غذا با بادمجون چی بپزم؟ | این 16 غذای ساده و خوشمزه با بادمجون درست میشن حتما امتحانشون کن

09:00 - 1402/02/18
امروز ما در این مطلب لیستی از غذاهایی که با بادمجان تهیه می شوند را آورده ایم از این فهرست می توانید هر غذایی را که دوست داشته باشید برای نهار یا شام تهیه کنید.

بادمجان یکی از مواد غذایی بسیار مصرف در آشپزی ایرانی است که با ان غذاهای بسیار متنوعی تهیه می شود. غذاهایی که با بادمجان تهیه می شوند، تقریبا تمام دسته بندی های غذایی مثل غذاهای فوری، غذاهای سنتی و غذاهای فست فودی را پوشش می دهند. البته شاید به طور معمول اگر از ما سوال کنند چند غذا با بادمجان نام ببرید، شاید نتوانیم خیلی از غذاهایی که با بادمجان تهیه می شوند را به خاطر آوریم، با بوکمارک کردن این صفحه می توانید یک فهرست کامل از غذاهایی که با بادمجان تهیه می شوند را به صورت آنلاین در هر نقطه ای در دسترس داشته باشید.

لیست کامل غذا با بادمجان

شماره ۱

خورش بادمجان از غذاهای بسیار سنتی و پر طرفدار ایرانی است که با دستورهای متنوعی تهیه می شود و می توانیم انرا با گوشت قرمز یا گوشت مرغ تهیه کنیم.

غذا با بادمجون چی بپزم؟ | این 16 غذای ساده و خوشمزه با بادمجون درست میشن حتما امتحانشون کن15

خورش بادمجان یکی از غذاهای اصیل ایرانی است که از نظر مواد شباهت های زیادی به خورش قیمه دارد

شماره ۲

حلیم بادمجان یکی دیگر از غذاهای سنتی ایرانی است که امروزه بیشتر به عنوان پیش غذا سرو می شود. البته این غذا از همه لحاظ کامل است و می توانیم انرا به عنوان یک غذای کامل نیز سرو کنیم.

غذا با بادمجون چی بپزم؟ | این 16 غذای ساده و خوشمزه با بادمجون درست میشن حتما امتحانشون کن4

غذا با بادمجون چی بپزم؟ | این 16 غذای ساده و خوشمزه با بادمجون درست میشن حتما امتحانشون کن14

حلیم بادمجان یکی از غذاهای سنتی و خوشمزه ایرانی است که با روش های متفاوتی طبخ می شود

شماره ۳

در این شماره یک غذای بسیار خوشمزه و فوری را معرفی می کنیم که مطمئنا خیلی از شما عزیزان قبلا انرا را تجربه کرده اید. یتیمچه بادنجان ترکیبی لذیذ از گوجه فرنگی و بادمجان که طعم بی نظیری دارد.

غذا با بادمجون چی بپزم؟ | این 16 غذای ساده و خوشمزه با بادمجون درست میشن حتما امتحانشون کن3

یتیمچه یکی از انواع غذاهای ساده و خوشمزه ایرانی است که مواد اصلی تشکیل دهنده آن بادمجان و گوجه فرنگی هستند

شماره ۴

دلمه بادمجان یکی از غذاهایی که معمولا به همراه دلمه گوجه فرنگی و دلمه فلفل دلمه ای سرو می شود. این غذا شاید کمی زمانبر باشد اما به دلیل طعم بی نظیرش ارزشش را دارد که در مهمانی ها از ان استفاده کنیم.

غذا با بادمجون چی بپزم؟ | این 16 غذای ساده و خوشمزه با بادمجون درست میشن حتما امتحانشون کن17

دلمه بادمجان یکی از انواع غذاهای سنتی و قدیمی ایرانی است که اصالت آن متعلق به استان های آذربایجان می باشد

شماره ۵

میرزا قاسمی یکی از معروف ترین غذاهای استان گیلان است که طرفداران خاص خودش را دارد. این غذای خوشمزه یک غذای گیاهی است و با بادمجان دودی یا کباب شده تهیه می شود.

غذا با بادمجون چی بپزم؟ | این 16 غذای ساده و خوشمزه با بادمجون درست میشن حتما امتحانشون کن17

میرزا قاسمی یکی از غذاهای اصیل و بسیار محبوب استان گیلان است که به دلیل طعم خوشمزه ..

شماره ۶

در این شماره به معرفی یک غذای فست فودی خوشمزه با بادمجان می پردازیم. این غذای خوشمزه موساکا نام دارد و از غذاهای کشور یونان است. اگر به غذاهای فست فودی علاقمند هستید این غذا را از دست دهید.

غذا با بادمجون چی بپزم؟ | این 16 غذای ساده و خوشمزه با بادمجون درست میشن حتما امتحانشون کن6

موساکا یکی از انواع غذاهای خوشمزه و پرطرفدار کشور یونان است که در تمام دنیا به عنوان یک غذای بین المللی شناخته می شود

شماره ۷

راتاتویی یکی از غذاهایی که اگر کارتون موش سرآشپز را دیده باشید حتما این غذای خوشمزه و رنگارنگ را می شناسید. این غذای خوشمزه را هم می توانیم با گوشت درست هم به صورت کاملا گیاهی که نوع گیاهی آن برای گیاهخواران یک گزینه مناسب می شود.

غذا با بادمجون چی بپزم؟ | این 16 غذای ساده و خوشمزه با بادمجون درست میشن حتما امتحانشون کن7

راتاتویی یکی از غذاهای سنتی و قدیمی فرانسوی است که با مواد متنوعی تهیه می شود

شماره ۸

اگر به غذاهایی مثل میرزا قاسمی علاقمند هستید این غذا هم می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. کال کباب هم از غذاهای رشتی است که با بادمجان کباب شده تهیه می شود.

غذا با بادمجون چی بپزم؟ | این 16 غذای ساده و خوشمزه با بادمجون درست میشن حتما امتحانشون کن7

کال کباب یکی از انواع غذاهای معروف و بسیار خوشمزه شمالی است که با بادمجان تهیه می شود

شماره ۹

بابا غنوش که با تلفظ های بسیار متعددی مثل بابا قنوش و … شناخته می شود یکی از غذاهای خوشمزه و بسیار لذیذ کشور لبنان است که به خاطر طعم عالی اش در سراسر دنیا شناخته می شود.

غذا با بادمجون چی بپزم؟ | این 16 غذای ساده و خوشمزه با بادمجون درست میشن حتما امتحانشون کن5

بابا غنوش یا بابا غنوج یکی از غذاهای خوشمزه کشور لبنان است که با بادمجان تهیه می شود

شماره ۱۰

بادمجان شکم پر هم از غذاهایی است که با دستورهای متنوعی تهیه می شود و می توانیم آنرا به سلیقه خود به صورت سنتی درست کنیم، یا اینکه انرا به روش نوین با پنیر پیتزا درست کنیم. بادمجان شکم پر یکی از غذاهای سنتی و بسیار خوشمزه ایرانی است که اصالت آن متعلق به استان آذربایجان می باشد

شماره ۱۱

رولت بادمجان یکی از غذاهای خوشمزه و بین المللی است که با بادمجان تهیه می شود. این غذای خوشمزه ظاهری شیک و مجلسی دارد و برای پیش غذا در مجالس و مهمانی ها بسیار مناسب می باشد.

شماره ۱۲

خوراک خاویار بادمجان که یکی معروف ترین غذاهای کنسروی می باشد، یک غذای بسیار فوری و خوشمزه است که می توانیم در روزهایی که وقت کافی برای آشپزی نداریم از ان استفاده کنیم

شماره ۱۳

خورش غوره بادمجان یکی دیگر از غذاهای بسیار خوشمزه و سنتی ایرانی است که با بادمجان تهیه می شود. این خورش خوشمزه شباهت زیادی به خورش بادمجان دارد ولی در تهیه آن از غوره هم استفاده می شود.

شماره ۱۴

بادمجان بقچه ای از غذاهای خوشمزه است که معمولا به عنوان پیش غذا سرو می شود. البته این غذای تمام چیزهایی که یک غذای کامل باید داشته را باشد را دارد.

شماره ۱۵

کازان کباب یکی از غذاهای مشهور ترکیه ای است که خیلی سریع اماده می شود و شباهت هایی به غذاهایی مثل یتیمچه و تاس کباب دارد.

شماره ۱۶

جوجونی یا جوجویی یکی از انواع غذاهای سنتی و خوشمزه ایرانی است که با بادمجان تهیه می شود. این غذای خوشمزه از معروف ترین غذاهای شهر کاشان است.

غذا با بادمجان

این مطلب به مرور کامل تر می شود و غذاهای جدید به این لیست افزوده خواهد شد. پیشنهاد می کنیم برای تنوع بخشیدن به فهرست غذایی خود از مطالب زیر نیز دیدن فرمایید.