واکنش فرزین محدث به سنگ قبر استاد شجریان

18:38 - 1399/10/14
فرزین محدث، بازیگر محبوب سریال هیولا، با انتشار عکسی در شبکه ی اجتماعیش به سنگ قبر استاد شجریان واکنش نشان داد
فرزین محدث

واکنش فرزین محدث به سنگ قبر استاد شجریان3

زندگی فرزین محدث بازیگر نقش نور دیده در سریال هیولا یکی از پر هیجان ترین زندگی ها در میان بازیگران است . به بهانه بازی زیبای او در سریال هیولا با این انسان جذاب بیشتر آشنا شوید.

فرزین محدث

این روز ها با بازی در نقش نور دیده سریال هیولا به خوبی توجه ها را به خودش جلب کرده. به همین بهانه در این شماره از سبک زندگی افراد مشهور با زندگی این بازیگر بیشتر آشنا شوید.

فرزین محدث بازیگر نقش نوردیده در هیولا

فرزین محدث در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۸ در شهر تهران به دنیا آمد.

واکنش فرزین محدث به سنگ قبر استاد شجریان17

دوران کودکی فرزین محدث در کنار پدرش

لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره دارد. کارش را بازی با تئاتر در ۲۰ سالگی در کنار میکائیل شهرستانی شروع کرد و ۴ سال بعد توانست از جشن خانه تئاتر جایزه بگیرد. و پس از مدتی در سینما و تلویزیون هم حضور پیدا کرد.

در تلویزیون اولین حضورش با سریال پرانتز باز در سال ۱۳۸۸ رقم خورد اما حضورش در سینما با فیلم سینمایی جنجالی مارمولک در نقش سرباز شروع شد.

فرزین محدث مدرس رشته فن بیان و بدن هم می باشد.

واکنش فرزین محدث به سنگ قبر استاد شجریان14

زندگینامه فرزین محدث

ازدواج فرزین محدث

فرزین محدث تا کنون ازدواج نکرده. پدر و مادرش را هم از دست داده و به صورت مجردی زندگی می کند.

واکنش فرزین محدث به سنگ قبر استاد شجریان7

مصاحبه با فرزین محدث

چه شد که با مهران رنجبر نمایش استیو جابز را کار کردید؟

امسال خیلی به من نمایش پیشنهاد شد. نیمه اول سال که چند نمایش خوب پیشنهاد داشتم که به دلیل شرایط روحی نا مساعدم و از دست دادن مادرم که هنوز هم برای من سخت است نمی توانستم کار قبول کنم و تقریبا ۶ ماه اول سال و کار نکردم اما بیشتر کارهایی که رو صحنه می رفت و می دیدم تا اینکه مهران رنجبر پیشنهاد این نمایش و داد.

خب یه ذره چالش برانگیزه و اینکه وقتی شما به عنوان بازیگر قرار باشه چندین نقش و بازی کنی (خب در وهله اول هشت تا نقش بود) خب خیلی وسوسه برانگیزه . ما تو این کار تغییر لباسی نداری و طراحی لباست به گونه ای است که همه کاراکتر ها را تو اون لباس می بینی ، تعویض گریم هم نداری و همه کار ها به عهده بازیگر ، انتخاب ژست و اکت بدن و لحن و … است.

واکنش فرزین محدث به سنگ قبر استاد شجریان19

فرزین محدث و مادرش

شما چقدر درگیر شخصیت های این نمایش شدید. از بیل گیتس تا استیو جابز…

خب به اندازه مهران رنجبر درگیر نبودم. من به نمایش نامه کار دارم چون نمایش ما یک ویکی پدیا نیست.

یک بار که با هم گپ می زدیم گفتی که خانواده ات اجازه نمی دادندکه سمت بازیگری و هنر بیایی و باید دکتر مهندس و … شوی. ماجرا چه بود؟

یک اتفاق جذابی که هست بر خلاف اکثر بازیگران که در دوران تحصیل شان در گروه های مختلف تئاتری حضور داشتند من در هیچ گروه تئاتری نبودم و در دوران مدرسه ام اصلا سمت هنر بازیگری نرفتم و دوستم نداشتم!!!

واکنش فرزین محدث به سنگ قبر استاد شجریان6

گفتگو با فرزین محدث

پس الان این جا چی کار می کنی؟

واقعا نمی دونم.

من از بچگی خیلی فیلم می دیدم و پدرم همیشه من و از ۷ سالگی به سینما می برد ومن فیلم هملت و در سینما دیدم. سینما را خیلی دوست داشتم ولی اصلا به بازیگری فکر نمی کردم. رشته های علوم انسانی را خیلی دوست داشتم و دوست داشتم حقوق بخونم ولی مدیر مدرسه مون گفت که علوم انسانی برای شاگرد تنبل هاست و باید رشته ریاضی بخوانی و من هم گوش کردم.

واکنش فرزین محدث به سنگ قبر استاد شجریان0

فرزین محدث ریحانه پارسا

یادم هست تو اون دوران که فیلم های پری و هامون و دیده بودم تو تحصیلاتم هم دوست داشتم برای شغل های مختلف درس بخونم یا هر شغلی و امتحان کنم تا اینکه دیدم تو بازیگری می تونی هر شغلی را تجربه کنی.

سال چهارم دبیرستان معلم فیزیک مون گفت چه کنکوری می خواهید شرکت کنید هر کس یه چیزی گفت به من که رسید گفتم کنکور هنر .

واکنش فرزین محدث به سنگ قبر استاد شجریان13

فرزین محدث و افشین ذی نوری

گفت چی؟ گفتم هنر. گفت بعد کلاس بمون کارت دارم.

بعد کلاس گفت یه فیزیکدان چه خدمت هایی به جامعه می کنه؟ منم جوابش را دادم. بعد گفت یه هنرمند برای جامعه چی کار می کنه؟ خب اون موقع نتونستم جواب بدم و معلمم هم گفت بیا برو رشته ریاضی کنکور بده و من هم حرف گوش کردم و رشته پلی تکنیک دانشگاه امیرکبیر قبول شدم!!! ولی م در یک اقدام عجیب نرفتم!!! تنها کسی که پشتم ایستاد مادرم بود و از من حمایت کرد.

خب طبق قوانین یک سال نمی توانستم کنکور بدم و سال ۷۷ کنکور ندادم و کلاس های بازیگری آقای تارخ رفتم و تو اون مدت یک عالمه تئاتر دیدم.

اولین تئاتری که دیدم آن سوی آینه بود ، کاری از آزیتا حاجیان با بازی محمدرضا شریفی نیا و سیما تیرانداز.

واکنش فرزین محدث به سنگ قبر استاد شجریان4

فرزین محدث و مهران مدیری

ببین تو قد بلند نیستی ، جذابیت های سوپر استار ها را نداری ولی یکی از بازیگر ترین هایی…شاید به نوعی این مسئله باعث شد سخت کوش تر شوی. خودت از مرارت هایی که تو این راه کشیدی برامون بگو.

الان می خوام صادقانه حرف بزنم. من وقتی وارد دوره بازیگری شدم و یا تدریس می کردم اصلا من و دوست نداشتند. فکر می کردند که اصلا به درد بازیگری نمی خوره ، قد کوتاه داره ، با این فیزیک و چشم ها و … یادمه تو اون دوران که با هنرجو های کلاس آقای تارخ تو خونه ما تمرین می کردیم یکی از دوستانم که در فیلم متولد ماه مهر هم کار کرد، در آخرین جلسه تمرین به مامان من گفت مامان جان نذار فرزین این راه و ادامه بده چون براش اتفاقی نمی افته.

واکنش فرزین محدث به سنگ قبر استاد شجریان19

فرزین محدث و پوریا پورسرخ

خب خیلی من غمگین شدم و مادرم هم غمگین شد ولی گفتم باید من بازیگر شوم و خیلی تلاش کردم. بعد در این دوران با میکائیل شهرستانی آشنا شدم و دو سال شاگردیش و کردم و او با بیان و بدن و عواطفم کاری کرد که من هر چی بلدم مدیون میکائیل شهرستانی هستم.

واکنش فرزین محدث به سنگ قبر استاد شجریان3

عکس فرزین محدث

خب تو این فیلم محمدرضا فروتن و میترا حجار بودند.

نه یکی از افراد کنار محمدرضا فروتن که خیلی هم دیده شد.

در عرصه تئاتر ۳ تا جایزه بازیگری داری…و این افراد کم هستند.

من برای جایزه بازی نمی کنم ولی خیلی جایزه گرفتن را دوست دارم. ولی به طور کلی فقط دوست دارم کاری و انجام بدهم که یک اتفاق باشه.

من الان مدرس هستم. استاد نیستم ولی مدرس هستم. استاد در این مملکت استاد حمید سمندریان بود که خدا رحمتش کنه. استاد علی رفیعی و استاد محمد علی کشاورز و بهرام بیضایی و استاد علی نصیریان هستند. من استاد نیستم . من معلم هستم. و به عنوان معلم نمی تونم به هنر جوهام دروغ بگم.

واکنش فرزین محدث به سنگ قبر استاد شجریان9

عکس قدیمی فرزین محدث

و سوال آخر.تو در تئاتر خیلی درخشیدی و الان یکی از بازیگران مهم تئاتر ایران هستی.چرا اینقدر که در تئاتر موفق بودی در سینما و تلویزیون نبودی؟

من زمانی که شاعر زباله را بازی کردم فکر می کردم که برام یه اتفاقی می افته ولی نیفتاد. بعضی فیلم ها و سریال ها را اشتباه بازی کردم و اصلا شعار نمی دم که هم کار هام مثل بچه هام هستند و همه را دوست دارم.

در سینما یک سری قوانین نانوشته هست که من اون کار ها را بلد نیستم. نمی تونم دست یکی و ببوسم ، کیف یکی و حمل کنم تا بهم نقش بدن. من این توانایی رندارم و روابطم هم در سینما قوی نیست و بازیگری هستم که باید انتخاب بشم.

تو فکر می کنی حقت و خوردن ؟

نه . من قوانین نانوشته سینما را بلد نیستم. شانسش را هم نداشتم ولی بسیار شاکر هستم از جایگاهم.

از نقش بازی کردن در ما همه با هم هستیم راضی هستی؟

نه.