مدل مانتو /امدل لباس / مدل کت و شلوار

مدل جدید مانتو سفید ترند شده امسال / با مانتو سفید تو تابستون اینجوری تیپ بزن و با این رنگ ها ست کن تا مثل ملکه ها بشی

12:18 - 1402/02/16
مانتو سفید پر طرفدارترین و شیک ترین رنگه که خانم‌ ها اغلب در فصل تابستان بیشتر از این رنگ استفاده میکنن.

یکی از ترندهای جذاب فصل تابستان و بهار هر سال متعلق به مانتو سفید است، این مانتو به طور باورنکردنی ای همیشه در این فصل ها مورد استقبال قرار می گیرد.

حال اگر برایتا سوال پیش آمده است که این ترند دوست داشتنی را چگونه باید ست کنیم تا استایلی زیبا و شاد داشته باشیم؟ باید بگویم که در واقع استفاده از ترکیب رنگ‌ های متناسب با رنگ سفید باعث می‌ شود بتوانید یک استایل زیبا و جذاب را برای خود ایجاد کنید. به طور کلی رنگ سفید از جمله رنگ‌ هایی است که با بیشتر رنگ‌ ها رابطه خوبی دارد و امکان ست کردن آن‌ ها وجود دارد.

در کل فراموش نکنید که برای داشتن استایلی زیبا و ظاهری آراسته باید اصول صحیح ست کردن رنگ مانتو را با سایر لباس ها بدانید چرا که مانتو بیشترین سهم را در پوشش و ظاهر خانم های ایرانی دارد و هسته مرکزی استایل ما را تشکیل می دهد. مانتو سفید به تنهایی یا در استایل مونوکروم می تواند کمی کسل کننده یا تکراری باشد در نتیجه مخصوصا وقتی این مانتو را انتخاب می کنید سری به چرخه رنگ و اصول ست کردن آن ها با هم بزنید.

در فصل تابستان نیز پوشیدن مانتو سفید همراه با رنگ‌ های کرم، انواع آبی تیره و روشن، سبز تیره و قهوه‌ ای، جلوه ویژه‌ ای به استایل شما خواهد داد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل با مانتو سفید آشنا شوید.

  • خانه
  • خواندنی

کد خبر: 156848 ۱۴/اردیبهشت/۱۴۰۲ ۱۹:۲۵:۵۴

مانتو سفید را با چه رنگ های ست کنیم؟

مانتو سفید و اینجوری بپوشید تا مثل ملکه ها بدرخشید؛ اصلا یه تابستونه و یک مانتو سفید!

مدل جدید مانتو سفید ترند شده امسال / با مانتو سفید تو تابستون اینجوری تیپ بزن و با  این رنگ ها ست کن تا مثل ملکه ها بشی0

مانتو سفید یکی از مناسب ترین گزینه‌ ها برای خانم‌ ها در فصل تابستان است. البته از طرفی دغدغه ست کردن آن با رنگ شال و کیف و کفش مطرح است.

A

شایانیوز- یکی از ترندهای جذاب فصل تابستان و بهار هر سال متعلق به مانتو سفید است، این مانتو به طور باورنکردنی ای همیشه در این فصل ها مورد استقبال قرار می گیرد. حال اگر برایتا سوال پیش آمده است که این ترند دوست داشتنی را چگونه باید ست کنیم تا استایلی زیبا و شاد داشته باشیم؟ باید بگویم که در واقع استفاده از ترکیب رنگ‌ های متناسب با رنگ سفید باعث می‌ شود بتوانید یک استایل زیبا و جذاب را برای خود ایجاد کنید. به طور کلی رنگ سفید از جمله رنگ‌ هایی است که با بیشتر رنگ‌ ها رابطه خوبی دارد و امکان ست کردن آن‌ ها وجود دارد. در کل فراموش نکنید که برای داشتن استایلی زیبا و ظاهری آراسته باید اصول صحیح ست کردن رنگ مانتو را با سایر لباس ها بدانید چرا که مانتو بیشترین سهم را در پوشش و ظاهر خانم های ایرانی دارد و هسته مرکزی استایل ما را تشکیل می دهد. مانتو سفید به تنهایی یا در استایل مونوکروم می تواند کمی کسل کننده یا تکراری باشد در نتیجه مخصوصا وقتی این مانتو را انتخاب می کنید سری به چرخه رنگ و اصول ست کردن آن ها با هم بزنید.

در فصل تابستان نیز پوشیدن مانتو سفید همراه با رنگ‌ های کرم، انواع آبی تیره و روشن، سبز تیره و قهوه‌ ای، جلوه ویژه‌ ای به استایل شما خواهد داد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل با مانتو سفید آشنا شوید.

مدل جدید مانتو سفید ترند شده امسال / با مانتو سفید تو تابستون اینجوری تیپ بزن و با  این رنگ ها ست کن تا مثل ملکه ها بشی8

ست مانتو سفید و سبز؛ بهار را سرسبز و شاد تجربه کنید

مانتو سفید یکی از مانتوهایی است که با رنگ سبز زارا یکی از زیباترین ترکیب های رنگی را به ارمغان می آورد. از آنجایی که رنگ سفید جزو رنگ‌ های خنثی به شمار می‌ آید، جهت ست کردن آن با شال و روسری می‌توان از انواع رنگ‌ های سرد و گرم استفاده کرد. پس شما می توانید برای ست کردن این مانتو تابستانی خود از شال یا حتی شلوار سبز کمک بگیرد، البته اگر به انتخاب شلوارهای رنگی علاقه ای ندارید، بهتر است که به واسطه شال یا اکسسوری های جذاب رنگ سبز را به استایل خود اضافه کنید. در انتخاب کفش هم نیز بهتر است به استایل خود توجه کنید، برای مثال اگر می خواهید استایلی روزانه و راحت داشته باشید از کتانی های سبز هم می توانید استفاده نمایید.

مدل جدید مانتو سفید ترند شده امسال / با مانتو سفید تو تابستون اینجوری تیپ بزن و با  این رنگ ها ست کن تا مثل ملکه ها بشی3

مدل جدید مانتو سفید ترند شده امسال / با مانتو سفید تو تابستون اینجوری تیپ بزن و با  این رنگ ها ست کن تا مثل ملکه ها بشی7

مانتو سفید و معجزه رنگ آبی؛ متفاوت لباس بپوشید

همانطور که در قسمت بالا گفتیم مانتو سفید یکی از آیتم های پرکاربرد و جذابی است که به دلیل خاصیت انعکاسی خوبی که دارد، در فصل های گرم سال طرفداران بیشتری دارد. مانتو سفید بر اساس الگو، مدل دوخت و تزئینات می‌تواند یک مانتوی رسمی، مجلسی یا کژوال محسوب شود. ولی جالب است که بدانید فرقی ندارد که نوع کژوال و یا حتی رسمی آن را انتخاب می کنید، در هر حال شما می توانید از رنگ آبی کاربنی برای ست کردن مانتو خود استفاده کنید تا معجزه زیبایی را در استایل خود به خوبی حس کنید.

مدل جدید مانتو سفید ترند شده امسال / با مانتو سفید تو تابستون اینجوری تیپ بزن و با  این رنگ ها ست کن تا مثل ملکه ها بشی12

مدل جدید مانتو سفید ترند شده امسال / با مانتو سفید تو تابستون اینجوری تیپ بزن و با  این رنگ ها ست کن تا مثل ملکه ها بشی20

ترکیب مانتو سفید و رنگ کرم؛ استایل را شیک و جذاب تجربه کنید

فراموش نکنید که شما می توانید با مانتو سفید خود شلوار جین و یا پارچه ای را انتخاب کنید و این امر بستگی به استایل شما خواهد داشت. اگر کلاسیک می پوشید و به استایل های رسمی علاقه دارید بهتر است که از شلوار پارچه ای کرم برای ست کردن مانتو سفید خود استفاده کنید و با یک شال کرم رنگ استایل خود را کامل کنید. نکته مهم در این استایل این است که از کرم های تیره و گرم و یا مایل به نسکافه ای استفاده کنید زیرا کرم های روشن و سرد اصلا گزینه مناسبی برای ست کردن مانتو سفید نخواهند بود.