پژمان بازغی وسط برنامه آهنگ قمیشی رو میخونه!!! + ویدئو

21:05 - 1399/10/02
در برنامه ی شب یلدای روبیکا، پژمان بازغی ترانه ای از سیاوش قمیشی را بازخوانی میکند و جمعیت را به وجد می آورد
پژمان بازغی

بیوگرافی پژمان بازغی و همسرش

در این بخش بیوگرافی پژمان بازغی بازیگر و مجری محبوب کشورمان را مرور می کنیم. پژمان بازغی با بازی در سریال آژانس دوستی به شهرت رسید و حالا جزو یکی از ستاره های گران قیمت در دنیای سینما و تلویزیون کشورمان می باشد. او همچنین یکی از پرطرفداترین ها در اینستاگرام است، در ادامه به طور کامل با پژمان بازغی و مستانه مهاجر آشنا خواهیم شد با پارس ناز همراه باشید.

پژمان بازغی کیست؟

پژمان بازغی وسط برنامه آهنگ قمیشی رو میخونه!!! + ویدئو18

پژمان بازغی متولد سال 1353 و مرداد ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته مهندسی معدن تحصیل کرده است. پژمان بازغی اصالتا گیلانی است و با بازی در سریال پربیننده آژانس دوستی به چهره ای شناخته شده تبدیل شد.

کودکی و نوجوانی پژمان بازغی

او در یک خانواده 5 نفره متولد شده و زمان در زمان کودکی و نوجوانی بخاطر شغل پدرش در شهرهای مختلفی زندگی و رشد کرده است. او دوره ای از کودکی را در شهر تهران گذرانده و سپس با پیروزی انقلاب اسلامی خانواده او به رشت کوچ می کنند.

پژمان بازغی وسط برنامه آهنگ قمیشی رو میخونه!!! + ویدئو9

آنها با شروع جنگ تحمیلی به بوشهر نقل مکان می کنند، زیرا پدر آقای بازغی برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به جنوب کشور اعزام می شود. با پایان 8 سال جنگ تحمیلی با دولت بعثی عراق آنها دوباره به تهران بازمی گردند و آقای بازغی وارد دانشگاه می شود.

پژمان بازغی چگونه بازیگر شد؟

پژمان بازغی وسط برنامه آهنگ قمیشی رو میخونه!!! + ویدئو19

او برای تحصیل در دانشگاه به شهر لاهیجان می رود و در رشته مهندسی معدن به تحصیل می پردازد، در همان زمان آقای بازغی با دنیای سینما و بازیگری آشنا می شود. او از سال 1373 وارد دنیای بازیگری می شود و بعد از ورود به تلویزیون به چهره ای مشهور تبدیل می شود.

پژمان بازغی چگونه مشهور شد؟

پژمان بازغی وسط برنامه آهنگ قمیشی رو میخونه!!! + ویدئو19

او با بازی در سریال آژانس دوستی دیده شد و سپس با بازی در سریال هایی نظیر: زیر آسمان شهر، مرد هزار چهره، تاوان و گذر از رنج ها به یک ستاره در دنیای بازیگری تبدیل شد. او در همان زمان به بازی در سینما هم مشغول بود، از مشهورترین فیلم های او می توانیم فیلم های : (ناهید، خانه دیگری، بارکد و همه چی عادیه) را معرفی کنیم.

ازدواج و همسر پژمان بازغی

پژمان بازغی وسط برنامه آهنگ قمیشی رو میخونه!!! + ویدئو14

او با مستانه مهاجر تدوین گر سینما ازدواج کرده و این زوج حالا صاحب دختری زیبا به نام (نفس) می باشند. پژمان بازغی می گوید: دوست ندارم دخترم وارد دنیای بازیگری شود، اما خود او به بازیگری علاقه دارد. من او را به رشته های دیگر هنری و همچنین ورزشی تشویق می کنم.

بیوگرافی مستانه مهاجر

پژمان بازغی وسط برنامه آهنگ قمیشی رو میخونه!!! + ویدئو2

خانم مستانه مهاجر متولد سال 1353 و اردیبهشت ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته تدوین (دانشگاه سوره) تحصیل کرده، خانم مستانه مهاجر از سال 1372 فعالیت های خود را شروع کرده است. او و پژمان بازغی در یک جشنواره سینمایی با هم آشنا شده اند.

تجربه اجرا

پژمان بازغی وسط برنامه آهنگ قمیشی رو میخونه!!! + ویدئو12

آقای بازغی تاکنون مجری 2 برنامه تلویزیونی (چند درجه و کودک شو) بوده است، او همچنین در برنامه تحویل سال 1396 (شبکه 2) در قامت مجری ظاهر شد. او می گوید: برخی به من می گفتند حضور در برنامه های تلویزیونی اعتبار بازیگری من را کم می کند، اما با کمی سبک و سنگین کردن بالاخره کار اجرا را قبول کردم.

کودک شو را دوست دارم

پژمان بازغی وسط برنامه آهنگ قمیشی رو میخونه!!! + ویدئو17

پژمان بازغی:وقتی فهمیدم اهداف تهیه کننده، کارگردان و نویسنده برنامه کودک شو چه چیزهایی هستند، این برنامه به دل من نشست و اجرا را قبول کردم. من یار همیشگی کودک شو هستم و تا جایی که تیم ساخت به اهداف شان پایبند باشد، در این برنامه حضور خواهم داشت.

شهرت پایدار نیست

پژمان بازغی وسط برنامه آهنگ قمیشی رو میخونه!!! + ویدئو10

در دنیای شهرت هیچ چیزی پایدار نیست، همانگونه که ما خیلی از پیشکسوتان دنیای بازیگری را به یاد نمی آوریم. زندگی جاری است و همیشه آدم های جدیدی به این عرصه پا می گذارند و ما باید نسبت به این موضوع واقع بین باشیم و بدانیم شهرت تا ابد همراه آدم نیست.

صفحه اینستاگرام پژمان بازغی

پژمان بازغی وسط برنامه آهنگ قمیشی رو میخونه!!! + ویدئو11

آقای بازغی 1.5 میلیون فالوور در اینستاگرام خود دارد. او تاکنون بیش از 300 پست در صفحه خود به اشتراک گذاشته است. اگر می خواهید جزو دنبال کنندگان آقای بازغی در اینستاگرام باشید به صفحه pejmanbazeghi.official@ مراجعه کنید.

پژمان بازغی وسط برنامه آهنگ قمیشی رو میخونه!!! + ویدئو15

مصاحبه جالب از پژمان بازغی با علی ضیاء

پژمان بازغی یکی از بازیگران و مجریان صدا و سینما در ایران می باشد او متولد سال 53 تهران می باشد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر مصاحبه جالب از پژمان بازغی با علی ضیاء را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

به گزارش سماتک: این ایده گفت و گو، نه بعد از سخنان جنجالی پژمان بازغی در یک گفت و گوی تلویزیونی، که بعد از درخشش در قامت یک مجری به ذهن مان رسیده بود. او اول در برنامه شب عید و بعد در برنامه «کودک شو» اجراهای قابل توجهی داشت و بعد آن گفت و گویی با او انجام شد و ماجرا به شکل دعوای بین بازیگران و مجریان جلوه کرد. از طرف دیگر علی ضیاء را داریم که پله پله از رادیو کار کرده و رسیده به اینجا که حالا یکی از ستاره های اصلی اجرا در سال های اخیر است. ستاره ای که برخلاف خیلی از مجریان موفق، به سراغ بازیگری نرفته و می گوید اجرا برایش بسیار جدی است.

ما به خیال مان می خواستیم شاهد یک تقابل بین این دو چهره باشیم اما هم دوستی شان با هم به ماجرای رقابت می چربید و هم علی ضیاء آنقدر اعتماد به نفس دارد که نگران نباشد. عوض جنگی که اتفاق نیافتاد، درباره همه حرف زدیم؛ از شهاب حسینی، رضا رشیدپور، احسان علیخانی، فرزاد حسنی و… استاد محمد صالح علاء گرفته تا مجری شدن محمدرضا گلزار!

مصاحبه جالب از پژمان بازغی با علی ضیاء که بسیار جذاب و خواندنی می باشد این گفتگوی جنجالب به دلیل مجری شدن پژمان بازغی می باشد و نحوه مجری شدن پژمان بازغیبرای بسیاری از افراد سوال برانگیز شده است که پژمان بازغیشخصا به این سوالات پاسخ می دهد.

چون صحبت درباره مجری گری و اجرا است، علی آقا می خواهم از شما شروع کنم. سال 1392 آقای بازغی در برنامه نوروزی شما با خانواده میهمان بود…

ضیاء: بله. برای اولین بار لطف کرد و با خانواده در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرد.

… ولی امسال، پژمان بازغی خودش مجری یک برنامه نوروزی بود. وقتی این را شنیدی، به عنوان یک مجری چه فکری کردی و چه حسی داشتی؟ به هرحال یک چهره مشهور به صورت جدی و حرفه ای وارد صنف شما شده بود و به قولی، مجری کل برنامه های مجری ها در سال شده بود…

ضیاء: موضوع این است که من از صفرش متوجه این موضوع نمی شوم که ما باید در این مورد صنفی نگاه کنیم. یعنی من از اولش با این موضوع مشکل دارم. اگر کسی توانایی انجام یک کار را در خودش می بیند و این کار را انجام می دهد دلیلی وجود ندارد که صنف ناراحت شود. آیا الان اگر آقای بازغی برود تئاتر بازی کند و یک بازیگر از تئاتر بیاید در سینما بازی کند، صنف سینمایی ها یا از آن طرف صنف تئاتری ها باید ناراحت شوند؟

پژمان بازغی وسط برنامه آهنگ قمیشی رو میخونه!!! + ویدئو14

مصاحبه جالب از پژمان بازغی با علی ضیاء

بازغی:من یک بحث مفصلی در مورد این قضیه دارم و منتظرم شما پاسخ آقای نصیری را بدهید و من بعد در مورد این مساله صحبت کنم.

ضیاء:به نظرم این مساله نه تنها اشکالی ندارد که اتفاق خوبی هم هست. البته این شاید یک اخطار برای صنف ما باشد، چرا؟ برای اینکه لابد در درون ما تعداد مجریان قابل آنچنانی کم است که مدیران مجبور می شوند از بازیگران محترم دعوت کنند. قطعا ما باید به خودمان نگاه کنیم و ببینیم دلیل این ماجرا چیست.

من اینجا البته یک نکته دارم، اجازه بده که اول نظر آقای بازغی را بشنویم. آقا پژمان نظر شما در این ارتباط چیست؟

بازغی:به نظرم هر آنچه که در حوزه تصویر و صدا است مربوط به همه آدم هاست. این مثل آن می ماند که علی ضیاء از رادیو آمده به تلویزیون و یک عده بگویند برای چه او را از رادیو آوردید تلویزیون. این بستگی به توانایی های علی ضیاء دارد؛ توانایی اجرا دارد، چشم هایش قشنگ است، قدش بلند است، خوش تیپ است و تلویزیون او را پذیرفته و می بینید که مردم هم دوستش دارند. خیلی وقت ها این اتفاق برعکس افتاده. خیلی از مجریان عزیز هستند که از اجرا آمده اند در مدیوم تصویر؛ احسان کرمی در تئاتر دارد کار می کند، رضا رشیدپور فیلم بازی کرده…

ضیاء:نوید محمدزاده عزیز مجری بود، صابر ابر مجری بود و…

بازغی:و شهاب حسینی عزیز که همه می دانند پیش از بازیگری، مجری بود. خانم آزاده نامداری هم در فیلم پرویز شهبازی بازی می کند. ممکن است اولی و آخری باشد اما همیشه این طوری نیست. مثلا شهاب حسینی که مجری برنامه اکسیژن بود آمد به سینما و در اینجا موفق شد و دیگر اجرا را کنار گذاشت. در کنارش البته فکر کنم پنج، شش سال پیش در ایام دهه فجر یک اجرا داشت.

گلزار هم مجری می شود!؟

اما اینجا یک نکته دیگر هم مطرح است. علی ضیاء برای اینکه مجری موفقی شود که به عنوان یکی از ستاره های اجرا مطرح باشد، با وجود استعدادها و همه ویژگی هایی که دارد، زحمت می کشد و پله پله از رادیو و از برنامه های مختصر تلویزیونی می آید بالا و به این جایگاه می رسد که کل برنامه های سال را اجرا کند، ولی پژمان بازغی به خاطر شهرتی که در مدیوم سینما و تصویر دارد یک دفعه این جایگاه را تصاحب می کند. یعنی یک دفعه با یک راه میانبر می رسد به این جایگاه…

ضیاء: آیا شما پله پله های قبلی ایشان را ندیدی؟

بازغی:اگر این توانایی برای اجرا در من وجود نداشته باشد، مطمئن باش که دیگر سراغ من نمی آیند.

ضیاء:اگر الان همه سوئیچ می کنند روی برنامه آقای بازغی به این خاطر است که این برنامه دیده شده. اگر در این برنامه که اجرا می کند یا اجرا می کرد، کارش ضعیف باشد چرا آن را دیده اند؟ پس لابد اجرایش دلپذیر بوده که نشستند نگاه کردند. من خودم برنامه «کودک شو» را با لذت می نشینم و می بینم. واقعا هم حسرت می خورم و می گویم خیلی برنامه خفنی هم هست و هزار بار با خودم گفتم کاش من هم ایده یک برنامه مثل کودک شو توی ذهنم بود. کار وقتی خوب است خوب است.

بازغی:بگذار من جواب شما را اینجوری بدهم آقای نصیری. وقتی اتفاقی یک بار می افتد، اگر بد باشد که دلیلی برای تکرارش نیست و اگر خوب باشد هم چرا تکرار نشود؟ متوجه هستید.

شنیده ایم که محمدرضا گلزار هم قرار است در یکی از برنامه های تلویزیونی مجری شود…

بازغی:واقعا؟ من نشنیدم ولی چه اشکالی دارد؟ من توانایی ندارم که خواننده باشم اما خیلی از دوستان رفتند خواننده شدند و آقای گلزار توانایی خوانندگی را دارد و او هم می خواند. اشکالش چیست؟ من توانایی اجرای تئاتر ندارم بنابراین نمی روم تئاتر بازی کنم. من می گویم اثر انجام یک کار بد خیلی بیشتر از این است که شما هزار تا کار خوب بکنید. یک بار اگر در تئاتر بد بازی کنی و موفق نباشی کلا تمام می شوی. بنابراین من خطر نمی کنم که یک کار با ریسک بالا را انجام بدهم.

مصاحبه جالب از پژمان بازغی با علی ضیاء

پژمان بازغی وسط برنامه آهنگ قمیشی رو میخونه!!! + ویدئو2

دوست داشتم بازیگر شوم اما…

درست است که وقتی اجرا می کنی بازی می کنی، ولی وقتی بازیگری کردی موفق نبودی…

ضیاء:من؟ من که بازیگری نکردم.

بازغی:تو فیلم بازی کردی!

ضیاء:نه، فیلمی بازی نکردم.

گویا در چند اپیزود از «دفترخانه شماره سیزده» بازی کرده ای…

ضیاء:نه بابا، اون موقع که بازی کرده بودم وقتی بود که هنوز به تلویزیون نیامده بودم و در رادیو بودم و در یک اپیزود از این و یک نقش کوچولو بازی کردم که بیشتر از سه دقیقه هم نیست.

هیچ وقت وسوسه نشدی که بازیگری را تجربه کنی؟

ضیاء:حالا که پرسیدی مجبورم صادقانه جواب بدهم. بله، اوایل که آمده بودم اجرا چرا. فکر می کردم باید بازی کنم اما الان اجرا خیلی برایم جدی است.

بازغی:بابا خیلی از مجریان بزرگ جهان برندهایی هستند که باید به آنها گفت فناناپذیر، مثل اپرا، مثل دیکرفیلد، مثل در آز، مثل لری کینگ و دیگران. خیلی ها هستند که در بخش های خودشان، اجتماعی، پزشکی، سیاسی و… واقعا در نوع خودشان تکرارناپذیر و ماندگار هستند. اجرای خوب یک مجری خوب می تواند جامعه را تکان بدهد.

ضیاء:اگه آنونس های برنامه جیم کمل را ببینی، تقریبا در هر آنونسی یک نقش را بازی می کند درحالی که همیشه کت و شلوار مشکی پوشیده و جیم کمل است.

بازغی:یا اجرایی که این سه استاد در برنامه تخت گاز دارند. واقعا دارند بازی می کنند در عین حال که یک برنامه را اجرا می کنند.

احسان علیخانی با بازی اش یک برنامه تلخ را شیرین کرد!

بازیگر، بازیگر است و به نظرم طبیعتا می تواند اجرا را هم بازی کند. آیا می شود اینجوری تلقی کرد؟

بازغی:درواقع همین هم هست. البته علی مجری حرفه ای تری است و این مورد را بهتر می تواند توضیح دهد ولی وقتی مواجه می شود با یک شخصی که موضوع مشخصی دارد، آنجا باید بتواند خوب بازی کند تا بتواند از این اجرا بیرون بیاید. شما برنامه ویتامین ث را در نظر بگیر. هر روز آدم ها و موضوعات عوض می شدند و او باید بتواند بازی کند تا از میهمان برنامه اش حرف دربیاورد. غیر از این و اگر نتواند بازی کند اجرایش جذاب از کار در نمی آید.

ضیاء:غیر از این، شما در زندگی تان هزار تا مشکل وجود دارد و من هم همین طور اما هر روز شش صبح باید می آمدم و نقش آدمی با حال خوب را بازی می کردم. الان هم همین است. هر روز سر هر برنامه ممکن است کلی از عصبیت ها وجود داشته باشد اما باید لبخند بزنی و بگویی به به چه روز خوبی. این بازی است دیگر.