راز پنهان زندگی نسرین مقانلو بر ملا شد + جزئیات

13:41 - 1399/10/11
در این مطلب می خواهیم راز زندگی نسرین مقانلو را برای شما بگوییم
نسرین مقانلو

نسرین مقانلو بازیگر معروف ایرانی است که به تازگی در سریال دل ایفای نقش کرده بود. این بازیگر دوست داشتنی ازدواج کرده و دو پسر دارد. امروز می خواهیم راز زندگی نسرین مقانلو را برای شما قرار دهیم که او در اینستاگرام منتشر کرد.

زندگی نسرین مقانلو بازیگر

نسرین مقانلو ، بازیگر سینما و تلویزیون در جدیدترین فعالیت مجازی‌اش تصویرنوشته‌ای را به اشتراک گذاشت و نوشت:

“هیچکس نخواهد

فهمید در زندگی هر آدمی یک نفر هست

که دوست داشتنی ترین پنهان دنیاست….”

راز پنهان زندگی نسرین مقانلو بر ملا شد + جزئیات2

زندگی نسرین مقانلو بازیگر

بد نیست درباره نسرین مقانلو بیشتر بدانید

نسرین مقانلو متولد ۱ تیر ۱۳۴۷ در شهر تهران؛ دیپلمه و همسر کمال خلیلیان مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، قهرمان جوانان آسیا و عضو باشگاه‌های گمرک اهواز، پاس و تاج می‌باشد. کمال خلیلیان هم اکنون ساکن آمریکا است. نسرین مقانلو که با بازی در فیلم تلویزیونی «مسافری از هند» به شهرت رسید.

راز پنهان زندگی نسرین مقانلو بر ملا شد + جزئیات5

او فعالیت بازیگری خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. او پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. وی سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان؛ وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

راز پنهان زندگی نسرین مقانلو بر ملا شد + جزئیات6

نسرین مقانلو در گفت وگویی به بیان زندگی شخصی و هنری‌اش پرداخت که بخشی از آن را در ادامه می‌خوانید: “من به واسطه فعالیت پدرم در رشته موسیقی و مادرم در تئاتر با فضای هنر آشنایی کامل داشتم، به همین دلیل از زمان کودکی و نوجوانی فعالیتم در زمینه تئاتر و نمایش را شروع کردم. اما زمانی که تصمیم گرفتم فعالیت حرفه‌ای‌ام در سینما را شروع کنم، با فیلم «دو نیمه سیب» کیانوش عیاری استارت زدم.

راز پنهان زندگی نسرین مقانلو بر ملا شد + جزئیات6

پدر و مادر بازیگر زن

آقایان دستگردی و پاکدل از من دعوت کردند برای بازی در سریال تلویزیونی «لبخند زندگی» با حضور پیشکسوت عزیزم خانم «ثریا قاسمی» که بدین ترتیب اولین حضور در تلویزیون هم برای من اتفاق افتاد.

اینستاگرام و ویستا

این خبر از سایت پرشین وی برداشته شده است.