تفریح عجیب و فوق لاکچری مهراب قاسم خانی و خانواده در قشم + تصاویر

10:07 - 1399/10/15
در این تصاویر تفریح و خوشگذرونی مهراب قاسم خانی و خانواده اش را در قشم می بینید
مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی بازیگر نویسنده و کارگردان ایرانی است که در بیشتر کارهای طنز حضور دارد. او دوبار ازدواج کرده و هردوبار طلاق گرفته است. از هر ازدواجش یک فرزند دارد.

تصاویر مهراب قاسم خانی و خانواده اش

مهراب قاسم خانی این تصاویر را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

تفریح عجیب و فوق لاکچری مهراب قاسم خانی و خانواده در قشم + تصاویر1

عکس مهراب قاسم خانی و خانواده اش

تفریح عجیب و فوق لاکچری مهراب قاسم خانی و خانواده در قشم + تصاویر7

مهراب قاسم خانی و بچه هایش

تفریح عجیب و فوق لاکچری مهراب قاسم خانی و خانواده در قشم + تصاویر14

تفریح در قشم

بد نیست درباره مهراب قاسم خانی بیشتر بدانید

مهراب قاسم‌خانی ۱۶ آذر ۱۳۵۰ در تهران متولد شد. او دو بار ازدواج کرده‌است. حاصل ازدواج اولش یک دختر به نام نیروانا است. پس از جدایی از همسر اولش، وی برای بار دوم در سال ۱۳۸۳ با شقایق دهقان ازدواج کرد. حاصل این ازدواج پسری به نام نویان است.

فعالیت در تلویزیون

فعالیت جدی‌اش در صدا و سیما را در سال ۱۳۷۸ و با برنامه ببخشید شما؟ که برنامه‌ای طنز به کارگردانی مهران مدیری بود آغاز نمود. اما به گفته خود او اوج کارهای هنری‌اش به مجموعه تلویزیونی پاورچین برمی‌گردد. در زمستان ۱۳۸۲ تا بهار ۱۳۸۳ مجموعه طنز نقطه‌چین را با نوشته‌های خود یاری رساندند.

تفریح عجیب و فوق لاکچری مهراب قاسم خانی و خانواده در قشم + تصاویر19

نویسنده ایرانی

پس از آن در پاییز و زمستان همان سال به همراه برادر بزرگ خود پیمان قاسم خانی و همسرش شقایق دهقان، مهدی مظلومی را در ساخت طنز کمربندها را ببندیم یاری رساندند. به بهانه تصاویر مهراب قاسم خانی و خانواده اش درباره او بیشتر صحبت می کنیم

مهراب قاسم خانی و همسرش از نویسندگان اصلی سریال نقطه چین بودند اما در این سریال برادرش پیمان که در سریال قبلی به عنوان سرپرست نویسندگان حضور داشت، تنها یک قسمت را نوشت که در آن قسمت داستان سریال از فضای کارآگاهی خارج شد.

در سال ۱۳۹۵ وی با کارگردانی و نویسندگی در مجموعهٔ دورهمی پس از چند سال ممنوع‌الکاری در تلویزیون به تلویزیون برگشت ولی به دلیل مشکلاتی از نوشته شدن اسم او در تیتراژ ممانعت شد.

تفریح عجیب و فوق لاکچری مهراب قاسم خانی و خانواده در قشم + تصاویر1

شقایق دهقان و همسر سابقش

پس از پخش ۱۲ قسمت از این مجموعه، وی حتی از ورود به لوکیشن مجموعه نیز منع شد

او در سال ۱۳۸۸ به همراه برادرش پیمان قاسم خانی فیلمنامه سن پترزبورگ را برای بهروز افخمی نوشت. وی همچنین نقش کوتاهی در فیلم سینمایی خوب، بد، جلف ایفا نمود.