گفتگوی پردیس پورعابدینی همراه با استاد تارخ به میزبانی استاد جیرانی

14:56 - 1399/10/02
گفتگوی پردیس پورعابدینی همراه با استاد تارخ به میزبانی استاد جیرانی در آپارات منتشر شد

پردیس پورعابدینی جزو بازیگران تازه کار می باشد که با بازی در فیلم آقازاده توانسته نشان دهد که استعداد خوبی در زمینه بازیگری دارد. در ادامه بیوگرافی پردیس پورعابدینی را میخوانید.

بیوگرافی پردیس پورعابدینی:

پردیس پورعابدینی متولد دهه 70 در تهران، بازیگر تئاتر و سینما است. پردیس پورعابدینی تحصیلاتش تا مقطع دانشگاهی است. شروع فعالیت های هنری پردیس پورعابدینی از تئاتر بوده است و اولین حضور جلوی دوربین در سریال آقازاده در نقش راضیه /مانلی مقدم می باشد.

گفتگوی پردیس پورعابدینی همراه با استاد تارخ به میزبانی استاد جیرانی7

تصاویر پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی با بازی در سریال آقازاده که در سال 1398 ساخته شده و در تیر سال 1399 از شبکه نمایش خانگی پخش شد، در کنار بازیگرانی معروف همچون امین تارخ، نیکی کریمی، امیر آقایی، مهدی سلطانی، کامبیز دیرباز، لعیا زنگنه، سینا مهرداد و ... نشان داد که استعداد خوبی در زمینه بازیگری دارد و همین سریال باعث شهرت پردیس پورعابدینی شد.

گفتگوی پردیس پورعابدینی همراه با استاد تارخ به میزبانی استاد جیرانی11

عکس های پردیس پورعابدینی

نظر نیکی کریمی درباره بازی پردیس پورعابدینی در آقازاده:

نیکی کریمی در یک گفتگو درباره بازی پردیس پورعابدینی در نقش مانلی یا راضیه در سریال آقازاده صحبت کرد و از سابقه تئاتری او و معرفی چهره های جدید در نمایش خانگی گفت.

پردیس پورعابدینی نیز در واکنش به حرف های نیکی کریمی نوشت:

بازی کردن در کنار شما برای من باعث افتخار بود شنیدن این جملات از زبانتان برایم ارزش زیادی دارد ممنونم که همراهم بودید و حمایتم کردید.

زندگینامه پردیس پور عابدینی

پردیس پورعابدینی تحصیلات دانشگاهی داشته اما هنوز درباره مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل و علایق هنری و زندگی خود مصاحبه ای نداشته است.

پردیس پورعابدینی در اولین تجربه بازیگری اش در سریال آقازاده مقابل دوربین رفت اما پیش از آقازاده تجربه بازی در تئاتر را در کارنامه هنری اش دارد.

نمایش قصه ظهر جمعه به نویسندگی سیدمحمد مساوات و طراحی و کارگردانی نسیم ادبی در بهار سال 98 در تماشاخانه سپند روی صحنه رفت و پردیس پورعابدینی در این نمایش بازی کرد و توانست بازی قابل قبولی را ارائه دهد و بازی او مورد توجه بسیاری از اهالی دنیای هنر قرار گرفت.

پردیس پورعابدینی با بازی در سریال آقازاده که در کنار بازیگرانی معروف همچون امین تارخ، نیکی کریمی، امیر آقایی، مهدی سلطانی، کامبیز دیرباز، لعیا زنگنه، سینا مهرداد و ... نشان داد که استعداد خوبی در زمینه بازیگری دارد و همین سریال باعث شهرت پردیس پورعابدینی شد.

ازدواج پردیس پور عابدینی

پردیس پور عابدینیتاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

آثار پردیس پور عابدینی

تئاتر

  • قصه ظهر جمعه ( نسیم ادبی)

نمایش خانگی

  • آقازاده (بهرنگ توفیقی)

اینستاگرام پردیس پور عابدینی

پردیس پور عابدینی از هنرمندان فعال در شبکه اجتماعی به ویژه اینستاگرام است و pardis.pourabedini نشانی اینستاگرام پردیس پور عابدینی است.

تصاویر پردیس پور عابدینی

گفتگوی پردیس پورعابدینی همراه با استاد تارخ به میزبانی استاد جیرانی3

مانلی/مرضیه در آقازاده

شروع فعالیت هنری پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی با نمایشنامه «قصه ظهر جمعه» محمد مساوات به کارگردانی نسیم ادبی وارد عرصه هنری شد و در این نمایش در کنار پوریا اصلان، مریم برزگر، بهزاد خلج، امیرحسین شعبانی، نجمه صفائی، پویا صفدرپور، رسول محمدی، شیلا نوروزی و فاطمه نیشابوری بازی کرده است. نسیم ادبی در این نمایش از بازیگران نا آشنا استفاده کرده بود.

پردیس پورعابدینی در نمایش قصه ظهر جمعه

پردیس پورعابدینی با نقش راضیه – مانلی در آقازاده

همان طور که در بالا اشاره کردیم این چهره اولین کار حرفه ایش بازی در سریال آقازاده است، نقشی که بسیار توجه مخاطبان را بخود جلب کرده، دختری به نام راضیه و یا مانلی است که با نیما بحری با بازی شاهکار و زیبای امیر آقایی همکاری می کند و در ادامه نقشه های خود عاشق حامد تهرانی با بازی سینا مهراد می شود.

گفتگوی پردیس پورعابدینی همراه با استاد تارخ به میزبانی استاد جیرانی16

سینا مهراد و پردیس پورعابدینی

راضیه ، دختری است که از شهرستانی دیگر به تهران آمده است و وارد سیستم کاری نیما بحری با بازی امیر آقایی شده است و نام خود را به مانلی تغییر داده است.

مانلی ، طعمه ‌ای است که سر راه رقبا یا بدخواهان نیما بحری قرار می ‌گیرد و علیه آنها مدرک جمع می‌ کند! در این میان حامد تهرانی ، جوانی معتقد و از سویی از نیروهای پلیسی و امنیتی است که روی پرونده نیما بحری کار می ‌کند. نیما بحری ، مانلی مقدم را سراغ وی می ‌فرستد. در این میان حامد تهرانی و راضیه – مانلی مقدم عاشق هم می ‌شوند و…. داستان تا مرگ مانلی مقدم ادامه پیدا می ‌کند و…

گفتگوی پردیس پورعابدینی همراه با استاد تارخ به میزبانی استاد جیرانی8

زندگی پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی در سریال آقازاده

پردیس پورعابدینی ستاره این روزهای شبکه نمایش خانگی که با «آقازاده» نخستین اثر تصویری خود را تجربه کرده، در اولین مصاحبه اش از این سریال حرف زده: سختی نقش اینجا بود که یک «مانلی» درونی و یک راضیه بیرونی داشتیم که کار را پیچیده می کرد. به همین خاطر باید واقعا از آقای حامد عنقا و بهرنگ توفیقی تشکر کنم که برای نزدیکی من به نقش کمک زیادی کردند.

راضیه درگیر ماجراهایی می شود که راه بازگشتی برایش باقی نمی گذارد. بلندپرواز، جاه طلب و در عین حال خام است و تاوان همین «خام بودن» را می دهد.

گفتگوی پردیس پورعابدینی همراه با استاد تارخ به میزبانی استاد جیرانی16

بازیگران در جشن پایان سریال آقازاده

قلم آقای عنقا آن قدر درست و جذاب است که هر گونه نگرانی را چه برای من به عنوان یک بازیگر جوان که در ابتدای راه هستم و چه برای بازیگران پیشکسوت و باتجربه که نگران اعتبار خود هستند، برطرف می کند. در کنار ایشان و آقای توفیقی و البته گروه سازنده «آقازاده» احساس امنیت و آرامش داشتم.

هم بازی شدن با بازیگرانی که هر کدامشان به تنهایی بار یک فیلم را به دوش می کشند تجربه بسیار جذاب، سخت و عجیب و غریبی بود. آقایان امین تارخ، سلطانی، هاشم پور، آقایی، امین حیایی، دیرباز، مهراد، خانمها کریمی، قاسمی و زنگنه همگی از بهترین های بازیگری این مملکت هستند.

گفتگوی پردیس پورعابدینی همراه با استاد تارخ به میزبانی استاد جیرانی5

پردیس پورعابدینی بازیگر آقازاده

نظر نیکی کریمی درباره بازی پردیس پورعابدینی در آقازاده

نیکی کریمی در یک گفتگو درباره بازی پردیس پورعابدینی در نقش مانلی یا راضیه در سریال آقازاده صحبت کرد و از سابقه تئاتری او و معرفی چهره های جدید در نمایش خانگی گفت.

پردیس پورعابدینی نیز در واکنش به حرف های نیکی کریمی نوشت: بازی کردن در کنار شما برای من باعث افتخار بود شنیدن این جملات از زبانتان برایم ارزش زیادی دارد ممنونم که همراهم بودید و حمایتم کردید.

گفتگوی پردیس پورعابدینی همراه با استاد تارخ به میزبانی استاد جیرانی5

بازیگران آقازاده

پردیس پورعابدینی در جشن پایان سریال آقازاده

پردیس پورعابدینی با انتشار عکس زیر در صحفه شخصی اش نوشت : همه با دل و جون زحمت کشیدن اقازاده به دل مردم بشینه و حرفی برای گفتن داشته باشه ممنونم از همه که تلاش کردن کم و کاستی های من پوشیده بشه که خوب دیده بشم ، بچه های پشت صحنه که واقعا زحمت کشیدن و عرق ریختند .

باعث افتخار بود ، حضور من در این پروژه و در کنار بازیگرانی که به من خیلی کمک کردند و ازشون یاد گرفتم ممنونم از اقای عنقا و اقای توفیقی که به من اعتماد کردند و این فرصت ارزشمند رو به من دادند ، و پدرانه در کنار من بودند .

گفتگوی پردیس پورعابدینی همراه با استاد تارخ به میزبانی استاد جیرانی8

پردیس پورعابدینی در جشن پایان تصویربرداری آقازاده

زندگی پردیس پورعابدینی و گفتگویی متفاوت با وی

از آموزشگاه مسعود کیمیایی تا حضور در «آقازاده»

گفت‌وگو با پردیس پورعابدینی، بازیگر نقش «راضیه» در سریال آقازاده: نمی‌ خواهم با تکیه بر فضای مجازی و حواشی مطرح شوم. متن گفت‌وگوی پردیس پورعابدینی، بازیگر نقش «راضیه» در سریال آقازاده با «فرهیختگان» به شرح ذیل است.

گفتگوی پردیس پورعابدینی همراه با استاد تارخ به میزبانی استاد جیرانی13

عکس های پردیس پورعابدینی

از نحوه انتخاب خودتان برای حضور در سریال «آقازاده» بگویید

از کودکی به بازیگری علاقه داشتم. حدود دو سال پیش بود که هنرجوی کلاس‌ های بازیگری آموزشگاه استاد مسعود کیمیایی شدم. خانم «نسیم ادبی» بازی من را در نمایشی که در جشنواره تئاتر دانشجویی ثمر روی صحنه رفته بود دیدند و برای حضور در نمایش «قصه ظهر جمعه» انتخاب کردند.

نمایشی که اوایل تابستان سال گذشته به کارگردانی ایشان اجرا شد. آقای بهرنگ توفیقی یک شب به دیدن نمایش ما آمدند، یک ماه بعد از دفتر آقای عنقا و توفیقی با من تماس گرفتند و خواستند تا برای تست بروم. من اصلا خبر نداشتم که برای بازی در چه کاری دعوت شده‌ ام.

گفتگوی پردیس پورعابدینی همراه با استاد تارخ به میزبانی استاد جیرانی5

نمایی از سریال آقازاده

زندگی پردیس پورعابدینی و مصاحبه ای خواندنی با وی

بعد از چند جلسه صحبت و تست گریم و بازی برای این نقش انتخاب شدم. آقازاده اولین تجربه تصویری من است؛ البته قبل از آن یک نقش جزئی در یک فیلم کوتاه هم داشتم. در آغاز کار، فقط کلیتی از نقش می‌ دانستم و در ادامه با راهنمایی آقایان عنقا و توفیقی خودم را بیشتر درگیر نقش کردم و توانستم لایه‌ های پنهان این شخصیت را بشناسم.

گفتگوی پردیس پورعابدینی همراه با استاد تارخ به میزبانی استاد جیرانی1

پردیس پورعابدینی در جشنواره تئاتر

باتوجه به اینکه در اولین تجربه جدی خود در اثری بازی کرده‌ اید که بعد از پخش آن در کانون توجه و شهرت قرار می‌ گیرید چه برنامه‌ ای برای دور شدن از حواشی دارید؟

به هرحال حاشیه همواره درکنار بازیگری بوده است. طبیعی است من هم که شروع کارم با یک سریال پر مخاطب مثل آقازاده است در معرض این حواشی قرار بگیرم.

گفتگوی پردیس پورعابدینی همراه با استاد تارخ به میزبانی استاد جیرانی9

پردیس پورعابدینی و سینا مهراد بازیگران آقازاده

همیشه دوست دارم در مسیر درستی قدم بردارم چون «بازیگر خوب بودن» برایم از شهرت مهم‌ تر است و این چشم‌ اندازی است که برای خودم ترسیم کرده‌ ام. امیدوارم بتوانم همه کسانی که در این راه به من کمک کردند را سربلند کنم.

گفتگوی پردیس پورعابدینی همراه با استاد تارخ به میزبانی استاد جیرانی4

زندگی پردیس پورعابدینی

می دانم که یکی دو بازیگر جوان که قبلا با کارهای آقای عنقا به شهرت رسیدند، با فعالیت‌ هایی که در فضای مجازی داشتند یک‌ سری حواشی را به‌وجود آوردند. من در مقام قضاوت نیستم؛ فارغ از درستی یا نادرستی این رویکرد، به نظر من هر کس در انتخاب مسیر زندگی خودش مختار است.

من به همه همکارانم چه جوان و چه پیشکسوت احترام می‌ گذارم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. در مجموع، من خودم شخصیت آرامی دارم و نمی‌ خواهم با تکیه بر فضای مجازی و حواشی آن مطرح شوم.

گفتگوی پردیس پورعابدینی همراه با استاد تارخ به میزبانی استاد جیرانی5

بازیگران سریال آقازاده امیر آقایی و پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی بازیگر نقش مانلی و راضیه

بعد از پخش «آقازاده» چه مسیری را برای ادامه فعالیت در نظر گرفته‌ اید؟

قبل از هر چیز باید بگویم سریال «آقازاده» بزرگ‌ ترین اتفاقی بود که می‌ توانست در زندگی من بیفتد. شاید بتوانم بگویم با حضور در این سریال بزرگ‌ ترین آرزوی من آن هم در اولین گام بازیگری برآورده شد.

گفتگوی پردیس پورعابدینی همراه با استاد تارخ به میزبانی استاد جیرانی3

سریال آقازاده

با این حال نمی‌ خواهم در همین مرحله باقی بمانم. دوست دارم انتخاب‌ های بعدی هم گزیده و درست باشد. می‌ خواهم این مسیر طولانی را که انتهایش را هم نمی‌ دانم آهسته و پیوسته طی کنم.

گفتگوی پردیس پورعابدینی همراه با استاد تارخ به میزبانی استاد جیرانی16

سینا مهراد و پردیس پورعابدینی در پشت صحنه آقازاده

یعنی هیچ عجله‌ای ندارم که مثلا تا پخش «آقازاده» تمام شد سر یک کار دیگر بروم تا مبادا فراموش شوم و از بورس بیفتم! بازیگری برای من ارزشمند است و ترجیح می‌ دهم خیلی آهسته و پیوسته و درست حرکت کنم.

به جرأت می‌ گویم که اعتبار و کیفیت بازیگران «آقازاده» شاید از چند کار سینمایی هم بالاتر باشد. من خودم باید در چهار پنج کار سینمایی بازی می‌ کردم تا تجربه همبازی شدن با این بازیگران حرفه‌ ای و باتجربه نصیبم می‌ شد.

گفتگوی پردیس پورعابدینی همراه با استاد تارخ به میزبانی استاد جیرانی15

پردیس پورعابدینی

برای من که در ابتدای مسیر یادگیری هستم، «آقازاده» مثل یک دانشگاه بود. درست است که هنوز خیلی چیزها برای یاد گرفتن پیش رویم هست اما همین اولین گام درس‌ های فراوانی برای من داشت.

گفتگوی پردیس پورعابدینی همراه با استاد تارخ به میزبانی استاد جیرانی15