چهره های مشهور ایرانی متولد 11 دی + تصویر

09:38 - 1399/10/11
امروز 11 دی همزمان با سالروز تولد چند تن از هنرمندان و چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه به معرفی بیشتر آنها می پردازیم.
تولد چهره ها

چهره های مشهور ایرانیکه در یازدهم دی متولد شدند

امروز 11 دی ماه مصادف با سالروز تولد بسیاری از هنرمندان مشهور دنیا است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید با کدام شخصیت معروف در یک روز به دنیا آمده اید. از میان این هنرمندان به چهره های مشهور ایرانی که امروز متولد شده اند می پردازیم و مروری کوتاه بر زندگینامه آنها میکنیم.

این چهره های مشهور ایرانی متولد 11 دی هستند

حمیدرضا پگاه

حمیدرضا پگاه بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 11 دی ماه 1350 در تهران متولد شد.

چهره های مشهور ایرانی متولد 11 دی + تصویر14

حمیدرضا پگاه فعالیت هنری را از سال 72 با بازی در سریال ضلع ششم آغاز کرد و سال 81 اولین بار در سینما مقابل دوربین رفت. نغمه نادران کارگردان تئاتر همسر حمیدرضا پگاه است و این زوج دختری به نام حنادارند.

آرش تاج تهرانی

آرش تاج تهرانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 11 دی ماه 1318 در تهران متولد شد.

چهره های مشهور ایرانی متولد 11 دی + تصویر12

آرش تاج تهرانی بازی در تلویزیون را از سال 48 آغاز کرد و در فیلم و سریال های زیادی از جمله پهلوانان، داستان های جاوید ادب ایران، سرزمین من و نقابداران، بسوی افتخار، همسفران، روز بیادماندنی، دیوانه از قفس پرید، لانه عقاب ها، میراث من جنون، شوکران، زن امروز و... به ایفای نقش پرداخت.

ایرج خواجه امیری

ایرج خواجه امیری با نام اصلی حسین خواننده موسیقی اصیل و سنتی ایران و پدر احسان خواجه امیریخواننده پاپ 11 دی ماه 1311 در اصفهان متولد شد.

چهره های مشهور ایرانی متولد 11 دی + تصویر11

حسین خواجه امیری از چهره های پیشکسوت دنیای موسیقی است که از سالهای پیش از انقلاب در حوزه موسیقی فعالیت داشت.