اولین پست مهدی شیری بعد از اشتباه بزرگش در بازی فینال + عکس

23:37 - 1399/10/01
مهدی شیری که در بازی فینال تیم بزرگ پرسپولیس به خاطر اشتباهی که انجام داد بسیار مورد توجه قرار گرفته در تازه ترین پست اینستاگرامی خود بعد از این اتفاق از همه طرفداران عذرخواهی کرد.
مهدی شیری

با سلام خدمت هواداران عزیز،سختى و سنگینى لحظه ها گفتنى نیست، فقط میدونم هر چى داشتیم گذاشتیم

هیچ توضیحى هم دردى دوا نمیكنه..شرمنده همه شما هستم و با همه وجودم عذر خواهى مى كنم...

اما در ادامه راه براى سربلندى شما تمام تلاشمون رو مى كنیم دوباره مى جنگیم

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MEHDI SHIRI (@m.shiri2)

بیوگرافی مهدی شیری

*****************************

  • نام :مهدی
  • نام خانوادگی:شیری
  • تاریخ تولد:پنجشنبه 11 بهمن 1369
  • پست :مدافع
  • قد: 176 سانتی متر
  • پای تخصصی :راست

اولین پست مهدی شیری بعد از اشتباه بزرگش در بازی فینال + عکس8

بیوگرافی مهدی شیری

مهدی شیری با ملیت کشور ایران، 27 سال (31 ژانویه 1991 ) سن دارد، قد او 173 سانتی متر می باشد. او در تیم های نیروی زمینی ، ملوان ، نفت تهران و پیکان بازی کرده است.مهدی شیری به عنوان مدافع برای تیم خود بازی می کند و از پای راست خود به خوبی بهره می گیرد .

مهدی شیری از ملوان تا پرسپولیس

شیری در لیگ سیزدهم، در لیگ و جام حذفی برای ملوان و انزلی چی ها به میدان رفت . او پس از پشت سر گذاشتن دوران سربازی، راهی تیم فوتبال نفت تهران شد و فصل هایی نسبتاً موفق را در این تیم گذراند . شیری در فصل نخست حضورش در تیم فوتبال پیکان ، 24 بازی و در دومین فصل نیز در همهٔ بازی ها به جز یکی در ترکیب این تیم قرار گرفت . مجید جلالی علاوه بر دفاع راست، از او در پست های هافبک دفاعی، هافبک راست و وینگر راست هم استفاده کرد. با این حال او بیشتر در پست دفاع راست به میدان رفت . شیری در 1 خرداد 1397 با قراردادی دوساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

اولین پست مهدی شیری بعد از اشتباه بزرگش در بازی فینال + عکس2

عکس مهدی شیری با لباس پرسپولیس

پیشنهادهای مهدی شیری از تیم های دیگر

شیری از سپاهان نیز پیشنهادی جدی دریافت کرده و زردپوشان اصفهانی نیز با پیشنهاد مالی مناسب به دنبال حضور این مدافع راست جوان در ترکیب تیم خود بودند . . برای عدم حضورم در این تیم دلایل شخصی داشتم و اکنون دلیلی ندارد بخواهیم درباره آن حرف بزنم و خوشحالم که در خدمت پرسپولیس هستم .

شماره پیراهن مهدی شیری درفصل جدید با رخصت از فرشاد پیوس

مهدی شیری قرار است در فصل جدید پیراهن شماره 17 را بر تن کند . او می گوید:پرسپولیس باشگاه بزرگی است و هر شماره آن هم مثل پیراهن این تیم بزرگ است. احترام زیادی برای پیراهن پرسپولیس قائلم و امیدوارم عملکردی خوب درخور این شماره و این پیراهن داشته باشم .

پیراهن شماره 17 را به تن می کنم ، شماره ای که برتن بازیکنان بزرگی همچون فرشادخان پیوس بوده و قطعا از ایشان رخصت خواهم گرفت.

اولین پست مهدی شیری بعد از اشتباه بزرگش در بازی فینال + عکس20

شماره پیراهن مهدی شیری در پرسپولیس

آشنایی مهدی شیری با بازیکنان تیم پرسپولیس

مهدی شیری از اولین برخورد با بازیکنان تیم بزرگ پرسپولیس اینگونه می گوید :در کل اکثر بازیکنان این تیم را می شناختم و در جاهای مختلف با آن ها همبازی بودم. تقریبا درصدی بخواهم بگویم 70 درصد تیم را می شناختم و کلا شرایط خوب و خوشحال کننده ای با برخورد گرم بچه ها برای من رقم خورد . از کادرفنی و تک تک بازیکنان پرسپولیس بابت برخورد خوبی که با من به عنوان یکی از بازیکنان جدید تیم داشتند تشکر می کنم .

نظرمهدی شیری درباره سید جلال حسینی

خوشحالم که این شانس را دارم که با سیدجلال که یکی از بهترین های لیگ است دوباره همبازی شدم. واقعا سیدجلال اگر خوب نبود تا حالا نمی توانست ادامه بدهد و خیلی خوشحالم که بازهم کنار او فوتبالم را ادامه خواهم داد .

اولین پست مهدی شیری بعد از اشتباه بزرگش در بازی فینال + عکس2

علاقه مهدی شیری به سید جلال حسینی

امیدواری به قهرمانی پرسپولیس از نگاه مهدی شیری

پرسپولیس طی این چند سال اخیر با کمترین تغییرات طی این سه سال اخیر توانسته است از مدعیان قهرمانی باشد. هرچند کار سخت شده است اما مطمئن هستم با این همدلی و یکپارچگی که در تیم وجود دارد امید به خدا از این مرحله سخت هم عبور خواهیم کرد .

مهدی شیری جانشین صادق محرمی

باشگاه پرسپولیس قراردادش را به مدت دوسال با مهدی شیری امضا کرد تا رسما جانشین صادق محرمی مدافع راست سابق این تیم شود که به دیناموزاگرب پیوسته است .

اولین پست مهدی شیری بعد از اشتباه بزرگش در بازی فینال + عکس9

مهدی شیری دفاع راست کاشته زن

جام جهانی آرزوی جامانده از مهدی شیری

او قبل از جام جهانی درباره حضورش در جام جهانی گفت :من همه تلاشم را می کنم که در فرصت باقی مانده به جام جهانی شانسم را برای حضور در روسیه امتحان کنم . البته باید بگویم خوشبختانه یا متاسفانه ترافیک زیادی در پست من وجود دارد و بهترین های لیگ در این پست بازی می کنند. اما من عقب نمی کشم و تا آخرین روز برای حضور در جام جهانی تلاش می کنم .

اولین پست مهدی شیری بعد از اشتباه بزرگش در بازی فینال + عکس20

مهدی شیری بازیکن پیکان

اولین پست مهدی شیری بعد از اشتباه بزرگش در بازی فینال + عکس5

مرتضی آقاخان و مهدی شیری در پیکان