قتل / حوادث / قتل عمد/ حادثه

مشهد غرق خون شد /جوان مشهدی 2 مرد جوان را سلاخی کرد

19:00 - 1402/02/24
این جوان مشهدی 2 مرد جوان را به قتل رساند

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت:عامل قتل ۲ مرد جوان در یک گاراژ در خیابان فدائیان اسلام مشهد کمتر از ۵ ساعت از جنایت خودش را به پلیس تسلیم کرد.

سرهنگ احمد نگهبان اظهارداشت: ساعت 22:40 شب گذشته 22 اردیبهشت ماه 1402، یک فقره درگیری منجر به جرح در محدوده خیابان فدائیان اسلام روی می‌دهد که بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع در محل حضور پیدا می کنند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد در جریان یک نزاع دسته جمعی در داخل یک گاراژ، 3 جوان 25 و 32 و 22 ساله مجروح و پس از انتقال به بیمارستان امدادی، با توجه به شدت جراحات وارده 2 نفر فوت می کنند و قاتل و همدستش که پسرخاله اند از صحنه جرم متواری شدند.

نگهبان بیان کرد: در ادامه این ماجرا همدست متهم توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر و ضارب اصلی که عرصه را بر خود تنگ دیده خودش را در حوالی ساعت 3 بامداد 23 اریبهشت ماه به ماموران کلانتری سیدی تسلیم می کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه از متهم 27 ساله که به جرم نزاع منجر به جرح مدتی است تحت تعقیب مقامات قضائی قرار دارد مدعی شد مقتولان بچه محل آنها بوده و در پی اختلافات قبلی محل کارش را در داخل یک کارواش گاراژی در محدوده خیابان فدائیان اسلام پیدا کردند و پس از مشاجره لفظی درگیری فیزیکی بین آنها صورت گرفته است و با ضربه چاقو آنها را مجروح کرده است.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به کشف آلت قتاله که یک چاقوی 30 سانتی است، خاطر نشان کرد: پرونده ای در این رابطه تشکیل و تحقیقات بیشتر برای روشن شدن تمامی زوایای این جنایت خونبار توسط کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه دارد.