سارا ساربانی | فوت سارا ساربانی

خبر فوت دلخراش و جانسوز ناگهانی سارا ساربانی قلب همه رو به درد آورد | علت مرگ مجری جوان و زیبای تلویزیون

13:18 - 1402/03/17
سارا ساربانی یکی از بازیگر و مجریان تلویزیون ایرانی بود که دیشب خبر فوتش سریع در فضای مجازی وایرال شد.
فوت سارا ساربانی مجری تلویزیون

سارا ساربانی، علاوه بر فعالیت در حوزه بازیگری، به عنوان مجری در رادیو و تلویزیون هرمزگان نیز فعالیت داشت. متأسفانه، او در یک حادثه تصادفی جان خود را از دست داد.

فوت ناگهانی این بازیگر مشهور ایرانی دل همه را خون کرد + عکس

خبر فوت دلخراش و جانسوز ناگهانی سارا ساربانی قلب همه رو به درد آورد | علت مرگ مجری جوان و زیبای تلویزیون 19

ساربانی بازیگر و مجری اهل هرمزگان متولد دهه ۱۳۷۰ در هرمزگان روز گذشته به علت سانحه تصادف رانندگی دارفانی را وداع گفت . او به عنوان مجری و بازیگر تئاتر در هرمزگان، همواره در صحنه‌های مختلف حضور داشت و همشهریانش با اجراهای شاد و پر انرژی او آشنا هستند. مراسم تشییع و خاکسپاری ایشان روز سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ در بندرعباس برگزار شد.

خبر فوت دلخراش و جانسوز ناگهانی سارا ساربانی قلب همه رو به درد آورد | علت مرگ مجری جوان و زیبای تلویزیون 6 ساراساربانی

سارا ساربانی، یکی از بازیگران و هنرمندان هرمزگانی بود که از نوجوانی وارد عرصه بازیگری شد. او در طول فعالیت های خود در حیطه هنریشگی، در نمایش های زیادی ایفای نقش کرد که از جمله می توان به تاتر بهار برای بهار نمی آید و نمایش بریم بریتانیا به نویسندگی و کارگردانی مصیب داوری اشاره کرد.

این بانونی هنرمند هرمزگانی علاوه بر بازیگری در زمینه اجرا نیز سابقه همکاری با رادیو و تلویزیون استانی هرمزگان را در کارنامه خود داشت. سارا ساربانی مجری سی و سومین جشنواره تئاتر استان هرمزگان بود.

پیام تسلیت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، طی پیامی درگذشت سارا ساربانی بازیگر و مجری توانمند استان را به جامعه هنری و خانواده ایشان تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، در متن پیام آمده است:

مصیبت درگذشت این هنرمند برجسته استانی موجب تاسف و تألم بسیار گردید. اینجانب این ضایعه را به جامعه هنری استان هرمزگان، و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان و غفار برای آن مرحومه، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان محترم صبر و سلامت آرزومندم.

اسمعیل جهانگیری

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان

خبر فوت دلخراش و جانسوز ناگهانی سارا ساربانی قلب همه رو به درد آورد | علت مرگ مجری جوان و زیبای تلویزیون 5