ازدواج سلبریتی ها و چهره های معروف در سال ۲۰۲۰

09:05 - 1399/10/12
ازدواج سلبریتی ها و چهره های معروفی که سال 2020 را با وجود محدودیت های کرونا برای ازدواج انتخاب کردند را ببینید.
2020

گرچه سال ۲۰۲۰ با شرایط خاصی که ویروس کرونا در سراسر دنیا ایجاد کرد شمار زیادی از مراسم های عروسی لغو شد و یا به تعویق افتاد ولی با این وجود برخی از زوج های سلبریتی بودند که سرانجام تصمیم گرفتند با وجود وضعیت موجود از مراسم های بزرگ صرف نظر کرده و با یک عروسی کوچک راهی خانه بخت شوند. در زیر با گلچینی از ازدواج سلبریتی ها و چهره های معروف خارجی آشنا خواهید شد که در سال ۲۰۲۰ ازدواج کردند.

ازدواج سلبریتی ها در سال ۲۰۲۰

اسکارلت جوهانسن و کالین جوست

اسکارلت و کالین در دوران همه گیری کرونا، مخفیانه در ماه اکتبر ازدواج کردند. مراسم آنها در پالاسید در نیویورک برگزار شد، به گزارش پرشین وی جایی که قبلا اسکارلت در آنجا زندگی می کرد.

ازدواج سلبریتی ها و چهره های معروف در سال ۲۰۲۰14

ازدواج اسکارلت جوهانسن

اما استون و دیو مک کری

اما و همسرش پس از اعلام نامزدی شان در دسامبر سال ۲۰۱۹ ، در ماه سپتامبر ۲۰۲۰ ازدواج کردند. آنها در ماه مارس ازدواج خود را به دلیل کرونا به تعویق انداختند ولی در هر صورت در انتهای سال تصمیم گرفتند با توجه به شرایط پیش آمده، ازدواج کنند.

ازدواج سلبریتی ها و چهره های معروف در سال ۲۰۲۰18

اما استون و همسرش – ازدواج سلبریتی ها

پرنسس بئاتریس و ادواردو ماپلی موزی

بئاتریس نوه ملکه الیزابت دوم وقتی افشا کرد در ۱۷ام جولای در یک مراسم محرمانه با نامزدش در کلیسای سلطنتی واقع در زمین های خانه خانواده اش ازدواج کرده، هوادارانش را سورپرایز کرد. این زوج قرار بود در ماه مه و در کلیسای سلطنتی سنت جیمز ازدواج کرده و پس از آن نیز جشنی در کاخ باکینگهام برگزار کنند ولی محدودیت های کرونا، برنامه های جشن عروسی بزرگ آنها را لغو کرد.

ازدواج سلبریتی ها و چهره های معروف در سال ۲۰۲۰15

ازدواج پرنسس بئاتریس

شان پن و لیلا جورج

بازیگر معروف شان پن و همسرش در ماه جولای و در طی مراسمی که شان آن را “عروسی کووید” توصیف می کند و با کمک نرم افزار Zoom یک عروسی آنلاین برگزار کردند. البته طبق مصاحبه ای که او با مجری معروف ست میرز داشت، ظاهرا از سبک عروسی خود کاملا راضی بوده است.

ازدواج سلبریتی ها و چهره های معروف در سال ۲۰۲۰6

شان پن و لیلا جورج – ازدواج سلبریتی ها

ازدواج چهره های معروف خارجی

برندون جنر و کیلی استوکر

برندون پسر کیتلین جنر اخبار مربوط به ازدواج با نامزدش را در ماه ژانویه اعلام کرد. او گفت ما در ۲۱ام ژانویه در کلیسایی در سانتا باربارا با حضور دخترم ایوا، مادربزرگ کیلی و همچنین شاهدان ازدواجمان، مراسم را برگزار کردیم. به گزارش پرشین وی عروسی او در حقیقت ۱۸ ماه پس از طلاق او از همسر اولش صورت گرفته است.

ازدواج سلبریتی ها و چهره های معروف در سال ۲۰۲۰9

ازدواج پسر کیتلین جنر

کتی گریفین و رندی بیک

کمدین معروف کتی گریفین و همسرش بیک باید تاج اولین ازدواج سال ۲۰۲۰ را روی سر بگذارند. آنها درست لحظاتی پس از گذشت ساعت ۱۲ شب سال نو ازدواج کردند. آنها عروسی خود را در خانه شان برگزار کرده و کتی در مصاحبه ای گفته بود در مورد محل های امکان پذیر برای برگزاری مراسم زیاد با هم بحث کردیم ولی در نهایت هر دو ما روی خانه توافق نظر داشتیم.

ازدواج سلبریتی ها و چهره های معروف در سال ۲۰۲۰13

کتی گریفین و همسرش – ازدواج سلبریتی ها

روکسی صولتی و نیکلاس بیژن

روکسی چهره برنامه “بچه پولدارهای بوریلی هیلز” در ۱۸ام اکتبر با نیکلاس، پسر بیژن پاکزاد طراح لباس های لوکس مردانه ازدواج کرد و به گزارش پرشین وی در پیج اینستاگرام خود نوشت: “بالاخره و رسما خانم بیژن. برای همیشه دوستت دارم.”

ازدواج سلبریتی ها و چهره های معروف در سال ۲۰۲۰12

ازدواج پسر بیژن پاکزاد

جان سینا و شی شریعت زاده

کشتی گیر اسبق جان سینا و شهرزاد شریعت زاده مهندس کانادایی ایرانی الاصل پس از گذشت یک سال از آشنایی شان در ۱۲ام اکتبر در یک مراسم خصوصی در تامپا- فلوریدا ازدواج کردند.

ازدواج سلبریتی ها و چهره های معروف در سال ۲۰۲۰13

ازدواج جان سینا

عروسی های سال ۲۰۲۰

دنیس کوئید و لارا ساوی

دنیس کوئید و نامزدش لارا مخفیانه به سانتا باربارا رفته و در ۲ام ژوئن در اقامتگاهی در کنار ساحل با هم ازدواج کردند. آنها در مصاحبه ای اظهار داشتند در وهله اول قصد برگزاری مراسم ازدواج را در ماه آوریل و در هاوایی داشتند و می خواستند جشنی نیز برای دوستان و اقوامشان در نشویل برگزار کردند ولی محدودیت های کرونا برنامه های آنها را تغییر داد.

ازدواج سلبریتی ها و چهره های معروف در سال ۲۰۲۰3

دنیس کوئید و همسرش – ازدواج سلبریتی ها

دیوید هاربر و لیلی آلن

هاربر و آلن در ۷ام سپتامبر در لس آنجلس ازدواج کردند. عروسی آنها یک روز پس از اینکه آنها در محضر ازدواج خود را رسما ثبت کردند، صورت گرفت.

ازدواج سلبریتی ها و چهره های معروف در سال ۲۰۲۰20

ازدواج لیلی آلن

پرنسس رایه و ند دونوان

پرنسس رایه اردن (کوچکترین دختر ملک حسین، پادشاه اردن) در ۷ام جولای با یک روزنامه نگار بریتانیایی در انگلستان ازدواج کرد و مادر امریکایی الاصل او ملکه نور نیز در کنار آنها این مراسم را جشن گرفت. ند دونوان همسر جدید این پرنسس اردنی، نوه نویسنده معروف رولد دال است.

ازدواج سلبریتی ها و چهره های معروف در سال ۲۰۲۰15

ازدواج پرنسس اردن