راهنمای خرید بهترین نوع لاک ناخن برای زیبایی + نکات

13:02 - 1399/10/16
نوع لاکی که انتخاب می کنید، تاثیر فراوانی در زیبایی ناخن های شما دارد، پس در هنگام خرید محصولات آرایشی خود دقت فراوانی داشته باشید.
لاک ناخن

نکات مهم قبل از خرید لاک

شاید یکی از جذاب ترین قسمت ها در خرید لوازم آرایشی بخش فروش لاک در فروشگاه ها باشد. تنوع بی اندازه رنگ، برند و نوع لاک ها همواره برای هر خانمی و در هر سنی جذاب است، جذابیتی که به دلیل تنوع بسیار زیاد، گاهی با دشواری در انتخاب نیز همراه می شود.

همیشه در هنگام خرید لاک سوالاتی همچون تناسب رنگ با لباس، تناسب رنگ لاک با پوست، برند انتخابی لاک، نوع درخشش و مات بودن و ... برای بسیاری از افراد پیش می آید که همین سوالات ممکن است خرید لاک را به آسانی چیزی که فکر می کنیم نکند!

در این مطلب سعی داریم ذهن شما را پیش از خرید لاک آماده کنیم تا دغدغه هایی همچون سوالات ذکر شده تا حدی برایتان رفع شود.

نخستین بحث در خرید لاک، انتخاب و تناسب رنگ آن با پوست شما است:

  • اگر پوست روشنی دارید رنگ های به اصطلاح جیغ، همچون قرمز و صورتی بهترین گزینه برای خریدتان است. شایان ذکر است که در این مورد شانس با شماست چرا که اکثر رنگ های لاک به پوستتان می آیند.
  • اگر پوست تیره ای دارید به سمت خرید رنگ های تیره بروید. رنگ هایی مثل مشکی یا قهوه ای برای شما مناسب است چرا که تیرگی پوستتان را بیش از حد نمی کند.
  • و اگر پوستتان روشن و به نوعی رنگ پریده یا بی رنگ است از رنگ های ملایم استفاده کنید و به سمت رنگ های تند و جیغ نروید.

اکنون به توضیحاتی در خصوص انواع لاک می پردازیم. شما با شناخت انواع لاک می توانید به تناسب آن با لباستان و همچنین جایی که قرار است حضور داشته باشید (اعم از محافل رسمی یا خودمانی) انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید:

  • لاک های مات:همانطور که از اسمش مشخص است این نوع لاک براق نیست! لاک های مات را می توانید در هر فصلی استفاده کنید و با تنوع رنگی بسیار زیادی مواجه شوید. همچنین این لاک ها سریع تر از انواع دیگر روی ناخن خشک می شوند.
  • لاک کروم یا متالیک:بر خلاف لاک های مات، لاک های کروم براق هستند. برای استفاده از این لاک ها باید وسواس بیشتری داشته باشید چرا که ممکن است به شکل ورقه ورقه روی ناخن شما زده شود و در نتیجه حالت خط افتادگی روی لاک ایجاد کند.
  • لاک های براق و اکلیلی:این لاک ها بهترین انتخاب برای تابستان هستند! درون آن ها اکلیل وجود دارد و نسبت به دیگر لاک ها با دوام ترند. اما همین موضوع در زمان پاک کردن لاک، کار شما را کمی سخت تر از انواع دیگر می کند.
  • لاک های هولوگرافیک:این گزینه نیز برای تابستان به دلیل زرق و برق زیادی که دارد مناسب تر است. این لاک ها بسیار براق هستند و رگه های رنگین کمانی درون آن دیده می شود. لاک های هولوگرافیک معمولاً از کیفیت بالایی نیز برخوردارند.
  • لاک های نئون:این لاک ها رنگ های متفاوت و نئونی دارند و در سال های اخیر بسیار با استقبال مواجه شده اند. طیف رنگی متفاوت و گسترده آن مهم ترین دلیل جذابیتش برای خانم ها است.
  • لاک های صدفی:اگر لاک های براقی که در بالا نام برده شد باب میل شما نبودند، لاک های صدفی پیشنهادی خوبی برایتان است. رنگ های ملیح و درخشش بسیار ملایم این نوع لاک اصلی ترین ویژگی آن است.
  • لاک های آینه ای:این لاک ها بسیار براق هستند و همانطور که از اسمشان پیداست حالت بازتابی و آینه گونه ای دارند. رنگ های آن هم شبیه فلزاتی همچون آلومینیوم و خود آینه است.
  • لاک های مغناطیسی:این لاک ها محبوب ترین لاک سال های اخیر در میان خانم ها هستند. زمانی که این لاک را روی ناخن خود می زنید با آهنربای کوچکی که در سرپوش آن قرار دارد، می توانید حالت موجی شکلی با رنگ آن روی ناخنتان ایجاد کنید. فراموش نکنید این کار ساده نیست و بهتر است با یک ناخن کار حرفه ای آن را انجام دهید.

با توضیحات ذکر شده، پیش از خرید لاک، به آگاهی لازم از انواع آن دست پیدا کردید. اما نکته ی مهم شایان ذکر دیگر انتخاب برند مناسب است.

این روزها و به دلیل حجم بالای خرید و همچنین تنوع لوازم آرایشی، با کالاهای تقلبی و همچنین برندهای فیک زیادی مواجه می شویم که باید برای خرید لاک حواسمان به انتخاب درست برند مناسب و اصل باشد و آن را از فروشگاه های معتبری نیز تهیه کنیم.

در این خصوص برندهای معتبر زیادی نیز وجود دارند که می توان با خیال راحت از آن ها خرید کرد؛ در ادامه چند نمونه از آن ها را معرفی خواهیم کرد:

لاک این لِی از محصولات بادوام است که پوششی صاف و یکدست روی ناخن ایجاد می کند و تنوع رنگی مناسبی نیز دارد. این لاک ها با پوشش دهی فوق العاده به سرعت خشک می شوند و با ماندگاری بالا علاوه بر عدم نیاز به تجدید لاک، از ناخن ها محافظت می کنند. برس مناسب لاک های این لِی استفاده از محصول را بسیار آسان کرده و از پخش شدن لاک اطراف ناخن نیز جلوگیری می کند.

راهنمای خرید بهترین نوع لاک ناخن برای زیبایی + نکات3

لاک های بلک دایموند مای، با غلظتی مناسب و قابلیت خشک شدن سریع، به راحتی سطح روی ناخن ها را رنگ آمیزی می کند. این لاک بعد از استفاده، به سرعت خشک شده و جلوه ای براق از خود به جای می گذارد.

لاک کاپریس از محصولاتی است که با همان لایه اول، رنگ یکنواخت و درخشندگی فوق العاده ای به ناخن ها می دهد. لاک های این برند مقاوم بوده، رگه رگه نمی شود و انواع پلی استرها و رزین های کوپلیمر ماندگاری طولانی و درخشندگی آن را تضمین می کند. همچنین آن را در مقابل عوامل مکانیکی و تاثیر حلال های مقاوم می سازد. استرهای موجود در آن به لاک لغزندگی و چسبندگی می دهند.

لاک آرت دکو بافتی حاوی جذب کننده UV دارد که ناخن ها را از رنگ پریدگی و زرد شدن محافظت می کند. این لاک به دلیل وجود لایه سازهای ژله ای، سریعاً خشک می شود ودر عین حال، عناصر به کار رفته در لاک از قبیل پپتید آمینه، ویتامین های A، C و E و پانتنول، ناخن را تقویت می کنند. این محصول هیچ آسیبی نیز به ناخن ها نمی رساند. برس پیشرفته و با کیفیت لاک، استفاده سریع و بی نهایت دقیق از آن را ممکن می سازد. همچنین سیستم مهر و موم منحصر به فرد، لاک داخل شیشه را در برابر خشک شدن محافظت کرده و ماندگاری آن را تضمین می کند.

لاک ناخن روبی سان، حاوی رنگدانه های غنی است که با یک بار استفاده، سطح ناخن را پوشش می دهد. این لاک دارای جلوه ای براق با ماندگاری بسیار بالا است که بعد از استفاده نیز بلافاصله خشک می شود. اپلیکاتور این لاک برای انواع ناخن مناسب است و خیلی خوب سطح ناخن را پوشش می دهد. همچنین این لاک دارای دو درب مجزا است تا راحت تر از فرچه آن استفاده کنید.

لاک کالیستا مجموعه ای از رنگ های جذاب و خیره کننده است که زیبایی را به ناخن های شما هدیه می کند و به راحتی نیز خشک می شود. لاک های اکلیلی کالیستا نیز، برای تمام خانم هایی که تمایل دارند ناخن های جذاب و براقی داشته باشند گزینه مناسبی است.

لاک دبورا در طیف وسیع رنگی، پوشش بالا و افکت ژل با ماندگاری بالا، یک لایه محافظتی بر روی ناخن های شما تشکیل می دهد و سبب تغذیه ناخن ها نیز می شود.

لاک سیترای با فرمول منحصر به فرد باعث اثر ماندگاری طولانی مدت بدون هیچ گونه حساسیت را ایجاد می کند. همچنین به دلیل برس مخصوص تنها نیاز به یک بار استفاده دارد و سریع خشک می شود.

لاک کینتیکس مدل SolarGel به صورت دو مرحله ای می باشد و از نسل آخر این فرآورده از عناصر ژل ساز برای دستیابی به درخشندگی برتر و جلوه ای ژل مانند بهره می گیرد که نیازی به خشک کردن در برابر لامپ UV یا LED ندارد. با استفاده از این محصول کیفیتی بی نظیر و دوامی بسیار طولانی در مقایسه با لاک ناخن های سنتی را مشاهده خواهید کرد.

لاک ژیوانشی به دلیل داشتن پرو ویتامین B5 عملکرد مراقبتی از ناخن را انجام می دهد. همچنین پوشش دهی بالا و ماندگاری از ویژگی های این لاک است.

راهنمای خرید بهترین نوع لاک ناخن برای زیبایی + نکات12

لاک کوزارت در مدت زمان بسیار کوتاهی خشک می شود. این لاک درخشان، بادوام، با پوشش و کیفیت بالاست و فرمول خاص آن، ناخن ها را زرد و پوسته پوسته نمی کند و برای مانیکور و پدیکور ایده آل است.

لاک لانکوم دارای کیفیتی بالا، برقی خیره کننده، رنگی زیبا و غلیظ است و به واسطه ی طراحی اپلیکاتور آن، به راحتی روی ناخن ها قرار گرفته، سطح آن را پوشش می دهد و مقاومت و ماندگاری طولانی مدتی نیز دارد.

در انتها باید به این نکته اشاره کرد که به قلموی لاک، به دلیل تاثیر آن در کشیدن روی ناخن نیز دقت کنید. قلمو نباید بیش از حد فشرده، نرم یا سفت باشد و همچنین اندازه آن نیز نباید بلند باشد.