تیپ جدید و جذاب سپیده خداوردی + عکس

17:28 - 1399/09/26
سپیده خداوردی که فعالیت نسباتا خوبی در فضای مجازی دارد در پست جدید خود عکسی از خود را برای دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشت که در ادامه همین مطلب میتوانید این عکس را مشاهده کنید.
سپیده خداوردی

امشب موقع خواب،بشمار... تعداد دل هایی را که به دست آوردی بشمار ،تعداد لبخند هایی که بر لب دوستانت نشاندی ... بشمار،تعداد اشک هایی که از سر شوق و غم ریختی ... فصل زردی بود،تو چقدر سبز بودی؟

عکسهای در کنار همسر و پسرش

سپیده خداوردی بازیگر تلویزیون که با امین نظری نوازنده گیتار الکتریک ازدواج کرده، چند ماهی است که صاحب پسری به نام سانیار شده است.

خداوردی که سابقه بازی در سریالهایی چون “عصر پاییزی” و “آوای باران” را داشته است درباره آشنایی با همسرش به نگار حسینی در”خانواده سبز” گفته است:با همسرم در پشت صحنه سریال “عصر پاییزی” آشنا شدم و بعد از مدتی حس کردم که زبان مشترک زیادی با هم داریم و برای اینکه نظراتمان را به یکدیگر نزدیک کنیم احتیاجی به صرف زمان طولانی نداریم و وقتی موضوع ازدواج پیش آمد حس کردم می تواند شریک خوبی برایم باشد.

تیپ جدید و جذاب سپیده خداوردی + عکس3

عکس سپیده خداوردیدر کنار همسرش امین نظری

این بازیگر با اشاره به دوران بارداریش بیان می دارد:پیش از دوران بارداری به شکل منظمی ورزش میکردم اما با شروع ، شرایط جسمانی ام امکان ورزش کردن را به من نمیداد و هر وقت روی تردمیل می رفتم سرم گیج می رفت و باعث می شد نتوانم ورزش کنم

سپیده خداوردی که در مدرسه موسیقی درس خوانده و نوازنده ارکستر ملی است در جایی از گفتگویش به این اشاره میکند که حتی در ماههای آخر بارداری هم به تدریس موسیقی می پرداخته. وی می گوید:با وجود اینکه در ماه نهم بارداری به سر می برم اما کارهای مربوط به تدریس موسیقی ام را انجام می دهم و از آن غافل نشدم.

این بازیگر درباره فرزندش که یک پسر است می گوید:من سالها به موازات کار بازیگری در عرصه موسیقی فعال بودم و دلبستگی زیادی به این حرفه دارم و از آنجا که همسرم هم در این حیطه فعالیت میکند دوست دارم پسرم وقتی بزرگ میشود نسبت به موسیقی بی تفاوت نباشد، در این حوزه کار کند. البته دوست دارم فعالیتش در این حرفه دلی باشد.

و حالا چند ماه است که فرزند وی به دنیا آمده و خودش در کنار همسرش مشغول بچه داری هستند.

تیپ جدید و جذاب سپیده خداوردی + عکس19

سانیار ، فرزند سپیده خداوردی و همسرش امین نظری

تیپ جدید و جذاب سپیده خداوردی + عکس1

عکسی از سپیده خداوردی و پسرش

تیپ جدید و جذاب سپیده خداوردی + عکس14

پسر سپیده خداوردی

تیپ جدید و جذاب سپیده خداوردی + عکس2

عکس جدید سپیده خداوردیو پسرش

بیوگرافی سپیده خداوردی:

سپیده خداوردی متولد 6 اردیبهشت 1360 بوده و دارای تحصیلات کارشناسی مهندسی معدن و ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اراک می باشد.

سپیده خداوردی بازیگری را با مجموعه “بچه های خیابان” همایون اسعدیان آغاز کرد. وی در فیلم ها و سریال های متعددی مانند:“ایستگاه بهشت” به کارگردانی نادر مقدس، “اسپرسو” به کارگردانی رضا بهشتی، “یک گوشه پاک و پرنور” به کارگردانی علی موذنی، “گیلعاد” به کارگردانی حسین سهیلی زاده و … به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی و زندگینامه

سپیده خداوردیبازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 6 اردیبهشت 1360 در تهران می باشد و هم اکنون 36 سال سن دارد.

تحصیلات

خداوردی دارای مدرک ادبیات نمایشی و کارگردانی از دانشگاه آزاد اراک می باشد.

شروع بازیگری

وی فعالیت هنری خود را از سال 1379 با بازی در مجموعه بچه های خیابان ساخته همایون اسعدیان آغاز نمود. وی با حضور در سریال از یادرفته و آوای باران توانست به خوبی شناخته شود. وی به تازگی نیز در سریال محکومین که شبهای زمستان 96 پخش میگردد به عنوان بازیگر اصلی حضور دارد.

خداوردی 22 سال سابقه فعالیت حرفه‌ای در زمینه موسیقی دارد و نوازنده ارکستر ملی و نوازنده شهبانگ در گروه استاد محمدرضا شجریان و … است.

ازدواج و همسر

سپیده خداوردیمتاهل است و حدود 5 سال است که باامین نظریازدواج کرده است .

بیوگرافی و ماجرای آشنایی شان

همسرم امین نظری دانش آموخته رشته فیلمسازی در فرانسه هستند و در زمینه موسیقی هم فعالیت می کنند و نوازنده گیتارالکتریک می باشند. وقتی با همسرم در پشت صحنه فیلم «عصر پاییزی» آشنا شدم، حس کردم که زبان مشترک زیادی با هم داریم و برای این که نظرات و احساسات مان را به یکدیگر نزدیک تر کنیم، احتیاجی به صرف زمان طولانی نداریم، به همین خار وقتی موضوع ازدواج به میان آمد حس کردم او می تواند شریک خوبی برای من باشد، به همین خاطر زندگی مشترکمان را با هم آغاز کردیم.

تیپ جدید و جذاب سپیده خداوردی + عکس0

آدرس پیج اینستاگرام : Insatgram/Sepidehkhodaverdi

سپیده خداوردی هم اکنون یک فرزند پسر دارد که اسمش سانیار است.

تیپ جدید و جذاب سپیده خداوردی + عکس16

دوست دارم پسرم نسبت به موسیقی بی تفاوت نباشد

این بازیگر درباره فرزندش که یک پسر است می گوید: من سالها به موازات کار بازیگری در عرصه موسیقی فعال بودم و دلبستگی زیادی به این حرفه دارم و از آنجا که همسرم هم در این حیطه فعالیت میکند دوست دارم پسرم وقتی بزرگ میشود نسبت به موسیقی بی تفاوت نباشد، در این حوزه کار کند. البته دوست دارم فعالیتش در این حرفه دلی باشد.

تیپ جدید و جذاب سپیده خداوردی + عکس11

تیپ جدید و جذاب سپیده خداوردی + عکس19

عکس خانواده سپیده خداوردی

مصاحبه و گفتگو با

چقدر از سفره هفت سین چیدن لذت می برید؟

– راستش من بیشتر از سفره هفت سین چیدن مادرم لذت می بردم چون واقعا خوشگل و با عشق می چیند و هر سالش با سال دیگر تفاوت دارد. من خودم هم می چینم ولی تا حالا پیش نیامده که با خودم بگویم آخ جون امسال سفره هفت سین بچینم و این را خیلی دوست دارم که عیدها اصلا تهران نباشم و فضای جدیدی را در سال جدید تجربه کنم.