عکس کریسمسی و خانوادگی بازیکن خارجی استقلال در تهران + عکس

09:35 - 1399/10/05
هروویه میلیچ بازیکن خارجی تیم بزرگ استقلال در تازه ترین پست اینستاگرامی خود عکسی کریسمسی از خود را به همراه خانواده اش در تهران را برای دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشته است.
هروویه میلیچ

#chrismastime#chrismastree#bozicuteheranuSretan i blagoslovljen Bozić uz mir i veselje svima koji slave od obitelji Milić

گزیده ای از بیوگرافی هروویه میلیچ

نام کامل :هروویه میلیچ

متولد:۱۰ مهٔ ۱۹۸۹ ‏

محل تولد:اوسییک، یوگسلاوی

قد:۱٫۸۳ متر( ۶ فوت ۰ اینچ)

پست :مدافع چپ/ وینگر

وزن:74 کیلو

باشگاه کنونی:استقلال

شمارهٔ پیراهن :۳۳

عکس کریسمسی و خانوادگی بازیکن خارجی استقلال در تهران + عکس20

هروویه میلیچ

هروویه میلیچ فوتبالیست اهل کرواسی در ۱۰ می ۱۹۸۹ در شهر اوسیک کراوسی به دنیا آمده است. و فوتبال خود را در تیمهای پایه اوسیک و بعد از آن هایدوک اشپیلت پشت سر گذاشت.

هرویه میلیچ مدافع چپ 30 ساله کروات است که با قامت 183 سانتی متری خود توانایی بازی در پست دفاع چپ و هافبک چپ را دارد. وی که سابقه بازی در تیمهای مشهوری مانند ناپولی و فیورنتینا، المپیاکوس و روستوف را در کارنامه دارد به گزینه اصلی آندره‌ آ استراماچونی برای دفاع چپ ناقص استقلالی ها تبدیل شده است.

نخستین قرارداد حرفه ای این دفاع چپ سال ۲۰۰۸ با تیم هایدوک اشپیلت بود، ولی در آن سال وی تنها سه بازی انجام داد. میلیچ در ۲۰ سالگی به تیم یورگاردن سوئد پیوست و در ۲ فصل بازی برای این تیم امار ۴۱ بازی و ۴ گل را ثبت کرد. به دنبال برگشت به فوتبال کرواسی وی با تیم ایسترا این کشور قرارداد بست و در ۶۱ بازی ۲ بار موفق به گلزنی برای این تیم شد.

در تابستان سال ۲۰۱۳ میلیچ با قراردادی ۲ ساله به روستوف پیوست و در ۶۱ بازی ۵ بار هم برای این تیم گلزنی کرد. این دفاع چپ کروات در فصل ۱۶- ۲۰۱۵ بار دیگر به هایدوک اشپیلت برگشت و در ۳۵ بازی پنج پاس گل و یک گل به اسم خویش به ثبت رساند.

فیورنتینا ایتالیا تیم بعدی میلیچ بود. وی در فصل ۱۷- ۲۰۱۶ در سری آ ایتالیا و لیگ اروپا با پیراهن بنفش پوشان فلورانس ۲۳ بار به زمین رفت و چهار پاس گلارسال کرد.

عکس کریسمسی و خانوادگی بازیکن خارجی استقلال در تهران + عکس20

عکس های هرویه میلیچ

هم بازی کریم انصاری فرد

میلیچ فصل ۱۸- ۲۰۱۷ به لیگ یونان رفت و برای المپیاکوس بازی کرد. هروویه تنها نیم فصل بازی کن این تیم بود و تنها ۴ بازی برای آن ها انجام داد. او در المپیاکوس با کریم انصاری فر هم تیمی بود و چند بازی هم در کنار هم انجام داده اند. به این ترتیب مهاجم ایرانی باید شناخت خوبی از بازی کن موردنظر استقلالی ها داشته باشد. میلیچ بعد از یک نیم فصل ناموفق به ناپولی ایتالیا رفت و شاگرد مائوریسیو ساری گردید، ولی در سری A هم موفق نبود و چه بسا یک بازی هم برای این تیم انجام نداد.

وی فصل قبل هم در سری B ایتالیا و در تیم کروتونه حضور داشت و ۹ بار برای این تیم به زمین رفت.

هرویه میلیچ در حد فاصل سالهای 2013 تا 2014 در 6 بازی تیم ملی بزرگسالان کرواسی نیز حاضر بوده و از نظر قوانین سازمان لیگ مشکلی برای حضور در لیگ ایران ندارد چرا‌که در دو فصل گذشته در سری A ایتالیا توپ زده است. ۶ بازی ملی میلیچ در برابر تیمهای ملی آرژانتین، پرتغال، کره جنوبی، سوییس، مالت و لیختن اشتاین بوده است.

عکس کریسمسی و خانوادگی بازیکن خارجی استقلال در تهران + عکس19

تصاویر هرویه میلیچ

کارنامه سوابق هرویه میلیچ در تیمهای سابقش

عکس کریسمسی و خانوادگی بازیکن خارجی استقلال در تهران + عکس11

کارنامه هرویه میلیچ

ازدواج هروویه میلیچ

این بازی کن فوتبال کروات ازدواج نموده و یک پسر دارد.

عکس کریسمسی و خانوادگی بازیکن خارجی استقلال در تهران + عکس3

هروویه میلیچ ،همسر و فرزندش

عکس کریسمسی و خانوادگی بازیکن خارجی استقلال در تهران + عکس0

هروویه میلیچ