پیشنهاد کتاب دنیا مدنی + عکس

21:54 - 1399/10/15
دنیا مدنی در تازه ترین استوری خود در اینستاگرام به دنبال کنندگان خود پیشنهاد مطالعه کتاب جدیدی را داده که می توانید شما هم در ادامه این مطلب کتاب معرفی شده توسط وی را مشاهده کنید.
دنیا مدنی

پیشنهاد کتاب دنیا مدنی + عکس6

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. دنیا مدنی بازیگر جوان و خوش‌چهره سینما و تئاتر که حرفه طراحی لباس را به صورت آکادمیک طی سال‌های اخیر آغاز کرده است.

بیوگرافی دنیا مدنی:

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد. «دنیـا مدنی» در آثاری همچون سریال دستت را به من بده ، «سرو زیر آب»، «مفت‌ آباد»، «زندگی جای دیگریست»، «نزدیکتر» به عنوان «بازیگر»، «دستیار صحنه»، «گروه صحنه»، «گروه لباس» حضور داشته است. مادر دنیا مدنی خانم رویا تیموریان بازیگر مشهور میباشند.

پدرشان آقای میرولی الله مدنی و خواهرشان خانم درنا مدنی هستند. نیما طباطبایی پسرخاله مدنی مستند ساز و کارگردان جوان و فعال سینما بود که با کارگردانی فیلم “من حجازی هستم” شهرتش دوچندان شد. وی به دلیل عارضه تومور مغزی چندی پیش درگذشت.

پیشنهاد کتاب دنیا مدنی + عکس11

دنیا مدنی به همراه مادرش رویا تیموریان

جدایی پدر و مادر دنیا مدنی:

پدر و مادر خانم دنیا مدنی از هم جدا شدند. رویا تیموریان پیش از ازدواج با مسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج دو دختر به نام های درنا و دنیا است که بعد از چند سال این ازدواج به جدایی ختم شد. رویا تیموریان در سال 82 با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

پیشنهاد کتاب دنیا مدنی + عکس18

پدر و خواهر دنیا مدنی

ازدواج دنیا مدنی:

با عکس های منتشر شده دو نفره از دنیا مدنی و علیرضا کمالی نژاد بیشتر رسانه ها اعلام کردند که این دو با هم ازدواج کردند و علیرضا کمالی نژاد همسرش می باشد.

پیشنهاد کتاب دنیا مدنی + عکس18

عکس دنیا مدنی و علیرضا کمالی نژاد

پیشنهاد کتاب دنیا مدنی + عکس9

رویا تیموریان و همسرش مسعود رایگان و دخترش دنیا مدنی

پیشنهاد کتاب دنیا مدنی + عکس1

دنیا مدنی و مهناز افشار

عکس قدیمی دنیا مدنی و مادرش

دنیا مدنی دختر هنرمند رویا تیموریان بازیگر سرشناس کشورمان است که راه مادر را در دنیای هنر ادامه داد و وارد دنیای بازیگری شد.

این هنرمند جوان کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی قدیمی در کنار مادرش به روز کرد و همین عکس بهانه ای شد تا به سراغ عکس های مادر و دختری آنها برویم.

عکس هایی از دنیا مدنی و مادرش رویا تیموریان

دنیا مدنی با انتشار عکسی در کنار مادرش نوشت:

این عکس خیلی قدیمیه حداقل فکر کنم 10 سال پیش... دلم برای روزهای خوب تنگ شد.

پیشنهاد کتاب دنیا مدنی + عکس14

دنیا مدنی دختر رویا تیموریان بانوی هنرمند سینما و تلویزیون است که با بازی در نقش فرناز در سریال رهایم نکن بیش از پیش در میان مردم شناخته شد.

پیشنهاد کتاب دنیا مدنی + عکس7

این هنرمند جوان کشورمان که دانش آموخته رشته طراحی لباس است در دنیای بازیگری هم فعال است و در چندین فیلم و سریال ایفای نقش کرده است.

پیشنهاد کتاب دنیا مدنی + عکس3

رویا تیموریان مادر دنیا مدنی است که از ازدواج اولش با میرولی الله مدنی دو دختر به نام های دنیا و درنا دارد و سال 82 بعد از جدایی از همسرش با مسعود رایگان ازدواج کرد.

پیشنهاد کتاب دنیا مدنی + عکس7

در ادامه این مطلب تصاویری از رویا تیموریان و دخترش دنیا مدنی ار مشاهده خواهید کرد.

پیشنهاد کتاب دنیا مدنی + عکس0

پیشنهاد کتاب دنیا مدنی + عکس9

پیشنهاد کتاب دنیا مدنی + عکس2

پیشنهاد کتاب دنیا مدنی + عکس1