تیپ باورنکردنی و جدید مهراوه شریفی نیا + عکس

08:34 - 1399/10/15
در این تصویر تیپ جدید مهراوه شریفی نیا را مشاهده می کنید
مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران است که به تازگی در سریال دل ایفای نقش کرده بود. این بازیگر بی حاشیه به واسطه پدر و مادرش وارد این حرفه شد و توانست استعداد خودش را نشان دهد.

تیپ جدید مهراوه شریفی نیا بازیگر

تصویری از مهراوه شریفی نیا با تم کریسمسی

تیپ باورنکردنی و جدید مهراوه شریفی نیا + عکس19

تیپ جدید مهراوه شریفی نیا بازیگر

بد نیست درباره مهراوه شریفی نیا بیشتر بدانید

مهراوه شریفی نیا متولد ۲۹ فروردین ۱۳۶۰ در تهران است. پدرش محمدرضا شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان بازیگر می باشند و یک خواهر بازیگر کوچکتر از خودش بنام ملیکا دارد. مهراوه شریفی نیا پس از گرفتن دیپلم ریاضی و فیزیک ، تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته موسیقی شاخه نوازندگی ادامه داده است و فارغ التحصیل همین رشته از دانشگاه هنر تهران می باشد.

تیپ باورنکردنی و جدید مهراوه شریفی نیا + عکس11

مهراوه شریفی نیا به لطف پدر و مادرش بازیگری را از سن ۸ سالگی با فیلم دزد عروسک ها در سال ۶۸ در کنار مادرش شروع کرد و دو سال بعد در سریال امام علی در کنار پدرش ایفای نقش کرد و هم اکنون یکی از بازیگران موفق و محبوب به شمار می آید. همچنین او در حال حاظر به عنوان یکی از بهترین نوازنده های خانم پیانو به حساب می آید.

تیپ باورنکردنی و جدید مهراوه شریفی نیا + عکس12

تیپ جدید مهراوه شریفی نیا بازیگر

مهراوه اولین فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان می باشد که هر دو از بازیگران صاحب نام می باشند، تنها یک خواهر کوچکتر بنام ملکیا دارد که او هم بازیگر است.

جدایی پدر و مادر مهراوه شریفی نیا

پدر و مادر مهراوه شریفی نیا سال ها پیش از هم جدا شدند و مادرش بعد از طلاق با شخص دیگری بنام محمد کریمی ازدواج کرده است. مهراوه و خواهر کوچکترش ملیکا شریفی نیا بعد از اینکه پدر و مادرش از هم جدا شدند در کنار پدرشان به زندگی خود ادامه داده اند. به بهانه تیپ جدید مهراوه شریفی نیا درباره این بازیگر بیشتر صحبت کنیم.

تیپ باورنکردنی و جدید مهراوه شریفی نیا + عکس7

خانواده شریفی نیا

ازدواج مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا ازدواج نکرده و مجرد می باشد. تابحال شایعات مختلفی از ازدواج او با پوریا پورسرخ منتشر شده که واکنش منفی هر دو مواجه هنرمند را در پی داشت، آقای پورسرخ می گوید کیمیا مثل خواهرش است. البته خواهر کوچکتر او در سال ۱۳۸۶ وقتی ۱۹ ساله بود با شخصی بنام امیررضا طلاچیان که مهندس صنایع می باشد ازدواج کرده است.