الناز شاکردوست در درکنار خواننده مشهور ترک + عکس

08:43 - 1399/10/10
عکسی از الناز شاکردوست به همراه عایشه گل خواننده ی ترک را مشاهده میکنید
الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در درکنار خواننده مشهور ترک + عکس8

بیوگرافی الناز شاكردوست، بازیگر ایرانی

الناز شاكردوست در سال 1363 در یكی از محله های تهران چشم به دنیا گشود. در دوران دبستان عاشق بازیگری شد. الناز شاكردوست كلا انسان عجیبی است. عاشق فوتبال است شبیه بازیگری ! مادر خود را بسیار دوست دارد.

الناز شاكردوست با بازی در فیلم « گل یخ » ساخته کیومرث پوراحمد به سینما آمد و ظرف کمتر از یک سال در پنج فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. تفاوت بازی او در دو فیلم « گل یخ » و « مجردها » نشان از توانایی های او دارد. الناز شاكردوست در « بی وفا » اولین ساخته منتقد قدیمی سینما - اصغر نعیمی - بهترین بازی کارنامه سینمایی اش را به نمایش گذاشت.

عجیب ترین نكته در زندگی الناز شاكردوست دوست صمیمی اوست. بله دوست صمیمی او گوهر خیر اندیش است كه حداقل 30 سال از او بزرگتر است. الناز شاكردوست به طور اتفاقی وارد سینما شد. به گفته كیومرث پوراحمد وقتی دنبال یك بازیگر حدودا 20 ساله میگشته كه الناز رو دیده و از بازی وی كه در ان موقع در تئاتر بازی می كرده خوشش امده و او را در فیلم گل یخ به عنوان بازیگر نقش اول بازی داده است.

الناز شاکردوست در درکنار خواننده مشهور ترک + عکس0

بازی های مختلف و نقش های مختلف كه از الناز شاكردوست دیدیم او را یك بازیگر باهوش و با استعداد معرفی كرده است. بازی های متفاوت نظیر یك دختر پولدار در عروس فراری ... یك دختر شل و ول در مجردها(واقعا فوق العاده بود).. یك دختر نسل سومی در چه كسی امیر را كشت (بازی او در این فیلم عالی بود..بسیار بهتر از نیكی كریمی . مهناز افشار و...) و بازی بسیار زیبای الناز شاكردوست در فیلم بی وفا (به عنوان یك دختر پایین خیابونی كه عمرا هیچ بازیگری نمی توانست این نقش را به این خوبی بازی كند). در این سه سال و تا سن 22 سالگی بازی در 11 فیلم یك آمار فوق العاده برای یك بازیگر است. منتقدین بسیاری از همان اول از بازی الناز شاكردوست تعریف كرده اند. حتی هنرمندانی مانند مرحوم منوچهر نوذری از بازی وی تعریف كرده اند.