رامین راستاد در کنار یکی از بهترین دوستانش + عکس

07:27 - 1399/10/02
رامین راستاد به قصد قدردانی از یکی از دوستان شریف و خوب خود عکسی دو نفره از خود و اقای همایون را در صفحه شخصی اش قرار داد و صحبت های زیبایی را در مورد وی با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشت.
رامین راستاد

بعضی از آدما جنسشون با بقیه فرق داره،انگار یکم فرشته بودن تو وجودشون هست

این اقا همایون از اون آدمای خاصه که تو مهربونی و معرفت و انسانیت نظیر نداره،دلم خواست به خاطر اینهمه خوبی با این پست ازشون تقدیر کنم و‌‌ از شما هم خواهش کنم آدمای خوب اطرافتونو معرفی کنید تا خوبی ‌‌و انسانیت گم نشه و بتونیم ازشون یاد بگیریم.

آدمای خوبی که میشناسین رو تگ کنین

بیوگرافی رامین راستاد

رامین راستاد متولد 2 خرداد 1351 در مشهد ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. دانشجوی انصرافی رشته ادبیات در ترم سه دانشگاه است ، اصالتا تهران است بواسطه نظامی بودن پدرش در مشهد بدنیا آمد و دوران کودکی اش در بندرعباس سپری شد دو برادر به نامهای رامین و آرش دارد.

رامین راستاد در کنار یکی از بهترین دوستانش + عکس16

رابطه رامین راستاد با پدرش

من پدری مثال زدنی داشتم برای همین تعریفم از پدر فرق می کند؛ مثلا در دبیرستان وقتی دوستم می گفت , دیروز با پدرم حرفم شده متعجب می شدم! مگر می شود آدم با پدرش حرفش بشود یا با او قهر کند!!؟ همیشه از رابطه خودم و پدرم لذت برده ام. در سینما بازبینی به نام جهانگیر میرشکاری را شناختم که, سه فرزند داشت و می دیدم چگونه مثل پروانه دور او می چرخیدند. یک بار به او گفتم چه کار کرده ای , که بچه هایت اینقدر دوستت دارند و گفت فقط به آنها عشق داده ام.

رامین راستاد در کنار یکی از بهترین دوستانش + عکس14

نام فرزندان رامین راستاد

اسم ارشک را مادرش انتخاب کرد. دوست داشتم اسمش را ببرک بگذارم. ببرک کارمل یکی از قهرمانان افغان است. آنقدر به این اسم علاقه دارم که حتی جاهایی که نام کاربری بخواهد ببرک می گذارم. اما مادرش ارشک را دوست داشت و من دیدم هم اسم خوبی است و هم اینکه حق مادرش است , که نام او را انتخاب کند. اسم دخترم هم صدف است.

او وارد ۲۴ سالگی می شود. رابطه ام با او هم خیلی خوب است اما طبیعی است که با مادرش راحت تر باشد. ۱۴ یا ۱۵ سالش بود , که یکی دو کار بازی کرد، خوب هم ظاهر شد اما خودش دیگر نخواست ادامه بدهد. حتی در فیلمی که خودم ساختم او را به عوامل پیشنهاد دادم که اگر تایید کردند بیاید بازی کند اما , خودش بعد از تست گریم نپذیرفت.

رامین راستاد در کنار یکی از بهترین دوستانش + عکس15

شروع فعالیت

رامین راستاد در خصوص نحوه ورودش به دنیای بازیگری گفت: همیشه دوست داشتم بازیگر شود و بعد با انصراف از دانشگاه در کلاس های بازیگری امین تارخ شرکت کردم.

شهرت رامین راستاد

رامین راستاد بازیگری را در سال 1375 با بازی در فیلم حریف دل شروع کرد. وی با بازی در سریال زیر تیغ به شهرت رسید. رامین راستاد علاوه بر بازیگر به عنوان طراح گریم و دستیار کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است.

رامین راستاد در کنار یکی از بهترین دوستانش + عکس16

علاقه رامین راستاد به فوتبال

قبلا فوتبالیست بوده و به صورت حرفه ای نیز فوتبال را دنبال می کرده، ولی بعد به خاطر علاقه زیاد به بازیگری، فوتبال را کنار گذاشت. به شدت فوتبال را پیگیری میکنم و پرسپولیسیه دو آتشه هستم.

علی دایی

فکر نمی کنم هیچ کس به اندازه من علی دایی را دوست داشته باشد. من دایی را نه به عنوان یک فوتبالیست بلکه به عنوان یک الگو قبول دارم و از صمیم قلب به او عشق می ورزم.

ازدواج و فرزندان

رامین راستاد متاهل است و صاحب یک پسر و یک دختر است شاید جالب باشد بدانید دختر او صدف 25 ساله و پسرش آرشک 13 ساله است.

رامین راستاد در کنار یکی از بهترین دوستانش + عکس18

شعر و ادبیات

من ادبیات خواند ه ام. همیشه شعر و کتاب را دوست داشتم البته شعر را بیشتر از نثر دوست داشتم و هنوز هم بیشترین مطالعه من در زمینه شعر است. هنوز هم مطالعه دارم اما کم می خوانم.

موسیقی

من خودم فقط موسیقی رپ گوش می کنم جدیدا و به اندازه کم مازیار فلاحی، فریدون آسرایی و محمد علیزاده هم گوش می کنم موسیقی همیشه همراه من است اگر پیاده هم باشم باز هدفون در گوشم است.

علاقه رامین راستاد به فوتبال

قبلا فوتبالیست بوده و به صورت حرفه‌ای نیز فوتبال را دنبال می ‌کرده، ولی بعد به خاطر علاقه زیاد به بازیگری، فوتبال را کنار گذاشت.

رامین راستاد در کنار یکی از بهترین دوستانش + عکس5

بازی رامین راستاد در فیلم تلسکوپ

ازدواج رامین راستاد

رامین راستاد چندین سال قبل ازدواج کرده و ماحصل این ازدواج یک دختر و یک پسر می باشد

رامین راستاد در کنار یکی از بهترین دوستانش + عکس14

رامین راستاد و همسرش

رامین راستاد درباره ارتباط به فرزندانش چنین گفت

اسم ارشک را مادرش انتخاب کرد. دوست داشتم اسمش را ببرک بگذارم.

ببرک کارمل یکی از قهرمانان افغان است. آنقدر به این اسم علاقه دارم که حتی جاهایی که نام کاربری بخواهد ببرک می گذارم. اما مادرش ارشک را دوست داشت و من دیدم هم اسم خوبی است و هم اینکه حق مادرش است، که نام او را انتخاب کند. اسم دخترم هم صدف است. همه چیز مدرسه و درس ارشک با من است. به نوعی تقسیم کار کرده ایم. درس دخترم با مادرش است , و درس ارشک با من است. رابطه ام با دخترم هم خیلی خوب است اما طبیعی است که با مادرش راحت تر باشد. ۱۴ یا ۱۵ سالش بود، که یکی دو کار بازی کرد، خوب هم ظاهر شد اما خودش دیگر نخواست ادامه بدهد. حتی در فیلمی که خودم ساختم او را به عوامل پیشنهاد دادم که اگر تایید کردند بیاید بازی کند اما، خودش بعد از تست گریم نپذیرفت.