تصویری زیبا از ساره بیات و رضا گلزار در کنار یکدیگر

10:30 - 1399/09/22
تصویری از ساره بیات و رضا گلزار را در آخرین روز فیلمبرداری عاشقانه 2 ببینید.
گلزار - ساره بیات

ساره بیات از بازیگران زن و متولد سال ۱۳۵۸ در مشهد می باشد .او از بازیگران یاست که در تمام کارهای منوچهر هادی حضور داشته است .

او در فصل اول سریال عاشقانه با محمدرضا گلزار بازی خوبی از خود نشان دادند و اینک در عاشقانه ۲ هم هم بازی هستند .

ساره بیات و رضا گلزار در آخرین روز فیلمبرداری

تصویری زیبا از ساره بیات و رضا گلزار در کنار یکدیگر6

بیشتر بدانید از چرا ساره بیات این‌قدر تکراری شده؟

«رستا» در سریال «دل»، در شب عروسی خود با فردی که به او علاقه‌مند است، دزدیده می‌شود و مورد تعرض قرار می‌گیرد. این اتفاق تأثیرات بدی در روح و روان او می‌گذارد و دچار مشکلاتی می‌شود. بازی در نقش چنین شخصیتی که دچار مشکلات عصبی و افسردگی شده، کار آسانی نیست و ساره بیات هم به خوبی از پس آن برنیامده است. او تلاش می‌کند تا با نحوه ادای کلماتش که هیچ انرژی و حسی در آن وجود ندارد، افسرده و از نظر روحی آسیب‌دیده به نظر برسد، تا حدی که گاهی دیالوگ‌هایش درست شنیده نمی‌شود!

تصویری زیبا از ساره بیات و رضا گلزار در کنار یکدیگر5

اما در این تلاش موفق نیست و چنین حسی را به مخاطب القا نمی‌کند. او با بازی تصنعی و غیرقابل باور، در نشان دادن حالت‌های عصبی که پس از اتفاق شب عروسی دچار شده هم موفق نیست و تماشاگر را آن طور که باید تحت‌تأثیر قرار نمی‌دهد، در صورتی که این نقش آن‌قدر ظرفیت دارد که احساسات مخاطب را برانگیزد.

تصویری زیبا از ساره بیات و رضا گلزار در کنار یکدیگر4

ست لباس ساره بیات و رضا گلزار

چهره ساره بیات و حالت‌های حسی او در نقش «رستا»، در طول سریال از لحظه‌ای که آن اتفاق وحشتناک برای او رخ می‌دهد تا مدتی بعد که به شکل‌های مختلف با تبعات آن درگیر است، تقریباً یکسان است. او به جای این که به تناسب موقعیت‌های مختلف در قصه، ناراحت، خشمگین، نگران یا ترسیده به نظر برسد، در اکثر لحظات سرد و بی‌تفاوت است.

تصویری زیبا از ساره بیات و رضا گلزار در کنار یکدیگر18

البته که ماجرای تعرض باعث شده شوک بزرگی به «رستا» وارد شود و بعضی از لحظات خاص سریال نیز این چهره سنگی را می‌طلبد، اما بیات در طول سریال بیشتر همان طور سرد و خالی از هرگونه احساس به نظر می‌آید و آن شوک‌زدگی تأثیر خودش را نمی‌گذارد.