ماندانا سوری به دلیل تشدید بیماری اش در بیمارستان بستری شد

14:30 - 1399/10/14
ماندانا سوری بازیگر هنرمند و خوش سیمای سینما و تلویزیون به دلیل تشدید بیماری اش در بیمارستان بستری شد
ماندانا سوری

ماندانا سوری به دلیل تشدید بیماری اش در بیمارستان بستری شد در صفحه شخصی این بازیگر آمده:«جا داره در اینجا از تک تک دوستانی که در مورد ایشون قضاوت می کردند همچنان در حال قضاوت ایشون هستند ، دوستانی که دارایی و روح و روان ایشون رو به تاراج بردند تشکر کنیم ....

امیدوارم خداوند بهشون آگاهی لازم رو بدهد ...علی الخصوص از دوستان مرکز بیمه هنرمندان «صندوق اعتباری هنر» که یکسال است خانم سوری را مضحکه کرده اند و همچنان ایشون رو بیمه نکردند.

که همین مورد یکی از دلایلیست که با اینکه دوستان و همکاران و هموطنان بر خلاف میل خانم سوری به ایشون لطف کردند و ایشون شرمنده هموطنانشون شده اند ؛اما نشد که به صورت مداوم بطور آزاد و غیر بیمه ای (بخاطر مبلغ زیاد داروها) دارو تهیه کنند» به گزارش سینمادیلی سال گذشته بود که انتشار گزارشی درباره وضعیت سلامتی ماندانا سوری و لزوم کمک مالی برای درمان او سر و صدای زیادی به پا کرد و خیلی‌ها وعده کمک و همراهی با این بازیگر جهت درمانش را دادند.

حالا با گذشت یک سال نه تنها بسیاری از وعده‌ها عملی نشده، بلکه حتی صندوق اعتباری هنر او را بیمه هم نکرده! . آخرین خبر این است که ماندانا سوری به علت تشدید بیماری‌اش در بیمارستان بستری شده. طی سال گذشته چند پروژه به او قول همکاری دادند اما حرف‌شان عملی نشده و این بازیگر همچنان با مشکلات زیادی در کنار بیماری‌اش مواجه است. سینما دیلی

ماندانا سوری بازیگر تئاتر و تلویزیون کشورمان که با سریال قهوه تلخ مهران مدیری در نقش قیصر السلطنه به شهرت رسید درگیر بیماری سختی شده که زندگی این بازیگر را تحت الشعاع قرار داده است

ماندانا سوری بازیگر جوان سریال های طنز مهران مدیری چند روزی است تیتر اول خبرها شده است اما نه به خاطر بازیگری بلکه به خاطر بیماری سختی که وی درگیر آن شده است. این بازیگر که در تئاتر نیز حضوری فعال دارد با بازی در سریال قهوه تلخ به شهرت رسید و بعد از آن در کارهای مختلف مهران مدیری حضور داشته است.

زندگی ماندانا سوری

ماندانا سوری متولد ۶ شهریور ۱۳۶۴ ، بازیگر سینما و تلویزیون است. ماندانا سوری از جمله بازیگرانی است که با سریال های طنز به جامعه معرفی شد ، البته باید او را خوش شانس دانست چون در سریال یکی از محبوب ترین کارگردانان طنز یعنی مهران مدیری پا به عرصه بازیگری نهاد.

در سریال ویلای من ساخته مهران مدیری نقش سی سی همسر جمشید مشکات را بازی کرد که با توجه به لهجه ی جالبش در این نقش مورد توجه مردم قرار گرفت.

مهران مدیری یکی از کارگردان هایی هست که معمولا در سریال های اش به معرفی چهره های جدید در کنار بزرگان سینما می پردازد یکی از کسانی که مهران مدیری در سریال قهوه تلخ به جامعه هنری معرفی کرد سرکار خانم ماندانا سوری هستند که پس از آن در سریال شوخی کردم با مهران مدیری همکاری کردند.

ماندانا سوری به دلیل تشدید بیماری اش در بیمارستان بستری شد17

کودکی ماندانا سوری

ماندانا سوری بازیگر نقش قیصرالسلطنه همسر بابا اتی در قهوه تلخ می باشد که در سریال های مرد دو هزار چهره ، سریال قهوه تلخ ( نقش قیصر السلطنه) ، سریال ویلای من ( سی سی همسر جمشید مشکات) ، سریال شوخی کردم ( اپیزود های مختلف) و سریال اتاق عمل. ماندانا سوری بازیگری را در کلاس های زنده یاد استاد سمندریان آموزش دید و در تئاتر های گوناگون به ایفای نقش پرداخته است.

ماندانا سوری به دلیل تشدید بیماری اش در بیمارستان بستری شد16

زندگی ماندانا سوری

بازی ماندانا سوری در سریال در حاشیه

مهران مدیری که بعد از دوری چند ساله خود با «درحاشیه» به رسانه ملی بازگشت، با جنجال‌های بسیاری روبه‌رو شد و اعتراض جامعه پزشکی کشور به محتوای سریالش باعث شد پخش فصل اول نیمه‌ کاره رها شود. البته مسئولان تلویزیون وعده دادند این سریال با تغییر محتوا دوباره پخش می‌ شود.

ماندانا سوری به دلیل تشدید بیماری اش در بیمارستان بستری شد9

ماندانا سوری و سحر زکریا

پیش از این هم اطلاعات ضد و نقیضی از ساخت سری دوم مجموعه «درحاشیه» منتشر شده بود و برخی از رسانه ها نام خشایار الوند را هم جزو نویسندگان فصل دوم سریال «در حاشیه» ذکر کرده بودند، اما الوند در گفتگو با آی سینما حضور خود به عنوان نویسنده در فصل دوم «درحاشیه» را تکذیب کرد.

ماندانا سوری به دلیل تشدید بیماری اش در بیمارستان بستری شد0

ماندانا سوری و مهران مدیری

از بازیگران فصل دوم «درحاشیه» می توان به سیامک انصاری، جواد رضویان، نادر سلیمانی، سپند امیرسلیمانی، علی اوجی،شراره ارمغانی، فلامک جنیدی، سحر زکریا، نادر سلیمانی، ماندانا سوری، یوسف صیادی، الیکا عبدالرزاقی، مهران غفوریان، رضا فیض‌نوروزی، نیما فلاح، شبنم فرشادجو، عارف لرستانی، علی لک‌پوریان، رضا نیکخواه، رامین ناصرنصیر، سام نوری، سحر ولدبیگی، محمدرضا هدایتی، ساعد هدایتی و مهران مدیری اشاره کرد.

زندگی ماندانا سوری و شایعه ازدواج با خواننده پاپ و رامبد جوان؟!

یک بازیگر تلویزیون درخصوص شایعه ازدواجش با خواننده پاپ گفت: شایعه ازدواجم با خواننده پاپ را نشنیده بودم بلکه با رامبد جوان شنیده بودم.

ماندانا سوری به دلیل تشدید بیماری اش در بیمارستان بستری شد13

ماندانا سوری و پدرش

ماندانا سوری در گفتگو با پشت صحنه به استفاده از شبکه های اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: خداروشکر که از فضای مجازی به دور هستم و حتی تعداد فالوورهایم را نمی دانم. وی درخصوص حضور بانوان در ورزشگاه ها خاطرنشان کرد: به نظرم با توجه به شرایط موجود حضور بانوان در استادیوم صلاح نیست.

ماندانا سوری به دلیل تشدید بیماری اش در بیمارستان بستری شد7

عکس های ماندانا سوری در چالش عکس ۱۰ ساله

حاشیه های مرگ گربه ماندانا سوری

ماندانا سوری، بازیگر سریال قهوه تلخ، عکس هایی از گربه خانگی اش در اینستاگرام منتشر کرد و در توضیح آن نوشت:

حنا…. دلم برات خیلی تنگ شده…. مامان نبود که تنهاش گذاشتی.

خوب شد که قبل از اینکه از خونه برم بیرون یک دل سیییییر غرق بوسه کردم دستهای کوچولوی سفیدت رو .

زیر گردنه سفیده پنبه تو … مامان هر شب میاد پیشت می دونه از تاریکی می ترسیدی…جوجه ی قند عسلِ شیطونم … آروم لا لا کن عشقم ….

حال دلتون همیشه خوب دوستان گلم .

ماندانا سوری به دلیل تشدید بیماری اش در بیمارستان بستری شد20

ماندانا سوری

حال بازیگر محبوب قهوه تلخ خوب نیست!

ماندانا سوری بازیگر سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری این روزها حال خوبی را سپری نمی کند این بازیگر توانمند به بیماری ام اس دچار شده است و ممکن است توانایی حرکت خود را از دست بدهد و روز به روز حال او وخیم تر می شود .

ماندانا سوری «قهوه تلخ» چند وقتی است که به ام اس مبتلا شده و دارد توان حرکتش را از دست می‌دهد. هزینه‌های درمان وی هفته‌ای ۴ میلیون است. مهران مدیری قول پیگیری حمایت از این بازیگر را داده است.

ماندانا سوری به دلیل تشدید بیماری اش در بیمارستان بستری شد17

زندگی ماندانا سوری بازیگر قهوه تلخ

ماندانا با سریال‌های طنز به شهرت رسید ولی درست زمانی که پیشنهادها به سمتش سرازیر شد و دقیقا در بزنگاهی که هر بازیگر سال‌ها برای رسیدن آن تلاش می‌کند، فهمید که به ام‌اس مبتلا شده.

ماندانا سوری به دلیل تشدید بیماری اش در بیمارستان بستری شد18

ماندانا سوری

در فضای پچ‌ پچه‌ای سینمای ایران این خبر خیلی زود دهان به دهان و دفتر به دفتر پیچید و نام ماندانا سوری از گزینه‌های ایفای نقش‌ها کنار گذاشته شد. ماندانا ماند و ام‌اس و فشار فزاینده‌ی مالی. همکلاس سابق من و بازیگری که زمانی خنده به لب‌های‌مان آورد، حالا دارد توان حرکت را از دست می‌دهد و تهیه‌ی داروهای ام‌اس برایش روز به روز دشوارتر می‌شود.

یک منتقد سینما از اوضاع جسمی نابه سامان ماندانا سوری بازیگر سریال قهوه تلخ خبر داد

ماندانا سوری به دلیل تشدید بیماری اش در بیمارستان بستری شد4

صحفه شخصی پوریا ذوالفقاری

پوریا ذوالفقاری منتقد سینما نوشت: ماندانا سوری احتمالا برای بسیاری یادآور سریال‌های قهوه تلخ و ویلای من و آیتم‌های طنز است، ولی برای ورودی‌های سال‌های هشتاد و چهار تا هشتاد و شش آموزشگاه سمندریان، او همکلاسی پر شر و شور و پر انرژی و انگیزه است که از همان زمان هم روی آثار مدیری تعصب داشت و با استادانی که طعنه و متلکی نثار طنز‌های تلویزیونی می‌کردند، جدل می‌کرد.

ماندانا با سریال‌های طنز به شهرت رسید، ولی درست زمانی که پیشنهاد‌ها به سمتش سرازیر شد و دقیقا در بزنگاهی که هر بازیگر سال‌ها برای رسیدن آن تلاش می‌کند، فهمید که به ام اس مبتلا شده. در فضای پچپچه‌ای سینمای ایران این خبر خیلی زود دهان به دهان و دفتر به دفتر پیچید و نام ماندانا سوری از گزینه‌های ایفای نقش‌ها کنار گذاشته شد.

ماندانا سوری به دلیل تشدید بیماری اش در بیمارستان بستری شد9

ماندانا سوری بازیگر قوه تلخ

ماندانا ماند و ام اس و فشار فزاینده مالی. همکلاس سابق من و بازیگری که زمانی خنده به لب‌ های مان آورد، حالا دارد توان حرکت را از دست می‌دهد و تهیه دارو‌های ام اس برایش روز به روز دشوارتر می‌شود. این را اینجا می‌نویسم که در روز‌های بعد اگر خدای نکرده خبر‌های بدتری رسید، کسی با ادعای بی خبری از وخامت حال او وجدان معذبش را آرام نکند. برای کمک به ماندانا سوری همین حالا هم دیر است.

ماندانا سوری به دلیل تشدید بیماری اش در بیمارستان بستری شد2

ماندانا سوری بازیگر زن

ماندانا سوری را توده‌های مَردم، با آثار مهران مدیری می‌شناسند. با «قهوه‌ی تلخ»، «ویلای من» و… . کانال سینمایی «کات» حدود دو ماه قبل، از طریق یکی از اهالی سینما که از نزدیکان صمیمی مهران مدیری‌ست، خبر مریض‌احوالیِ وخیمِ ماندانا سوری را به اطلاع مدیری رساند بود. آقای مدیری ضمن ابراز تاسف، اعلام کرد که حتما به یاری ماندانا سوری خواهد شتافت.

ماندانا سوری به دلیل تشدید بیماری اش در بیمارستان بستری شد12

ماندانا سوری و فلامک جنیدی

ناگفته های تلخ ماندانا سوری از بیماری سختش !

خبر مسرت بخش از کمک مردم خیر به خانم ماندانا سوری

بعد از انتشار این ویدئو و درخواست کمک ، مردم و هنرمندان شروع به کمک به این هنرمند کردندو در نهایت پوریا ذوالفقاری نوشت: لطفا کمک رسانی به ماندانا سوری را متوقف کنید و این متن را بخوانید

اول: دست تک تک تان را می بوسم. از سینماگرانی که علاوه بر کمک رسانی پیگیر و نگران حال همکارشان شدند تا عمومی دوستانی که پای کار آمدند و مبالغی کمک کردند که در زندگی شخصی شان هم رقم قابل توجهی بود. و حکم قطره هایی را پیدا کرد که دریا می سازند.

دوم: در نخستین پست مرتبط با این اتفاق از “فشار فزاینده مالی” نوشتم و در دومی از خطر “آوارگی و ویلچر نشین شدن او.” پس از رسیدن نخستین کمکها، اولین کاری که ماندانا کرد برداشتن آگهی های فروش وسایل شخصی اش از سایت دیوار بود. نمی دانم بیش از این چه باید بگویم که وضعیت مالی او روشن شود.

میزان کمک مورد نیاز خانم ماندانا سوری

سوم: بسیاری از میزان کمک مورد نیاز می پرسیدند. واقعا برای ما رسیدن به چنین رقمی دشوار بود. این بیماری به شکل پیشرفته اش با ماندانا هست و اقدامات درمانی برای جلوگیری از پیشرفت آن باید در طول زندگی او ادامه داشته باشد. مثل یک عمل جراحی نیست که انجام شود و تمام. ولی بیماری ماندانا و نداشتن درآمد به دلیل دشواری انجام کار، مجموعه ای مشکلات اقتصادی را به مشکلات جسمی و روحی او افزوده بود.

من واقعا نمی دانم چه مبلغی برای تداوم درمان یک بیمار مبتلا به ام اس پیشرفته تا پایان زندگی اش کفایت می کند. با یک حساب و کتاب اولیه طبق گفته های ماندانا گفتم اگر رقمی شصت میلیون تومانی تهیه شود، تا سه یا چهارماه می توانیم هزینه های درمان را بپردازیم و شاید در این فاصله بتوان ماندانا را بیمه کرد و از هزینه ی درمان کاست. اما اتفاقی که با لطف و سخاوت شما افتاد، نگرانی ما را تا یک سال و شاید بیشتر عقب راند.

ناباوری ماندانا سوری از رسیدن رقم کمک به سیصد میلیون تومان

چهارم: سرنوشت کمک های مردمی در این دیار گاه چنان مبهم شده که اخلاقا وظیفه خود می دانم میزان و نحوه ی هزینه آن را اعلام کنیم. در آخرین صحبت امشبم با ماندانا او با ناباوری از رسیدن رقم کمک به حدود سیصد میلیون تومان خبر داد. می خواهم ضمن تشکر و تعظیم بسیار بسیار زیاد، بگویم ماندانا دست کم تا یکسال دغدغه مالی برای تهیه مایحتاج اولیه زندگی و درمان بیماری اش نخواهد داشت. اگر بتوان کارهای بیمه او را انجام داد این مبلغ مدتی طولانی تر به کار درمانش خواهد آمد. در باره نحوه ی هزینه ای این مبلغ هر زمانی می توانید سوال بپرسید و از من و ماندانا سوری توضیح و مدرک بخواهید. ما با هر متر و معیار اخلاقی موظف به پاسخ دادنیم. باز هم دنیایی سپاس. قدردان مهر و بزرگواری و سخاوت و اعتمادتان هستیم. شما ماندانا را نجات دادید.

زندگی ماندانا سوری و بازی در سریال قهوه تلخ

«قهوه تلخ» ۳۲ بازیگر اصلی دارد و داستان آن با بازی سیامک انصاری در نقش مورخ آغاز ‌شد. او در ابتدای داستان که در دنیای امروز می‌گذرد، یک فنجان قهوه تلخ می‌خورد و با خوردن آن به تاریخ سفر می‌ کند. او در طول زمان به مورخی تبدیل می‌شود که در مرور خاطرات تاریخی خود، هربار دچار مسائلی می‌شود که این مسائل داستان‌ های سریال را رقم می‌زند.

ماندانا سوری به دلیل تشدید بیماری اش در بیمارستان بستری شد0

بازیگران سریال قهوه تلخ

داستان‌ های مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» توسط امیر مهدی ژوله و خشایار الوند نوشته شده است و مهران مدیری در آن نقش یک تاجر ونیزی را ایفا می‌ کند و ماندانا سوری در این سریال در نقش همسر بابا اتی ظاهر شده بود.

گفتنی است ماندانا سوری در حوزه موسیقی نیز تجربه فعالیت دارد و برای جمع بانوان می خواند، از الگوهای بازیگر به مهران مدیری، میکائل شهرستانی و خانم فاطمه معتمدآریا اشاره می کند.

ماندانا سوری به دلیل تشدید بیماری اش در بیمارستان بستری شد16

عکس های ماندانا سوری

ماندانا سوری در سریال اتاق عمل

داستان سریال طنز «اطاق عمل» درباره اتفاقاتی است که در اطاق عمل بیمارستانی رخ می‌دهد و… سریال اتاق عمل که در ۹۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای برای مخاطبان شبکه تهران تولید شده بود در آن جمعی از هنرمندان طنز کشور مانند سیامک انصاری، بیژن بنفشه خواه، بهنوش بختیاری، فلامک جنیدی، سحر زکریا، نصرالله رادش، نادرسلیمانی، ماندانا سوری، یوسف صیادی، الیکا عبدالرزاقی، مهران غفوریان، رضا فیض نوروزی ، نیما فلاح ، هادی کاظمی ، عارف لرستانی ، رضا نیکخواه ، رامین ناصر نصیر، آرش نوذری ، سحر ولد بیگی ، محمدرضا هدایتی ، فاطمه هاشمی ، ساعد هدایتی ، سپند امیر سلیمانی ، کمند امیرسلیمانی ، لیلا ایرانی ، بهناز توسلی ، سام نوری ، شهروز فرهادیه ، شادان شهیدی ، گلناز عباسی ، علی اوجی ، سوزان عزیزی ، تینا اسدی ، فرزانه تفرشی ، جواد رضویان ، مهران مدیری به ایفا نقش پرداختند

ماندانا سوری به دلیل تشدید بیماری اش در بیمارستان بستری شد8

زندگی ماندانا سوری بازیگر ایرانی

لازم به ذکر است که خانم ماندانا سوری در چند سال اخیر کنار بازیگری تئاتر و تلویزیون چندین ورکشاپ به شرط بازی را نیز برگزار کرده و تجربه قبلی تدریس این رشته را هم دارد

ماندانا سوری به دلیل تشدید بیماری اش در بیمارستان بستری شد5

ماندانا سوری

ماندانا سوری به دلیل تشدید بیماری اش در بیمارستان بستری شد18

قیصرالسلطنهِ قهوه‌ تلخ، ماندانا سوری چند سالی است با بیماری ام اس دست و پنجه نرم می کند و شب گذشته به علت وخامت وضعیت جسمانی بار دیگر در بیمارستان بستری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سال گذشته وضعیت جسمانی نامطلوب ماندانا سوری، بازیگر تئاتر و تلویزیون در اثر ابتلا به بیماری ام اس گزارش شد، در همان زمان بسیاری از افراد از لزوم کمک و حمایت به این بازیگر برای درمان خبر دادند و پویشی برای حمایت از این بازیگر راه افتاد و بسیاری از افراد و حتی چهره‌ها قول حمایت مالی و همراهی با او برای ادامه درمانش را دادند. اما آن همه سر و صدا راه به جایی نداشت و حتی صندوق اعتباری هنر این هنرمند را بیمه نکرده است.

ماندانا سوری به دلیل تشدید بیماری اش در بیمارستان بستری شد12

شب گذشته صفحه شخصی این بازیگر متن زیر را منتشر کرد:

دعا کنیم برای خانم سوری و همچنین جا دارد در اینجا از تک تک دوستانی که در مورد ایشون قضاوت می‌کردند همچنان در حال قضاوت ایشون هستند، دوستانی که دارایی و روح و روان ایشون رو به تاراج بردند تشکر کنیم.... امیدوارم خداوند بهشون آگاهی لازم رو بدهد …علی‌الخصوص از دوستان مرکز بیمه هنرمندان «صندوق اعتباری هنر» که یکسال است خانم سوری را مضحکه کرده‌اند و همچنان ایشون رو بیمه نکرده‌اند!؟!!! که همین مورد یکی از دلایلی است که با اینکه دوستان همکاران هموطن بر خلاف میل خانم سوری به ایشون لطف کردند و ایشون شرمنده هموطنانشون شده‌اند؛ اما نشد که به صورت مداوم به‌طور (آزاد) غیر بیمه‌ای دارو را تهیه کنند بخاطر مبلغ زیاد آن…!!!! حال بیماری ایشان از فشار عصبی ناشی از موارد ذکر شده و همچنان بیکاری (در این اوضاع کرونایی باعث عود بیماری ایشون شده و با پای خود آمدند اما.... بخاطر ضعیف بودن بدنشان در حال گرفتن داروهای مختلف بیش از حد قوی هستند. همچنین از آقایان و خانم‌هایی که سعی بر زمین زدن ایشون چه مالی یا روحی داشتند که در یک استوری یا لایو اسم‌هاشون حتماً اعلام خواهد شد ((کمال تشکر را مجدداً داریم))

ماندانا سوری به دلیل تشدید بیماری اش در بیمارستان بستری شد12

بیوگرافی ماندانا سوری

ماندانا سوری در پنجم شهریورماه سال ۱۳۶۴ در شهر تهران زاده شد و تحصیلات تکمیلی خود را در رشته زبان انگلیسی به پایان رساند. پس از دانشگاه او وارد عرصه بازیگری و تئاتر شد. پس فعالیت‌های مختلف در تئاتر او با سریال قهوه تلخ ساخته مهران مدیری به دنیای تصویر وارد شد و به سرعت درخشید. در این سریال او نقش قیصرالسلطنهِ را ایفا کرد که این نقش حضور پررنگی در سریال داشت.

او در حوزه موسیقی هم فعال است و برای جمع بانوان خوانندگی می‌کند. او الگوی خوانندگی اش را مهران مدیری و فاطمه معتمدآریا می‌داند. او به جز خوانندگی و بازیگری، ورکشاپ و تدریس بازیگری هم داشته است.‌

ماندانا سوری به دلیل تشدید بیماری اش در بیمارستان بستری شد9

بیماری ماندانا سوری

داستان بیماری ماندانا سوری نیز مانند زندگی‌اش بسیار دراماتیک است، او درباره اینکه چگونه متوجه ابتلای خود به بیماری ام اس شد، توضیح داده است: «داستان من و بیماری ام اس به سال ۸۸ برمی‌گردد. در این سال برای اولین بار متوجه شدم به این بیماری دچار شده‌ام. درست سر صحنه، زمانی که مقابل سیامک انصاری ایستاده بودم و می‌خواستم دیالوگ‌های مربوط به آن صحنه را به زبان بیاورم. یکی از چشمانم تار شد و ندید. صداها را می‌شنیدم، گروه کارگردانی اعلام می‌کردند شروع کن، دیالوگ‌ها را بگو اما من خشکم زده بود. ترسیده بودم. این اولین باری بود که ام اس خودش را به من معرفی کرد. همانطور که گفتم سال ۸۸ به این بیماری مبتلا شدم. جز برخی از همکارانم و نزدیکانم کسی از بیماریم خبر نداشت. تا اینکه سال ۹۵ برای اولین بار این موضوع را رسانه‌ای کردم. نمی دانم چرا باید کار به اینجا می‌کشید که همکارانم، مشکلاتم را در صفحه‌های اجتماعی خودشان بیان کنند و برای حل مشکلاتم از مردم کمک بخواهند.

ماندانا سوری به دلیل تشدید بیماری اش در بیمارستان بستری شد9

زمانی که همکلاسی و همکارم پوریا ذوالفقاری از من خواست اجازه بدهم مشکلات مربوط به بیماری و بیکاری‌ام را رسانه‌ای کند مخالفت کردم چون از ترحم خوشم نمی‌آمد. از اینکه خنده را از لبان مردم بگیرم حتی برای لحظه‌ای، خوشم نمی‌آمد اما با صحبت‌هایی که شد و مشورت‌هایی که انجام گرفت دلم به این کار رضایت داد. بعد از اینکه موضوع رسانه‌ای شد خیلی‌ها من را قضاوت کردند. خیلی از حرف‌هایم به اشتباه و وارونه تعبیر شد. مثالی در این رابطه برایتان می زنم. من هیچ وقت نگفتم بیماری ام اس باعث بیکاری شد بلکه گفتم پیشنهاد نشدن کار باعث شد بیماری‌ام عود کند. اگر بیکار نبودم می‌توانستم با مشکلاتم کنار بیایم و حلشان کنم اما در شبکه‌های اجتماعی این موضوع به گونه‌ای دیگر مطرح شد.»