ارسلان قاسمی | همسر ارسلان قاسمی | دوست دختر ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی هم بالاخره ازدواج کرد؟ (سند) | عکس مراسم ازدواج ارسلان قاسمی بعد از محمدرضا گلزار پخش شد

16:26 - 1402/03/19
به تازگی عکسی از ارسلان قاسمی و بازیگر محبوب الناز حبیبی فضای مجازی را پر کرده است در این عکس الناز حبیبی با لباس عروس در کنار ارسلان قاسمی نشسته است که گمان می رود مرتبط به یک فیلم یا سریال باشد.
ارسلان قاسمی

پاتوق آنلاین: ارسلان قاسمی هنرپیشه مشهور ایرانی است. ارسلان قاسمی از کودکی در سینما و تلویزیون ایفای نقش می کرده است. ارسلان قاسمی مدتی با ترلان پروانه نیز رابطه عاطفی داشت که منجر به ازدواج نشد. ارسلان قاسمی در فیلم یوسف پیامبر و در چشم باد ایفای نقش کرده است. ارسلان قاسمی را در کنار الناز حبیبی در یک فیلم می بینید.

مراسم عروسی ارسلان قاسمی و الناز حبیبی

ارسلان قاسمی هم بالاخره ازدواج کرد؟ (سند) | عکس مراسم ازدواج ارسلان قاسمی بعد از محمدرضا گلزار پخش شد12

اگه لپه "خورش قیمه" نپخت و یا له شد چیکار کنم؟ | اگه لپه شما از نوع دیرپز بود به این روش سریع قیمه را بپزین

ارسلان قاسمی بازیگر جوان و محبوب ایرانی است. ارسلان قاسمی هم اکنون در سینمای ایران فعالیت می کند. ارسلان قاسمی مجرد است. ودر ادامه استایل ارسلان قاسمی را مشاهده می کنید.

ارسلان قاسمی هم بالاخره ازدواج کرد؟ (سند) | عکس مراسم ازدواج ارسلان قاسمی بعد از محمدرضا گلزار پخش شد14

بیوگرافی ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون متولد 1 خرداد 1374 در تهران می باشد و 26 سال سن دارد. ارسلان قاسمی در سن هفت سالگی برای اولین بار جلوی دوربین رفت.او دو خواهر دارد و یک برادر. ارسلان قاسمی دارای دیپلم کامپیوتر می باشد.

ارسلان قاسمی هم بالاخره ازدواج کرد؟ (سند) | عکس مراسم ازدواج ارسلان قاسمی بعد از محمدرضا گلزار پخش شد7

فعالیت هنری ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی در مجموعه‌های تلویزیونی یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین و در چشم باد در نقش کودکی بیژن را بازی کرده‌است. قاسمی فعالیت بازیگری را در سن هفت سالگی در مجموعه تلویزیونی در چشم باد در نقش کودکی بیژن (پارسا پیروزفر) آغاز کرد. وی همچنین در فیلم جعبه موسیقی (فرزاد مؤتمن) نقش اصلی را به‌عهده داشت. وی علاوه بر کار تصویری دو ترانهٔ آفرین و ای کاش را به همراه سینا دست‌خوش با تنظیم محمد جواندر خوانده است، و در مصاحبه با سایت ایران کنسرت به علاقمندی اش به فعالیت در زمینه موسیقی‌ اشاره کرده است.

خانواده ارسلان قاسمی

پدرش مدیرعامل یک شرکت کشتیرانی و مادرش مدیر مهدکودک است ، دو خواهر دارد که یکی 10 و دیگری 12 سال از او بزرگتر می باشند.