چهره جدید و تغییر کرده گوهر خیراندیش همراه پسرش

10:08 - 1399/10/09
در این تصویر چهره جدید گوهر خیراندیش را در کنار پسرش می بینید
گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش بازیگر معروف ایرانی است که از سالها پیش در این عرصه فعالیت می کرد. او همسر جمشید اسماعیل خانی مرحوم بود که چند سال پیش درگذشت. فرزندان او همگی در خارج از کشور زندگی می کنند. امروز در پرشین وی می خواهیم عکسی از چهره جدید گوهر خیراندیش را برای شما قرار دهیم که در کنار پسرش گرفته است.

عکسی از چهره جدید گوهر خیراندیش

در این تصویر گوهر خیراندیش را در کنار پسرش می بینید

چهره جدید و تغییر کرده گوهر خیراندیش همراه پسرش10

چهره جدید گوهر خیراندیش و پسرش

بد نیست درباره گوهر خیراندیش بیشتر بدانید

گوهر خیراندیش در سال ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان فعالیت وی با گروه تئاتر در شیراز آغاز شد و در همین سال بود که با جمشید اسماعیل‌خانی آشنا شد، که این آشنایی منجر به ازدواج این‌دو گشت، که حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر به نام‌های امید، آزاده و آناهیتا است.

چهره جدید و تغییر کرده گوهر خیراندیش همراه پسرش2

بازیگر قدیمی

او با همسرش در شیراز به فعالیت تئاتر می‌پرداختند و همچنین کارمند اداره فرهنگ و هنر شیراز بود. وی در سال ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران قبول شده و به همراه همسر و فرزندانش به تهران می‌آید. در تهران در کنار درس خواندن به فعالیت تئاتر می‌پردازد و همچنین کارشناس امور هنری ارشاد استان تهران می‌شود.

چهره جدید و تغییر کرده گوهر خیراندیش همراه پسرش16

چهره جدید گوهر خیراندیش بازیگر

خیراندیش سپس بازی را در سینما، تئاتر و تلویزیون ادامه می‌دهد. او با فیلم روزهای انتظار فعالیتش را در سینما آغاز کرد و با فیلم بانو خوش درخشید. گوهر خیراندیش همیشه در نقش‌های متفاوت ظاهر شده‌است. وی همچنین چندین سال در برنامه صدای عبرت شبکه سراسری رادیو به فعالیت مشغول است.

چهره جدید و تغییر کرده گوهر خیراندیش همراه پسرش4

بازیگر زن و دخترش

وی یکی از استادان ثابت کانون سینماگران جوان است و همچنین سابقه برگزاری کارگاه آموزشی در چند دانشگاه معتبر آمریکا را دارد

وی پیشنهاد بازی در سریال دارا و ندار و فیلم اخراجی‌ها را علی‌رغم پیشنهاد مالی خوب به جهت نقش‌های ضعیف نپذیرفت. به عقیده وی یکی از رموز ماندگاری یک بازیگر این است که هر نقشی را فقط برای مسائل مالی قبول نکند