خاطره ی پردیس پور عابدی از روز تست گریم

13:12 - 1399/10/03
پردیس پور عابدی از روز تست گریم و خاطراتش در یکی از مصاحبه هایش صحبت کرد
پردیس پورعابدی

پردیس پورعابدینی جزو بازیگران تازه کار می باشد که با بازی در فیلم آقازاده توانسته نشان دهد که استعداد خوبی در زمینه بازیگری دارد. در ادامه بیوگرافی پردیس پورعابدینی را میخوانید.

بیوگرافی پردیس پورعابدینی:

پردیس پورعابدینی متولد دهه 70 در تهران، بازیگر تئاتر و سینما است. پردیس پورعابدینی تحصیلاتش تا مقطع دانشگاهی است. شروع فعالیت های هنری پردیس پورعابدینی از تئاتر بوده است و اولین حضور جلوی دوربین در سریال آقازاده در نقش راضیه /مانلی مقدم می باشد.

خاطره ی پردیس پور عابدی از روز تست گریم12

تصاویر پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی با بازی در سریال آقازاده که در سال 1398 ساخته شده و در تیر سال 1399 از شبکه نمایش خانگی پخش شد، در کنار بازیگرانی معروف همچون امین تارخ، نیکی کریمی، امیر آقایی، مهدی سلطانی، کامبیز دیرباز، لعیا زنگنه، سینا مهرداد و ... نشان داد که استعداد خوبی در زمینه بازیگری دارد و همین سریال باعث شهرت پردیس پورعابدینی شد.

خاطره ی پردیس پور عابدی از روز تست گریم4

عکس های پردیس پورعابدینی

نظر نیکی کریمی درباره بازی پردیس پورعابدینی در آقازاده:

نیکی کریمی در یک گفتگو درباره بازی پردیس پورعابدینی در نقش مانلی یا راضیه در سریال آقازاده صحبت کرد و از سابقه تئاتری او و معرفی چهره های جدید در نمایش خانگی گفت.

پردیس پورعابدینی نیز در واکنش به حرف های نیکی کریمی نوشت:

بازی کردن در کنار شما برای من باعث افتخار بود شنیدن این جملات از زبانتان برایم ارزش زیادی دارد ممنونم که همراهم بودید و حمایتم کردید.

پردیس پور عابدینی

بازیگری سریال آقازاده در اولین مصاحبه اش اصلا نمی دونستم برای چه کاری و چه نقشی دارم همین جوری که دور خونی کردیم تمرین کردیم و چند بار تست گریم شدم در نهایت به این نتیجه رسیدن که من رو برا این سریال انتخاب کنند؛ به من میگفتن نه این شکلی نیست یه کم باید معصوم تر بگیری برای مانلی یه کم باید معصومیتشو کمتر کنی، ولی یه چیزی که وجود داره اینکه من خودم تو زندگی روز مره خودم یکی از نمرین هایی که از ساده ترین چیز بخوام شروع کنم اینکه خیلی دوست داشتم که درست چادر سرم کنم این چادر سر کردنه خیلی مهم برام بود.

سریال «آقازاده»

پردیس پورعابدینی پس از فعالیت در تئاتر و بدست آوردن موفقیت های چشمگیر، با بازی در سریال«آقازاده» حضور در تلویزیون را نیز تجربه نمود، این سریال نخستین تجربه ی بازیگری وی محسوب می گردد، پردیس در نقش راضیه یا همان مانلی مقابل دوربین می رود، آغاز این سریال با بازی پردیس پورعابدینی شروع می گردد.

این سریال که در سال ۱۳۹۸ تولید و در تیرماه ۱۳۹۹ از شبکه نمایش خانگی پخش شد با پخش اولین بخش از این سریال مورد توجه قرار گرفت که پردیس پورعابدینی در مرکز این توجه بود،

خاطره ی پردیس پور عابدی از روز تست گریم12

بازیگران سریال «آقازاده»

سریال «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی و نویسندگی حامد عنقا درامی عاشقانه در ژانر اجتماعی می باشد که با بازی مجموعی از بازیگران پیشکسوت و همچنین جوان و بااستعداد سینما، تلویزیون ایرانی از جمله نیکی کریمی، امیر آقایی، مهدی سلطانی، امین حیایی، جمشید هاشم پور، لعیا زنگنه، امین تارخ و پردیس پورعابدینی هنرپیشه تازه وارد این عرصه جلوی دوربین می رود.

خاطره ی پردیس پور عابدی از روز تست گریم1

نقش پردیس پورعابدینی در سریال«آقازاده»

پردیس در این سریال در نقش راضیه (مانلی) نقش آفرینی می کند، راضیه دختر یکه و بی کسی است که توسط یک باند مافیایی که رهبر آن به اسم نیما (امیر آقایی) وی را به زندگی شخصیت های اصلی سیاسی ورود می دهد، که در این اطلاعات بدست آوردن ها با یکی از ماموران امنیتی به اسم حامد (سینا مهراد) برخورد می کند و دلباخته او می گردد، این علاقه موجب ایجاد عذاب وجدان در او می شود و موجب وجود آمدن نخستین گره و معمایی شدن می گردد.

خاطره ی پردیس پور عابدی از روز تست گریم12

اظهار نظر نیکی کریمی در مورد پردیس پورعابدینی در«آقازاده»

نیکی کریمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در مصاحبه ای در مورد نقش آفرینی پردیس پورعابدینی در سریال «آقازاده» سخن گفت و از فعالیت او در تئاتر و استعداد وی در بازیگری به عنوان یک چهره ی تازه وارد ، اما موفق بیان داشت.

در پاسخ به سخنان و تعریف های نیکی کریمی، خانم پردیس پورعابدینی چنین گفت:

«بازی کردن در کنار شما برای من باعث افتخار بود، شنیدن این جملات زیبا از زبانتان برایم ارزش زیادی دارد؛ ممنونم که همراهم بودید و حمایتم کردید.»

خاطره ی پردیس پور عابدی از روز تست گریم11

ویژگی های اخلاقی پردیس پورعابدینی و علایق وی

خصوصیت اخلاقی خانم بازیگر جوان بر اساس گفته همکاران وی دارای نظم و انرژی زیاد بوده و مهربان و فعال می باشد. در مورد بازیگری وی می توان گفت که بازی پردیس تاثیر گرفته از نسیم ادبی می باشد.

از علایق پردیس می توان به علاقه او به تماشـای فیلم و خواندن کتاب اشاره نمود، به ورزش علاقه مند است که در میان ورزش ها اسب سواری و شنا را بیشتر از همه دوست دارد.

سفر کردن از دیگر علاقه مندی های او می باشد، خانم پردیس پورعابدینی در زمان های آزاد خود سفر می کند، که می خواهد با فرهنگ های گوناگون آشنا گردد.

خاطره ی پردیس پور عابدی از روز تست گریم11

اینستاگرام پردیس پور عابدینی

این بازیگر جوان و تازه وارد، اما موفق و محبوب در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام خود دارای پیج اینستاگرامی به نشانی «pardis.pourabedini» می باشد که ۱۴.۸k دارد. می توانید حمایت و همراهی خود را با او از این طریق نشان دهید.

خاطره ی پردیس پور عابدی از روز تست گریم14

و در ادامه چند عکس زیبا از وی را مشاهده نمایید.

خاطره ی پردیس پور عابدی از روز تست گریم11

خاطره ی پردیس پور عابدی از روز تست گریم4

خاطره ی پردیس پور عابدی از روز تست گریم1

در این مطلب شما عزیزان را با بیوگرافی پردیس پورعابدینی بازیگر جوان و تازه وارد، اما بااستعداد و توانای تلویزیون و تئاتر کشورمان آشنا کردیم، امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

نقش پردیس پورعابدینی در سریال آقازاده

پردیس پورعابدینی در سریال آقازاده ایفاگر یک نقش با دو نام مانلی و راضیه است که به عنوان اولین تجربه بازیگری اش مقابل دوربین این سریال نمایش خانگی رفت.

خاطره ی پردیس پور عابدی از روز تست گریم5

پردیس پورعابدینی در سریال آقازاده بازیگر نقش راضیه دختری است که از شهرستان به تهران آمده اما وارد راه خطرناکی در زندگی اش میشود.

قصه این سریال از این قرار است که راضیه وارد باند مافیایی نیما با بازی امیر آقایی میشود و به عنوان پرستو به زندگی شخصیت های سیاسی ورود میکند و با ترفندهایی خاص از آنها اطلاعات جمع آوری میکند اما در حین جمع آوری اطلاعات از پسری به نام حامد که مامور امنیتی است دلباخته او میشود و این آغاز راهی تلخ برای راضیه قصه است.

خاطره ی پردیس پور عابدی از روز تست گریم15

نظر نیکی کریمی درباره بازی پردیس پورعابدینی در آقازاده

نیکی کریمی در یک گفتگو درباره بازی پردیس پورعابدینی در نقش مانلی یا راضیه در سریال آقازاده صحبت کرد و از سابقه تئاتری او و معرفی چهره های جدید در نمایش خانگی گفت.

پردیس پورعابدینی نیز در واکنش به حرف های نیکی کریمی نوشت:

بازی کردن در کنار شما برای من باعث افتخار بود شنیدن این جملات از زبانتان برایم ارزش زیادی دارد ممنونم که همراهم بودید و حمایتم کردید.

خاطره ی پردیس پور عابدی از روز تست گریم2

بازیگران سریال آقازاده عبارتند از:

پردیس پورعابدینی در سریال آقازاده با بازیگرانی چون امین تارخ، امیر آقایی، سینا مهراد، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، نیکی کریمی، کامبیز دیرباز، محمدحسین لطیفی، جمشید هاشم پور، امین حیایی، مهدی کوشکی، کاوه خداشناس، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ، روزبه معینی و.... همبازی است.

خاطره ی پردیس پور عابدی از روز تست گریم4

پردیس پورعابدینی در سریال آقازاده بازیگر نقش مقابل سینا مهراد است که نقش حامد تهرانی را در این سریال نمایش خانگی بازی میکند.

خاطره ی پردیس پور عابدی از روز تست گریم5

پردیس پورعابدینی در تئاتر نسیم ادبی

پردیس پورعابدینی در اولین تجربه بازیگری اش در سریال آقازاده مقابل دوربین رفت اما پیش از آقازاده تجربه بازی در تئاتر را در کارنامه هنری اش دارد.

خاطره ی پردیس پور عابدی از روز تست گریم11

نمایش قصه ظهر جمعه به کارگردانی نسیم ادبی سال گذشته روی صحنه رفت و پردیس پورعابدینی در این نمایش بازی کرد و توانست بازی قابل قبولی را ارائه دهد و بازی او مورد توجه بسیاری از اهالی دنیای هنر قرار گرفت.

خاطره ی پردیس پور عابدی از روز تست گریم7