افزایش حقوق | افزایش حقوق کارمندان شهرداری

طرح افزایش 40 درصدی حقوق از خردادماه | حقوق چه کسانی افزایش خواهد یافت؟

19:33 - 1402/03/22
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از افزایش 40 درصدی حقوق برخی از کارگران شهرداری خبر داد.
افزایش حقوق کارمندان شهرداری

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از افزایش ۴۰ درصدی حقوق پاکبانان شهرداری تهران خبر داد.

افزایش حقوق پاکبانان شهرداری

حسین نظری در این باره گفت: خوشبختانه با دستور دکتر زاکانی شهردار تهران، حقوق پاکبانان زحمتکش شهر تهران به میزان قابل توجهی افزایش یافت و این مبلغ در حقوق خردادماه این عزیزان اعمال خواهدشد.

وی ادامه داد: در فروردین ماه در برج میلاد میزبان تعدادی از پاکبانان عزیز و خانواده‌های محترم‌شان بودیم که در این ضیافت افطاری صمیمانه شهردار تهران برای حمایت از این قشر زحمتکش وعده افزایش حقوق و رسیدگی مناسب به شرایط معیشتی این عزیزان را داد که خوشبختانه با اهتمام و حساسیت ایشان این مهم به سرانجام رسید.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران افزود: در آن جلسه دکتر زاکانی به معاون منابع انسانی شهرداری دستور داد که به سرعت مقدمات انجام این کار فراهم و تمهیدات اعتباری آن اندیشیده و اجرایی شود. خوشبختانه با پیگیری و اهتمام ویژه دکتر زاکاتی در این خصوص از این ماه حقوق پاکبانان شهرداری تهران از ابتدای امسال مشمول ۴۰ درصد افزایش شده و معوقات این ماه‌ها نیز در فیش حقوقی آنها در خردادماه محاسبه و به حساب‌شان واریز خواهدشد.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، نظری با قدردانی از نگاه ویژه زاکانی به وضعیت معیشتی پاکبانان گفت: با وجود این نگرش مثبت از سوی شهردار تهران و حمایت‌های ایشان از این اقشار زحمتکش و آسیب‌پذیر جامعه، سایر موضوعات اثرگذار در بهبود شرایط معیشتی این عزیزان از جمله مسائل درمانی را نیز با جدیت پیگیری خواهیم کرد.