انجیر با پزشک مشورت کنید.

با عسل مشکل زود انزالی خود را برطرف کنید!16

تخم کدو:

تخم کدو به دلیل داشتن منیزیم، ماده معدنی که به تستوسترون برای ورود به جریان خون کمک می کند، در رفع زود انزالی موثر است. تخم کدو ها را پس از تمیز کردن، زیر نور آفتاب پهن کنید تا خشک شود. سپس با روغن زیتون، نمک و فلفل تفت دهید.

موز:

موز به دلیل داشتن فلاونوئیدها، پتاسیم و ویتامین های گروه ب به افزایش میل جنسی در مردان و تقویت انرژی بدن کمک می کند. برای درمان زودانزالی، روزانه 2یا3 عدد موز میل نمائید، همچنین می توانید موز را با شیر، عسل (یا شکر) و یخ، کامل ترکیب کرده و میل نمائید.

با عسل مشکل زود انزالی خود را برطرف کنید!5

سیر:

سیر علاوه بر تمام خواصی که دارد با افزایش جریان خون در آلت تناسلی آقایان به گرم شدن بدن آنها کمک می کند. برای رفع مشکل زودانزالی کافیست چند تکه سیر را با روغن دنبه تفت دهید تا تغییر رنگ داده و قهوه ای شود، سپس آن را میل کنید. همچنین می توانید 3تا4 حبه سیر را برای درمان زود انزالی و اختلال نعوظ بجوید.

تخم مرغ، هویج، عسل:

ترکیب تخم مرغ، هویج، عسل برای درمان اختلالات نعوظ بسیار مفید است. برای استفاده از این نسخه معروف طب سنتی میتوانید یک عدد تخم مرغ نیم پز را با هویج رنده شده و 3 قاشق چای خوری عسل مخلوط کنید. برای درمان زود انزالی، به مدت سه ماه، این ترکیب را میل نمائید.