قتل / حوادث / قتل عمد/ حادثه

سلاخی و قتل دلخراش پسر 18 ساله توسط برادر 25 ساله بی رحمش + جزئیات

19:06 - 1402/03/08
پسر جوانی که در اقدامی دلخراش برادر بزرگ تر خود را در شرق تهران با یک ضربه چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
اخبار قتل

اوایل خرداد ماه امسال، پرسنل انتظامات بیمارستان طالقانی مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش مراقب‌های ویژه این مرکز درمانی با تماس تلفنی به اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی تهران بزرگ،گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی بازپرس ویژه قتل عمد شعبه ششم دادسرای امور جنایی، پای در سردخانه بیمارستان طالقانی گذاشتند و با جسد مرد حدوداً 25 ساله‌ای مواجه شدند که هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته بود.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد، چند روز قبل، مرد جوان به دلیل اختلافات شخصی با برادر 18 ساله‌ خود، جلوی در خانه‌شان واقع در محله مشیریه درگیر و پس از مجروحیت با یک ضربه چاقو به بیمارستان منتقل شده اما اقدامات کادر پزشکی فایده‌ای نداشته و نهایتا فوت کرده است.

دستگیری جوان برادرکش

بدین ترتیب اقدامات تیم جنایی برای دستگیری پسر 18 ساله که برادر خود را به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت پا به فرار گذاشته بود آغاز شد؛ در نخستین‌گام، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با تجزیه‌ و تحلیل‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در یکی از محله‌های تهران شناسایی کردند.

همین سرنخ مهم کافی بود تا کارآگاهان دایره دهم پلیس آگاهی با دستور قاضی جنایی راهی محل موردنظر شوند و پس از تعقیب و مراقبت‌های چند دقیقه‌ای پسر جنایتکار را با یک عملیات غافلگیرانه به اتهام قتل برادر بزرگترش بازداشت کنند.

با دستور قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه ششم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.