شخصیت شناسی / شخصیت شناسی/طالع بینی/ فال

تست شخصیت شناسی جالب / اسرار عجیب اما واقعی شخصیت خود را پشت صورتت اینجوری پیدا میکنی

13:32 - 1402/01/20
باور کنید یا نه، شکل صورت شما می تواند چیزهای زیادی در مورد ویژگی های شخصیتی شما آشکار کند! چه صورتی گرد، مربع، قلب، الماس، بیضی یا مستطیلی داشته باشید، هر شکلی با ویژگی های شخصیتی متفاوتی همراه است. پس با ما همراه باشید تا شخصیت خود را از روی حالت صورت خود بشناسید.

در این تست شکل چهره را امتحان کنید تا شخصیت واقعی خود را کشف کنید.

آیا می دانستید که فرم صورت شما می تواند چیزهای زیادی در مورد ویژگی های شخصیتی شما آشکار کند؟ این مقاله را در مورد فرم صورت ما را مطالعه کنید و کشف کنید که شکل صورت شما در مورد شما چه می گوید!

از اعتماد به نفس و جاه طلبی گرفته تا همدلی و حساسیت، هر شکل صورت نمادی از ویژگی های شخصیتی متفاوت است.

باور کنید یا نه، شکل صورت شما می تواند چیزهای زیادی در مورد ویژگی های شخصیتی شما آشکار کند! چه صورتی گرد، مربع، قلب، الماس، بیضی یا مستطیلی داشته باشید، هر شکلی با ویژگی های شخصیتی متفاوتی همراه است.

کشف شخصیت منحصر به فرد خود می تواند به شما کمک کند تا بر نقاط قوت خود بیفزایید و بر نقاط ضعف خود غلبه کنید. با خواندن این مقاله، می توانید بینش های ارزشمندی در مورد اینکه چگونه ویژگی های منحصر به فرد شما می تواند بینش شخصیت شما را به روشی سرگرم کننده و ساده ارائه دهد، به دست آورید!

برای دانستن شخصیت خود، این مقاله را از دست ندهید. شما می توانید آن را برای خود تست کنید.

تست شخصیت شناسی جالب / اسرار عجیب اما واقعی شخصیت خود را پشت صورتت اینجوری پیدا میکنی0

نحوه پیدا کردن شکل صورت خود

نحوه پیدا کردن شکل صورت خود :

برای اینکه فرم صورت خود را بفهمید، ابتدا رژ لب یا نشانگر بگیرید. سپس در مقابل آینه بایستید و طرح کلی صورت خود را روی آن علامت بزنید. هنگامی که شکل صورت خود را شناسایی کردید، راهنمای منحصر به فرد ما را بررسی کنید تا در مورد ویژگی های شخصیتی منحصر به فرد مرتبط با شکل صورت خود را بیاموزید.

1. فرم صورت گرد :

اگر صورت فردی گرد است، شکلی نرم و دایره ای با گونه های پر و چانه گرد دارد. افرادی که صورت های گرد دارند به دوستان عالی و صمیمی بودن معروف هستند. آنها تمایل به داشتن جذابیت طبیعی دارند که دیگران را به سمت خود می کشاند، اما می توانند در تصمیم گیری مشکل داشته باشند.

تست شخصیت شناسی جالب / اسرار عجیب اما واقعی شخصیت خود را پشت صورتت اینجوری پیدا میکنی3

شکل صورت گرد

2. شکل صورت مربعی :

شکل مربع صورت با خط فک قوی، طرفین صاف و پیشانی مربع مشخص می شود. افرادی که صورت های مربعی دارند، دارای اعتماد به نفس، جاه طلب و مصمم هستند. آنها رهبران طبیعی هستند که ارتباط مستقیم را ترجیح می دهند، اما ممکن است گاهی اوقات بسیار شدید یا ترسناک باشند.