سلفی بحث برانگیز و جالب رزیتا غفاری !!!

09:55 - 1399/10/11
در این تصویر سلفی عجیب رزیتا غفاری را با یک اسب می بینید
رزیتا غفاری

رزیتا غفاری بازیگر معروف و قدیمی سینمای ایران است که از سال ۷۴ با سریال در پناه تو در تلویزیون دیده شد. آخرین کاری که او ایفای نقش کرده است فرشتگان بی بال محصول سال ۹۹ است که هنوز پخش نشده است. امروز می خواهیم سلفی عجیب رزیتا غفاری را با هم ببینیم که او دراینستاگرام منتشر کرد

سلفی عجیب رزیتا غفاری بازیگر

عکسی که رزیتا غفاری با یک اسب در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

من و آقای اسب و مقداری اسفنج در شکم _پشت پرده مه _تبریز در مه و حالا… “کلبه ای در مه”

سلفی بحث برانگیز و جالب رزیتا غفاری !!!18

سلفی عجیب رزیتا غفاری بازیگر

بد نیست درباره رزیتا غفاری بیشتر بدانید

رزیتا غفاری در ۲۷ دی ماه سال ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. فارغ التحصیل کارگردانی سینما است. دانش آموخته ٔ کارگردانی سینما ست. چند فیلم کوتاه انیمیشن کارگردانی کرده است و عضو آسیفای ایران است.

سلفی بحث برانگیز و جالب رزیتا غفاری !!!8

رزیتا غفاری همسر عباس صالحی طراح گریم میباشد. عباس صالحی تحصیلاتش را در زمینه طراحی به پایان رسانده و در حال حاضر شغل اصلی اش طراح گریم است. چند سالی خارج از ایران زندگی می کرده او علاقه خاصی به تئاتر دارد و به کارش عشق می ورزد. او می گوید:«اگر شرایط کاری در زمینه دیگری برایم فراهم شود، باز هم ترجیح می دهم که همان طراح گریم باقی بمانم چون عاشقانه شغلم را دوست دارم.»

سلفی بحث برانگیز و جالب رزیتا غفاری !!!14

رزیتا غفاری

مراسم ازدواج و مهریه رزیتا غفاری

زیتا غفاری:من در ۲۷ سالگی ازدواج کردم. ما همه مراسم را داشتیم اما خیلی ساده تر از این بریز و بپاش هایی که الان مرسوم شده است. من و آقای صالحی سعی کردیم مراسم خیلی دست و پاگیر ازدواج مان نشود. اتفاقا با اینکه خیلی سخت نگرفتیم خاطرات بسیار قشنگی از این دوران داریم.

سلفی بحث برانگیز و جالب رزیتا غفاری !!!8

من اصلا سکه و این چیزها مهر نکردم. مهر من یک سفر حج بود. این مهریه به لحاظ معنوی خیلی برای من گرانبهاست. من هیچ چیزی از ایشان هیچ وقت نخواستم و اتفاقا شوهرم همیشه هر چه که با هم به دست آوردیم را به من پیش کش کرد.