روش پخت بادمجون | بهترین روش پخت بادمجان

چجوری بادمجون خوشمزه درست کنم؟ | بهترین روش برای پخت خوشمزه تر بادمجان

19:44 - 1402/03/16
اگر میخواهی بهترین روش پخت بادمجان را یاد بگیری پس با مجله اینترنتی پاتوق آنلاین در ادامه مطلب همراه باش.
روش پخت بادمجان

پاتوق آنلاین: در این پست می توانید بهترین روش سرخ کردن بادمجان در روغن کم را یاد بگیرید و به دلخواه میزان زیادی از بادمجان را سرخ کنید و در فریزر نگهداری کنید و یا برای مهمانی و مناسبت های مختلف از این ترفند ها استفاده کنید. همان طور که می دانید سرخ کردن بادمجان روغن زیادی می برد و یا به اصلاح جذب روغن زیادی دارد.

شما می توانید در این پست چند روش مختلف برای سرخ کردن بادمجان را یاد بگیرید و به دلخواه استفاده کنید همه روش ها تست شده می باشد و شما می توانید با خیال راحت آن ها را تهیه کنید. امروز بهترین روش سرخ کردن بادمجان با روغن کم در فر و تابه را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

۱ .سرخ کردن بادمجان با روغن کم و ماست

در این روش که بسیار کاربردی و ساده می باشد باید بادمجان ها را داخل آب و نمک قرار دهید تا تلخی آن گرفته شود و بعد بشورید و خشک کنید و با کمک فرچه آشپزی به آن ماست بزنید، مقدار ماست باید خیلی کم باشد و بعد بادمجان ها را سرخ کنید و مشاهده می کنید چقدر روغن کمتری به خود جذب می کند.

۲ .سرخ کردن بادمجان با روغن کم و سفیده تخم مرغ

برای این روش نیز باید بادمجان ها را پوست بگیرید و داخل آب و نمک قرار دهید. سفیده تخم مرغ را از زرده جدا کنید و نصف ق غذا خوری نمک اضافه کنید و با چنگال بزنید تا از لختگی خارج شد، سپس سفیده را به کمک فرچه روی بادمجان بزنید و سرخ کنید و اصلا در این روش نیز بوی تخم مرغ را به خود نمی گیرد.

۳ .سرخ کردن بادمجان با روغن کم و آب جوش

در این روش شما باید بادمجان ها را پوست بگیرید و خرد کنید و داخل یک کاسه قرار دهید و روی بادمجان ها آب جوش و نمک بریزید و برای ۱۰ دقیقه بگذارید تا بماند و بعد آبکش کنید و با دستمال خوب خشک کنید و داخل روغن سرخ کنید.

۴ .سرخ کردن بادمجان با روغن کم و گوجه فرنگی

در این روش ساده باید بادمجان ها را برای ۲۰ دقیقه داخل آب و نمک قرار دهید و بعد از خشک کردن یک گوجه فرنگی را بردارید و از وسط به دو نیم کنید و روی بادمجان ها بمالید و سرخ کنید.

۵ .سرخ کردن بادمجان با روغن کم و آرد

در این روش باید بادمجان ها را نیز ساعت در آب و نمک قرار دهید تا تلخی آن گرفته شود و بعد به کمی آرد آغشته کنید و سرخ کنید. در این روش بادمجان ها یکدست و تمیز سرخ می شوند.

سرخ کردن بادمجان در فر

چجوری بادمجون خوشمزه درست کنم؟ | بهترین روش برای پخت خوشمزه تر بادمجان20

در این روش شما می توایند با ۱ ق غذا خوری روغن بادمجان ها را داخل فر سرخ کنید. برای این کار باید بادمجان ها را پوست بگیرید و داخل آب و نمک قرار دهید و بعد از ۲۰ دقیقه آبکشی کنید و کف سینی فر را چرب کنید و بادمجان ها را داخل سینی چیده و با برش روی بادمجان روغن بکشید و در فر از قبل گرم شده به مدت ۱۵ دقیقه با دمای ۱۸۰ قرار دهید و در این حین یک بار زیر و رو کنید تا بادمجان ها سرخ شوند.