نظر جالب فرزین محدث در مورد آهنگ شب یلدای علی مولایی

14:22 - 1399/09/29
فرزین محدث طی انتشار استوری در صفحه شخصی خود نظرش را در مورد آهنگ شب یلدای علی مولایی بیان کرد
فرزین محدث

نظر جالب فرزین محدث در مورد آهنگ شب یلدای علی مولایی12

زندگینامه فرزین محدث و همسرش(Farzin Mohades)

  • نام اصلی : فرزین محدث
  • متولد : 20 اردیبهشت 1358 تهران
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : بازیگر و مدرس فن بیانو بدن
  • مدرک تحصیلی : فارغ التحصیل لیسانس بازیگری
  • سالهای فعالیت : 1378 تاکنون
  • والدین : فرشته زیادلوراد

بیوگرافی کامل فرزین محدث

فرزین محدث متولد 20 اردیبهشت 1358 در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.نظر جالب فرزین محدث در مورد آهنگ شب یلدای علی مولایی4

نظر جالب فرزین محدث در مورد آهنگ شب یلدای علی مولایی3

فرزین محدث و مادرش

فرزین محدث فارغ التحصیل لیسانس بازیگری در دانشگاه سوره می باشد ، او از بازیگری تئاتر شروع کرد و به بازی در سینما و تلویزیون رسید و حالا مدرس فن بیان و بدن است.

خانواده

فرزین محدث چند سالی است پدر و مادر خود را از دست داده است.

نظر جالب فرزین محدث در مورد آهنگ شب یلدای علی مولایی10

کودکی فرزین محدث در آغوش پدرش

وضعیت ازدواج و همسر فرزین محدث فرزین محدث بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1358 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار فرزین محدث می‌توان به بازیگری در سریال بچه مهندس، سریال پرانتز بازو سریال شهریاراشاره کرد.

از وضعیت ازدواج و همسر فرزین محدث اطلاعات دقیقی در دست نیست.

نظر جالب فرزین محدث در مورد آهنگ شب یلدای علی مولایی17

فرزین محدث ، نازآفرین کاظمی و گلدیس نمازیان

شروع فعالیت

فرزین محدث فعالیت حرفه ای خود را از سال 1378 وقتی 20 ساله بود در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر با میکائیل شهرستانی شروع کرد او بعد از چندین تجربه در سال 82 اولین جایزه خود را از جشن خانه تئاتر گرفت.او با فیلم شاعر زبالهها به شهرت رسید.

نظر جالب فرزین محدث در مورد آهنگ شب یلدای علی مولایی16

فرزین محدث در شاعر زباله ها

اساتید فرزین محدث

سه فرد از خانواده تئاتر در مسیر بازیگری من تاثیرگذار بوده اند.

نظر جالب فرزین محدث در مورد آهنگ شب یلدای علی مولایی11

عکسهای جدید فرزین محدث

میکائیل شهرستانی ، کیومرث مرادی و فرهاد مهندس پور استادان من در عرصه تئاتر بودند که با هرکدامشان توانستم نگاه جدیدی را به مقوله بازیگری بیابم.

بازی در فیلم مامولک

اولین تجربه فرزین محدث در تلویزیون با سریال پرانتز باز در سال 88 شروع شد ، سپس با فیلم بسیار مشهور مارملوک در سال 82 وارد پرده سینما شد.

او با مارمولکدر نقش سرباز بسیار دیده شد.

آقای نعیمی سریال بچه مهندس

فرزین محدث در سریال جذاب بچه مهندس در تقش یحیی نعیمی معلم جواد جوادی بازی قابل قبولی را از خود نشان داد.

نظر جالب فرزین محدث در مورد آهنگ شب یلدای علی مولایی17

فرزین محدث در سریال بچه مهندس

آموختن را دوست دارم

همیشه تشنه آموختنم و برای بروز نگه داشتنم در ورک شاپ های معتبری شرکت می کنم ، در این اواخر ورشک شاپ 20 روزه در ایتالیاو شخصیت شناسیکیومرث مرادی به مدت 4 ماه حضور داشتم.

نظر جالب فرزین محدث در مورد آهنگ شب یلدای علی مولایی18

فرزین محدث و طناز طباطبایی

مدرس بدن و بیان

آقای محدث حالا علاوه بر دیگر فعالیت های هنری عضو گروه تئاتر شالیزه می باشد و در موسسه فرهنگ و فیلم تهران بعنوانم مدرس بدن و بیان حضور دارد.او همچنین هیئت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر نیز هست.

نظر جالب فرزین محدث در مورد آهنگ شب یلدای علی مولایی14

فرزین محدث و معصومه کریمی

از درآمد تئاتر راضی ام

چندی پیش کسی از من پرسید آیا از منبع درآمدی که از تئاتر داری ، راضی هستی و من در پاسخ به او گفتم بله ، به طور قطع راضی ام.

نظر جالب فرزین محدث در مورد آهنگ شب یلدای علی مولایی4

عکسهای اینستاگرام فرزین محدث

چراکه به اندازه ای که درآمد دارم ، زندگی می کنم و خودم را با اطرافیانم مقایسه نمی کنم و اجباری در ذهنم برای اینکه فلان مارک یا لباس خاص را استفاده کنم ، ندارم.

فرزین محدث نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1382 در 24 سالگی در فیلم مزرعه پدریبه کارگردانی رسول ملاقلی‌پوربازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال بچه مهندس، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای فرزین محدث محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون سید محمود موسوی‌نژاد، جمشید هاشم‌پور، مهدی احمدیو آتنه فقیه‌نصیریرا تجربه کرد.

فرزین محدث در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم فرزین محدث در این سال، بازیگری در سریال بچه مهندسبه کارگردانی علی غفاریو محمدجواد کاسه‌سازمحسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی فرزین محدث بازی در سریال بچه مهندسبوده است. فرزین محدث سال 1396 در 38 سالگی در سریال بچه مهندسنقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با علی غفاریهمکاری داشته است. فرزین محدث توانست با بازی در سریال بچه مهندستجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر بهناز جعفری، ساناز سعیدی، برزو ارجمندو عباس جمشیدی‌فربر تجارب او افزود.

فرزین محدث علاوه‌بر سریال بچه مهندس، سال 1389 در 31 سالگی در سریال پرانتز بازنیز بازی کرده است. فرزین محدث این‌بار با کیومرث پوراحمدیعنی کارگردان سریال پرانتز بازو هنرمندانی چون طناز طباطبایی، امیر غفارمنش، فردوس کاویانیو اکبر عبدیهمکاری داشت.

در این سال‌ها فرزین محدث با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران رضا کیانیان با 3 مرتبه، شبنم مقدمی با 3 مرتبه، اسماعیل خلج با 3 مرتبه، بابک حمیدیان با 3 مرتبه و فرخ نعمتی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با فرزین محدث داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی فرزین محدث آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. فرزین محدث را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 73% آثار وی سینمایی و 27% آثارش تلویزیونی است. در واقع فرزین محدث از مجموع 15 اثری که در کارنامه دارد، در 11 اثر در سینما با نام‌های فیلم ما همه با هم هستیم، فیلم شکلاتی، فیلم امپراطور جهنم، فیلم جاده شهریار، فیلم آزمایشگاه، فیلم شرق شرق است، فیلم شکلات داغ، فیلم مجنون لیلی، فیلم شاعر زباله‌ها، فیلم یک تکه نانو فیلم مزرعه پدریبه ایفای نقش پرداخته و در 4 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال بچه مهندس، سریال حیرانی، سریال پرانتز بازو سریال شهریاربازی کرده است.

اینستاگرام فرزین محدث یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. فرزین محدث در اینستاگرام بیش از 10،892 نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از 1،695 نفر را دنبال می‌کند. همچنین فرزین محدث تاکنون در اینستاگرام بیش از 886 پست بارگذاری کرده است. فرزین محدث فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ 1393/02/04 شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از 299 لایک و 23 نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی فرزین محدث تاکنون بیش از 2،408 لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی فرزین محدث تاکنون بیش از 1،088 نظر ثبت شده است.

در مجموع در کارنامه 39 ساله و بیوگرافی فرزین محدث آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی فرزین محدث و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار فرزین محدث در منظوم سر بزنید. همه 15 اثر مهم فرزین محدث در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار فرزین محدث در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر فرزین محدث در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی فرزین محدث درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی فرزین محدث بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال بچه مهندسمحسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی فرزین محدث کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم ما همه با هم هستیممحسوب می‌شود.

اگر در مورد بیوگرافی فرزین محدث نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران فرزین محدث کرده باشید. مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی فرزین محدث، آثار فرزین محدث، جوایز فرزین محدث، همکاران فرزین محدث، گالری عکس فرزین محدث، قد فرزین محدث، وزن فرزین محدث، رنگ چشم فرزین محدث، وضعیت تأهل و همسر فرزین محدث، فرزندان فرزین محدث، حواشی فرزین محدث و کودکی فرزین محدث می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.