جدیدترین مدل کیف های زنانه شیک و باکلاس 2023 + تصاویر

10:11 - 1402/03/08
جدیدترین مدل کیف های زنانه رو در سایت پاتوق آنلاین ببینید و تماشا کنید.
جدیدترین مدل کیف زنانه

از ضروری ترین وسیله هایی که یک خانم به ان احتیاج دارد کیف می باشد. کیف برای آقایان و خانمها مدل های مختلفی و متنوعی دارد و اینکه برای مکانهای مختلف از کیف های متفاوت و مناسب آن مکان استفاده میشود. در این بخش معروف ترین برندهای کیف زنانه را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم. معروف‌ترین کیف‌های زنانه را در پاتوق آنلاین ببینید.

معروف‌ترین کیف‌های زنانه

در دنیای طراحی و مد جهانی رسم بر این است که در پایان هر فصل و در نهایت در پایان یک سال بهترین و پرفروش‌ترین طراحی‌ها معرفی می‌شوند؛ در این گزارش هم ما سراغ کیف‌ها یی رفته‌ایم که به عنوان بهترین و مهم‌تر از آن پرفروش‌ترین کیف‌های سال گذشته میلادی شناخته شده‌اند.بنابراین دور از انتظار نیست که به همین زودی‌ها سرو کله‌شان از پشت ویترین مغازه‌ها پیدا شود.

جدیدترین مدل کیف های زنانه شیک و باکلاس 2023 + تصاویر5برند کیف زنانه

مشهوترین بند تولید کننده کیف زنانه

البته طبیعی است که نباید انتظار ورود برندهای اصل را داشت که اگر هم بیایند قیمت‌های سرسام‌آورشان اجازه خرید به ما نمی‌دهد! اما یک رسم نانوشته بر این است که اغلب تولیدکنندگان داخلی و حتی خارجی دسته چندم بعد از انتخاب طرح‌های پرفروش در طراحی‌های‌شان سراغ آنها می‌روند و از این طرح‌ها فقط الهام می‌گیرند اصلا هم پای کپی در میان نیست!

جدیدترین مدل کیف های زنانه شیک و باکلاس 2023 + تصاویر19برند معروف کیف زنانه در دنیا

کاملا مجلسی!

این کیف با وجود طراحی نوستالژیک خود یکی از طراحی‌های تازه برند دویچه گاباناست طراحی اصلی اینکیف که یک مدل کاملا رسمی است در پارچه‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تکرار شده است اما جالب اینجاستکه تنها همین مدل به عنوان پرفروش‌ترین انتخاب شده است!

خزها هم پرفروش می‌شوند!

استفاده از خز در طراحی لباس یکی از اتفاق‌هایی بودکه سال گذشته دوباره روی کار آمد.طراحان فندی هم این ایده را در طراحی همه محصولات‌شان پیاده کردند؛ از کیف و کفش گرفته تا عینک‌های آفتابی!خلاصه ماجرا هم این شد که از بین همه طراحی‌های فندی این کیف توانست عنوان پرفروش‌ترین را به خود اختصاصدهد.

جدیدترین مدل کیف های زنانه شیک و باکلاس 2023 + تصاویر20کیف‌های مجلسی

دسته چوبی

این کیف پوست‌ماری با دسته چوبی‌اش ایده تازه برند گوچی است.اید‌ه‌ای که در میان تمام طراحی‌های این برند توانست عنوان پرفروش‌ترین را از آن خود کند.این طرح غیر از این رنگ در طرح‌های مشکی و قهوه‌ای تیره و روشن هم تکرار شده اما کمی عجیباست که رنگ مشکی آن به عنوان پرفروش‌ترین انتخاب شده است؟

جدیدترین مدل کیف های زنانه شیک و باکلاس 2023 + تصاویر16بهترین مارک کیف زنانه ایرانی

نیم‌دایره پرطرفدار

برند پرادا در طراحی کیف‌های سال گذشته‌ خودسراغ یک نیم‌دایره رفت با دسته‌های چرمی و این ایده را در پارچه‌هایی با بافت‌ها و طرح‌های مختلف پیاده کرداما جالب اینجاست که در میان همه پارچه‌های انتخابی پرادا این پارچه چهارخانه قرمز توانست در مقام اول فروش بایستد!

هم‌نشینی جیر و کروکدیل

کیف دیگری که حالا در رده پرفروش‌ترین‌ها قرار دارد همین کیفی است که می‌بینید.ترکیبی از پارچه جیر که اتفاقا سال گذشته بسیار مورد توجه طراحان قرار گرفته بود و چرم کروکدیل در قالب یک کیف دسته کوتاه و کاملا مجلسی.این کیف از طراحی‌های سال ۲۰۱۳ برند جرجیو آرمانی است.

سیاه و سفید!

این هم یک کیف دسته کوتاه مجلسی دیگر دستپخت برند بولگاری.کیفی که با همین شکل و شمایل در پارچه‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف از رنگ نارنجی گرفته تا بنفشو زرد تکرار شده است اما از میان همه آنها این طرح سیاه و سفید توانست در ردیف بهترین کیف‌هاقرار بگیرد!