پست ناامیدوارانه نسرین مقانلو + عکس

14:38 - 1399/10/05
نسرین مقانلو در تازه ترین پست اینستاگرامی خود عکسی از خود را به همراه یک متن جالب برای دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشته که در ادامه مطلب میتوانید پست منتشر شده توسط وی را مشاهده کنید.
نسرین مقانلو

الان درکی از این ندارم که فردا چه رنگیه فقط میدانم این روزهای خاکستری تمام میشه و فردا روز دیگریست

نسرین مقانلو و خانواده اش در یک قاب

نسرین مقانلو بازیگر فیلم تنهایی لیلا صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصویری از یک دورهمی خانوادگی به روز کرد . به همین بهانه تصاویری از نسرین مقانلو در کنار پدر و مادر ، همسر و فرزندانش آرین و عرشیا برایتان گردآوری کرده ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

نسرین مقانلو در کنار خانواده اش

پست ناامیدوارانه نسرین مقانلو + عکس17

نسرین مقانلو در کنار همسر و فرزندانش

پست ناامیدوارانه نسرین مقانلو + عکس14

نسرین مقانلو در کنار پدر و مادرش

پست ناامیدوارانه نسرین مقانلو + عکس5

نسرین مقانلو در کنار خانواده اش

پست ناامیدوارانه نسرین مقانلو + عکس4

نسرین مقانلو و پسرانش عرشیا و آرین

پست ناامیدوارانه نسرین مقانلو + عکس0

نسرین مقانلو و مادرش

پست ناامیدوارانه نسرین مقانلو + عکس0

نسرین مقانلو در یک جمع خانوادگی

پست ناامیدوارانه نسرین مقانلو + عکس9

نسرین مقانلو و پسرش

پست ناامیدوارانه نسرین مقانلو + عکس16

نسرین مقانلو در کنار پسرانش

پست ناامیدوارانه نسرین مقانلو + عکس11

عکس خانوادگی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو را بهتر بشناسید

نسرین مقانلو بازیگری خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. او پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. وی سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

نسرین مقانلو درباره ازدواجش گفت :ماجرای ازدواج من سر فیلم «همسر» آقای فخیم زاده بود که به خاطر اسمش سرنوشت من را رقم زد و در همان گیرودار ساختش بودیم که برای خواستگاری از من به منزلمان آمدند و بعد از 5 -6 سال کار مداوم در عرصه های مختلف، با همسرم ازدواج کردم و به آمریکا رفتیم. اما به شدن دلتنگ بودم و بالاخره تصمیم گرفتم با همسرم صحبت کنم و میزان دلتنگی و علاقه ام به کارم را به او گفتم، خوشبختانه او هم قبول کرد به همراه بچه ها به ایران برگردیم تا بتوانم بدون دغدغه و استرس به کارم برسم.

نسرین مقانلو همسر کمال خلیلیان است و فرزندانی به نام های عرشیا و آرین دارد. همسر نسرین مقانلو به همراه پسرانش در حال حاضر آمریکا زندگی میکنند و این بانوی هنرمند به آمریکا رفت و آمد دارد.