گیاهان آپارتمانی | گیاهان آپارتمانی پول ساز

وجود و نگهداری 5 گیاه آپارتمانی تو خونه که به شدت جذب پول و ثروت میکنه / این 5 گیاه پول ساز زیبای آپارتمانی را بشناسید

17:19 - 1402/03/14
5 گیاه آپارتمانی زیبا که بودنشون تو خونه مبارکه و جذب پول و ثروت ساز است
 گیاهان آپارتمانی پول ساز

آیا واقعا گیاهان آپارتمانی ثروت ساز وجود دارند؟ کدام گیاهان آپارتمانی ثروت ساز هستند؟ امروزه نگهداری از گیاهان با صنعتی شدن زندگی بسیار کمتر دیده میشود و وجود آن در محیط زندگی حس طراوت و شادابی القا میکند همچنین اکثر گیاهان تصفیه کننده هوا نیز میباشند ومیتوان ثروت را همین حس آرامش و نشاط دانست اما چینی ها عقایدی فراتر از این دارند آنها رشته ای از قوانین و فنونی را به علمی به نام فنگ شویی نام میبرند که در آن تعدادی از گیاهان به نام گل و گیاه ثروت ساز وجود دارند به عقیده چینیان وجود این گیاهان آپارتمانی ثروت ساز در نقاط خاصی از محیط منزل علاوه بر انرژی که دارند باعث جذب پول و ثروت میشود .اینکه هر وسیله در نجای مخصوص بخود باید قرار داشته باشد تا سبب شود انرژی در محیط به گردش درآید .

فقط به یاد داشته باشید که در فنگ شویی، نه تنها انتخاب گیاه بسیار مهم است بلکه مکانی که گیاه در آن قرار میگیرد هم بسایر اهیمت دارد. پس بعد از انتخاب گیاه خود نسبت به انتخاب محل مناسب و گلدان برای بیشتر شدن جذب ثروت و انرزی مثبت بر طبق فنگ شویی باید اقدام کنید. به یاد داشته باشید که مکان هایی از خانه و محل کار شما که میتواند در آن سبق آنچه در فنگ شویی گفته شده عنصر چوب قرار بگیرید محل مناسبی برای قرار دادن گیاهان آپارتمانی می باشد مانند شرق، جنوب شرق و جنوب خانه یا محل کار شما.

آیا گیاهان ثروت ساز را میشناسید؟

ما در این قسمت گیاهان آپارتمانی ثروت ساز را نام برده و مختصر توضیح میدهیم تا شما براساس ویژگی های آنها و شرایط نگهداری آنها بیشتر آشنا شوید زیرا بخاطر اینکه یک گیاه سبب افزایش ثروت شود ولی شرایط محیطی مناسب را نداشته باشیم وصرفا بخاطر اینکه گفته شده این گیاه از عامل رسیدن به ثروت است ولی ما شرایط نگهداری درست این گیاه را نداریم و باعث مرگ آن گیاه شویم کار درست و اخلاقی نمیباشد. لازم هست این نکته رو هم اضافه کنم که تمام گیاهان معرفی شده در این مطلب بر اساس گیاهان فنگ شویی ثروت است.

وجود و نگهداری 5 گیاه آپارتمانی تو خونه که به شدت جذب پول و ثروت میکنه / این 5 گیاه پول ساز زیبای آپارتمانی را بشناسید 4

بامبو یکی از معروفترین گیاهانی است که برای جذب شانس و ثروت مورد استفاده قرار میگیرد این گیاه هر ۵ عنصر فنگ شویی را در خود گنجانده است زیرا یک گیاه تو خالی است که آب در آن حرکت میکند داخل یک گلدان شیشه ای آب قرار داشته که کف آن دارای سنگریزه است و روی شیشه با یک روبان قرمز رنگ بسته شده است .عقیده بر این است که تعداد بامبو در موفقیت و انرژی که میدهد تاثیر دارد برای مثال برای بالا بردن خلاقیت و جذب موفقیت ۵ شاخه، برای موفقیت‌های تحصیلی ۷ شاخه، برای سلامت ۸ شاخه، برای جذب خوشبختی ۱۰ شاخه و برای جذب ثروت ۲۱ شاخه بامبو در خانه قرار دهید البته عده ای میگویند که ۸ شاخه برای جذب ثروت نیز کاربرد دارد . بامبو نشانگر آرامش، ثروت، سلامتی، عشق و خوشبختی است و آنها را جذب خود می‌کند.بهترین نوع بامبو برای پولساز بودن از دید فنگ شویی بامبو پیچکی است به این دلیل که انرژی در انحنا آن گردش کرده و به جریان در می آید .برای نگهداری بامبو در مقاله ای دیگر جاع تر توضیح دادیم .

وجود و نگهداری 5 گیاه آپارتمانی تو خونه که به شدت جذب پول و ثروت میکنه / این 5 گیاه پول ساز زیبای آپارتمانی را بشناسید 15

گل ارکیده یکی از زیباترین گل ها و گیاهان آپارتمانی جذب ثروت گلدار است. درعلم فنگ شویی این گیاه برای تقویت روابط فعلی و همچنین فرصت یافتن عشق و شریک زندگی بیشتر میکند.همچنین گیاه ارکیده در شب با تولید اکسیژن در منزل باعث ایجاد خواب راحت ولذت بخش میشود.ارکیده گیاهی است که علاوه بر خوشبختی و عشق ،ثروت نیز بهمراه می آورد .عده ای بر این باورند که این گیاه را اگر در زمانیکه به مشکل مالی برخورد کردید در جای مناسبی از منزل قرار دهید با ایجاد انرژی درست سبب رفع مشکل خواهد شد این گیاه بومی مناطق گرمسیری بوده و از شرایط نگهداری دما و رطوب بالا نیاز دارد البته اطلاعات کاملتری را در مطلب مربوط به گل ارکیده داریم .در ضمن اینجا گفته شد که گل ارکیده داخل گلدان یک گیاه ثروت ساز آپارتمانی است زیرا ارکیده زمانیکه داخل گلدان است انرژی بیشتری را وارد محیط میکند .

گیاه مار یا سانسوریا در فنگ شویی

وجود و نگهداری 5 گیاه آپارتمانی تو خونه که به شدت جذب پول و ثروت میکنه / این 5 گیاه پول ساز زیبای آپارتمانی را بشناسید 4

سانسوریا نیز یکی از گیاهان ثروت ساز است که با نام زبان مادر شوهر هم شناخته میشه، در انگلیسی به اون گیاه مار هم گفته میشه این نام بخاطر شکل برگ های آن البته اطلاعات کامل این گیاه در گل سانسوریا آمده است.راین گیاه علاوه بر خاصیت تصفیه کنندگی محیط با ایجاد یون مثبت و انرژی مثبت از ایجاد آلرژی نیز فصل الرژی جلوگیری میکند. در مطلبی جداگانه نحوه قرار گیری سانسوریا در علم فنگ شویی رو کامل توضیح دادیم که حتما مطالعه کنید.

گیاه ثروت ساز شمعدانی یک نوستالژی قدیمی

وجود و نگهداری 5 گیاه آپارتمانی تو خونه که به شدت جذب پول و ثروت میکنه / این 5 گیاه پول ساز زیبای آپارتمانی را بشناسید 20

یکی دیگر از گل و گیاه ثروت ساز گل شمعدانی است همانطور که میدانیم این گیاه دارای گل هایی به رنگ قرمز و صورتی است و رنگ قرمز در فنگ شویی نماد عشق و ثروت است و یکی از گیاهان جذب ثروت و موفقیت میباشد .

گل شمعدانی یک گیاه بسیار حساس است و در علم فنگ شویی سالم و سرحال بودن گل تاثیر بسزایی در جریان پیدا کردن انرژی دارد میبایست شرایط محیطی و بستر مناسب را برای این گل محیا نمود زیرا این گل نیاز نوری زیادی دارد تا باعث جریان پیدا کردن صحیح انرژی شود زیرا گیاه پژمرده نه تنها انرژی مثبت تولید نمیکند بلکه باعث تضعیف انرژی نیز میشود .

پتوس (Pothos)، گیاه زیبا، جذاب با نگهداری راحت

وجود و نگهداری 5 گیاه آپارتمانی تو خونه که به شدت جذب پول و ثروت میکنه / این 5 گیاه پول ساز زیبای آپارتمانی را بشناسید 0

پتوس نیز یکی از گیاهان آپارتمانی جذب ثروت است که نگهداری از آن بسیار آسان بوده و اگر فقط شرایط نگهداری یک گیاه را داشته باشید پیشنهاد خوبی خواهد بود وحتی میتوان تعدادی از آنها را در خانه و محیط نگه داشت و با ایجاد انرژی مثبت سبب جذب پول و ثروت شد. گیاه پتوس برگ های پهنی دارد .همچنین میتوانید برای اینکه انرژی بهتری جذب کنید آنرا بصورت آویزان استفاده کنید. این گیاه هم به شکل دیواری، هم آویز جذابیت فوق العاده ای دارد، مخصوصا گونه های ابلق آن که فوق العاده جذاب و دوست داشتنی هستند.