تکنیک های گل یا پوچ مادر عمو پورنگ!! + ویدئو

20:14 - 1399/10/02
آموزش تکنیک های گل یا پوچ مادر عمو پورنگ در برنامه ی علی ضیا را با هم میبینیم
عمو پورنگ

ویدیوی قبلی رو پاک کردم ، بقول مامان جان بازیکن ها تلاششون رو کردن منم که دعاشون کردم ولی خب قسمت نبوده ببریم اما در عوض بجاش یادی کنیم از ویژه برنامه شب یلدا در سال گذشته که میهمان « علی ضیا » بودیم ، عجب گل یا پوچی بازی کردیم با ننه نقلی ، یادش بخیر

بیوگرافی و عکسهای داریوش فرضیایی

نام :داریوش نام خانوادگی :فرضیایی تاریخ تولد :1352/5/1 محل تولد :تهران تحصیلات :کارشناسی گرافیک تاهل :مجرد

زندگی شخصی عمو پورنگ

داریوش فرضیایی متولد اول مرداد 1352 در تهران است. او ششمین فرزند خانواده است.

تکنیک های گل یا پوچ مادر عمو پورنگ!! + ویدئو14

دوران کودکی عمو پورنگ

مادرش سیده فاطمه گیلانپور متولد 1315 در گیلان و پدرش آذری است.

تکنیک های گل یا پوچ مادر عمو پورنگ!! + ویدئو12

عمو پورنگ و مادرش

وی در 29 خرداد ماه 1393 پدرش را از دست داد و عکس او در کنار پدرش واکنش هایی را در فضای مجازی برانگیخت.

تکنیک های گل یا پوچ مادر عمو پورنگ!! + ویدئو10

پدر و مادر داریوش فرضیایی

عشق و علاقه وصف ناپذیر او به مادر مهربانش ستودنی است و اجراهای دلنشین و صمیمی او سبب شد بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته98% بیننده را به خود اختصاص دهد. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد.

تکنیک های گل یا پوچ مادر عمو پورنگ!! + ویدئو18

داریوش فرضیایی در سفر حج:

عمو پورنگ به همراه بازیگرانی همچون محمدرضا شریفی نیا، محمدرضا گلزار، حسام نواب صفوی، الهام حمیدی، نیوشا ضیغمی و همسرش عازم سفر حج شدن که در ادامه عکسی از آنها با لباس احرام در خانه کعبه را مشاهده میکنید.

تکنیک های گل یا پوچ مادر عمو پورنگ!! + ویدئو4

داریوش فرضیایی، محمدرضا گلزار، الهام حمیدی و نیوشاضیغمی در خانه خدا

عکسهای داریوش فرضیایی

تکنیک های گل یا پوچ مادر عمو پورنگ!! + ویدئو1

تکنیک های گل یا پوچ مادر عمو پورنگ!! + ویدئو16

فعالیت هنری داریوش فرضیایی عمو پورنگ

فرضیایی از سال 1373 و در 21 سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها گل پسر و ننه بلقیس بود. با برنامه او ما و شما که به کارتون های درخواستی بچه ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال 78 با مجموعه تورنگ و پورنگ بین بچه ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال 1381 با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

تکنیک های گل یا پوچ مادر عمو پورنگ!! + ویدئو2

داریوش فرضیایی و امیرمحمد متقیان

او به همراه امیرمحمد در برنامه ای که صداوسیما با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی تدارک دیده بود (همیار پلیس) به عنوان مجری وبازیگر ایفای نقش کرده است.

تکنیک های گل یا پوچ مادر عمو پورنگ!! + ویدئو17

عمو پورنگ و امیرمحمد همیار پلیس

این دو باز با هم در برنامه های دیگری چون بوستان دوستان پورنگ و هزار و شصت و شونزده و کتابخانه عمو پورنگ همکاری خود را ادامه دادند.در این چند برنامه اخیر او با افرادی چون امیر محمد متقیان (نقش های امیر محمد ، گلدون خان ، آقا نگهدار و آقا ممنون) ، محمدرضا خوارزمی (نقش های جوجه ، دود دو) ، امیر سهیلی (نقش سلطان) و ابراهیم شفیعی (نقش پهلون پنبه) و همکار بوده و با آنها خیلی موفق بوده است.

تکنیک های گل یا پوچ مادر عمو پورنگ!! + ویدئو12

سلطان و عمو پورنگ و پهلون پنبه در کتاب خانه عمو پورنگ

گروه برنامه ساز عموپورنگ در نوروز 1394 ویژه برنامهٔ عیدانه عموپورنگ را به مدت هفت روز با همکاری شهرداری منطقه5 تهران در بوستان جوانمردان ایران به روی آنتن بردند. همچنین محله گل و بلبل تنها برنامه ای است که بزرگترین دکور برنامه کودک را تا به الان با مساحت 1500 متر را داشته است؛ که با مشارکت شهرداری تهران در 90 قسمت 45 الی 60 دقیقه ای تولید و بر روی آنتن شبکه دو رفت.

تکنیک های گل یا پوچ مادر عمو پورنگ!! + ویدئو10

عمو پورنگ در محله گل و بلبل

گفتنی است که ایشان در سال 94 سابقه اجرای 2 برنامه را دارد. همچنین وی در برنامه سه ستاره که به معرفی برترین های سال 94 در ویژه برنامه نوروز 95 پرداخت به عنوان سومین مجری برتر سال 94 در کنار عادل فردوسی پور و رامبد جوان منتخب شد.

تکنیک های گل یا پوچ مادر عمو پورنگ!! + ویدئو9

داریوش فرضیایی و احسان علیخانی در برنامه سه ستاره

برنامه های تلویزیونی عمو پورنگ

  • ما و شما 1374
  • تورنگ و پورنگ 1378
  • کودک و نوجوان 1381
  • ویژه ماه رمضان 1381
  • شبکه بی طرف 1383
  • یکی و تکی 1384
  • باز باران با طراوت 1385
  • شبکه عمو پورنگ 1387
  • مدرسه عمو پورنگ 1388
  • بوستان دوستان پورنگ 1389
  • هزار و شصت و شونزده 1391
  • کتابخانه عمو پورنگ 1392
  • عیدانه 94 عمو پورنگ 1394
  • محله گل و بلبل 1394
  • عیدانه 95 عموپورنگ 1395

عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی

  • سفر بی خطر (1386–1387)
  • شبکه کودک عموپورنگ (1390)

داریوش فرضیایی در نقش های متفاوت

تکنیک های گل یا پوچ مادر عمو پورنگ!! + ویدئو11

عمو پورنگ و اردک

تکنیک های گل یا پوچ مادر عمو پورنگ!! + ویدئو20

عمو پورنگ در برنامه غیر منتظره

تکنیک های گل یا پوچ مادر عمو پورنگ!! + ویدئو10

عمو پورنگ و امیرمحمد متقیان

تکنیک های گل یا پوچ مادر عمو پورنگ!! + ویدئو8

عمو پورنگ و جوجه تیغی در حال اجرای برنامه

تکنیک های گل یا پوچ مادر عمو پورنگ!! + ویدئو17

عمو پورنگ و همکارانش

تکنیک های گل یا پوچ مادر عمو پورنگ!! + ویدئو10

عکسی از عمو پورنگ و امیرمحمد

تکنیک های گل یا پوچ مادر عمو پورنگ!! + ویدئو10

عمو پورنگ و نعیمه نظام دوست در برنامه محله گل و بلبل

تکنیک های گل یا پوچ مادر عمو پورنگ!! + ویدئو15

داریوش فرضیایی و مادرش در خندوانه

به گزارش همشهری آنلاین، داریوش فرضیایی متولد ١ مرداد ۱۳۵۲ در محله جوادیه تهران است. او مجری و برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون است که بیشتر به خاطر برنامه عمو پورنگ شناخته می‌شود. به دلیل ایفای نقش اصلی در همین برنامه، گاه در رسانه‌ها با نام عمو پورنگ نیز شناخته می‌شود.

فرضیایی از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ‌های مختلفی ظاهر شد که شاخص‌ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود. با برنامه او «ما و شما» که به کارتون‌های درخواستی بچه‌ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد.

سال ۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه‌ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت. از دیگر کارهای فرضیایی می‌توان به «شبکه بی‌طرف»، «یکی و تکی»، «باز باران با طراوت» و… اشاره کرد.

وی به همراه امیرمحمد در برنامه‌ای که صداوسیما با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی تدارک دیده بود (همیار پلیس) به عنوان مجری و بازیگر ایفای نقش کرده‌است. این دو باز با هم در برنامه‌های دیگری چون «بوستان دوستان پورنگ» و «هزار و شصت و شونزده» و «کتابخانه عمو پورنگ» همکاری خود را ادامه دادند.

در این چند برنامه اخیر او با افرادی چون امیرمحمد متقیان (نقش‌های امیرمحمد، گلدون خان، آقا نگهدار و آقا ممنون)، محمدرضا خوارزمی (نقش‌های جوجه و دوددو)، امیر سهیلی (نقش سلطان و بلبل خان و لب و دهن) و ابراهیم شفیعی (نقش پهلوان پنبه و نفس بابا و ایاز) و همکار بوده‌است.

روه برنامه ساز عمو پورنگ در نوروز ۱۳۹۴ ویژه برنامهٔ «عیدانه عمو پورنگ» را به مدت هفت روز با همکاری شهرداری منطقه ۵ تهران در بوستان جوانمردان ایران به روی آنتن بردند. همچنین محله گل و بلبل تنها برنامه‌ای است که بزرگترین دکور برنامه کودک را تا به الان با مساحت ۱۵۰۰ متر را داشته‌است؛ که با مشارکت شهرداری تهران در ۹۰ قسمت ۴۵ الی ۶۰ دقیقه‌ای تولید و بر روی آنتن شبکه دو رفت.

تکنیک های گل یا پوچ مادر عمو پورنگ!! + ویدئو3

  • برنامه‌های تلویزیونی

ما و شما (۱۳۷۴)/ تورنگ و پورنگ (۱۳۷۸)/ کودک و نوجوان (۱۳۸۱)/ ویژه ماه رمضان (۱۳۸۱)/ شبکه بی‌طرف (۱۳۸۳)/ یکی و تکی (۱۳۸۴)/ باز باران با طراوت (۱۳۸۵)/ شبکه کودک شبکه کوچک (۱۳۸۷)/ فوق برنامه عمو پورنگ (۱۳۸۸)/ بوستان دوستان پورنگ (۱۳۸۹)/ عبور موقت (۱۳۹۰)/ هزار و شصت و شونزده (۱۳۹۱)/ کتابخانه عمو پورنگ (۱۳۹۳–۱۳۹۲)/ عیدانه ۹۴ عمو پورنگ (۱۳۹۴)/ محله گل و بلبل (۱۳۹۸-۱۳۹۴)/ عیدانه ۹۵ عمو پورنگ (۱۳۹۵)/ بالشها (۱۳۹۷)/ عیدانه ۹۹ عموپورنگ (۱۳۹۹) بچه محل (۱۳۹۹)

تکنیک های گل یا پوچ مادر عمو پورنگ!! + ویدئو5

کتابخانه عمو پورنگ

تکنیک های گل یا پوچ مادر عمو پورنگ!! + ویدئو12

عمو پورنگ و عمو قناد و امیرمحمد متقیان