علی نصیریان/ همسر علی نصیریان بازیگرسینما و تلویزیون

عکس تا حالا دیده نشده از همسر علی نصیریان بازیگر مطرح ایران که بعداز مدت‌ها پخش شد

10:54 - 1402/03/04
استاد علی نصیریان بازیگر پیش کسوت در سن 21 سالگی همزمان با استخدام با فاطمه بیات همسرش ازدواج گرد، این ازدواج بصورت سنتی و با معرفی یکی از اقوام انجام شد.

علی نصیریان بازیگر سینما و تلویزیون است. علی نصیریان دیپلمه هنرستان هنرپیشگی که با الگوی درسی کنسرواتوار هنرهای دراماتیک پاریس در ایران دایر شده بود می باشد و نشان درجه یک هنری معادل دکترا را دارد.

علی نصیریان سال 1329 در 16 سالگی همزمان با دبیرستان به کلاس جامعه باربد رفت و در آنجا موسیقی، تئاتر و ادبیات فرا گرفت سپس در کلاس های تئاتر سعدی حضور یافت علی نصیریان بعد از کودتای 28 مرداد 1332 تئاتر سعدی بسته شد و نصیریان مجبور بود به هنرستان هنرپیشگی برود، جایی که طب الگوی کنسرواتوار هنرهای پاریس اداره می شد. بعد از 3 سال تحصیل در سال 1335 در 22 سالگی اولین نمایشنامه اش را نوشت.

عکس تا حالا دیده نشده از همسر علی نصیریان بازیگر مطرح ایران که بعداز مدت‌ها پخش شد 18

ازدواج و فرزندان

استاد علی نصیریان سال 1336 در 21 الگی همزمان با استخدام با فاطمه بیات همسرش ازدواج گرد، این ازدواج بصورت سنتی و با معرفی یکی از اقوام انجام شد.

ثمره این ازدواج سه پسر بنام های «برمک» ، «باربد» و «بابک» می باشد که همگی خارج از کشور زندگی می کنند و همسرشم سال 97 دار فانی را وداع گفت.