مدل مانتو /امدل لباس / مدل کت و شلوار

جدیدترین و شیک ترین مدل مانتوهای خوشگل امسال 1402برای دختران و خانم های سخت پسند+ عکس

22:34 - 1402/01/07
مانتو یکی از اصلی‌ترین پوشش‌های بانوان محسوب می‌شود که انتخاب درست مدل و رنگ آن، تأثیر زیادی در زیبایی و جذابیت دارد.

مانتو مد سال ۱۴۰۲ به شما کمک می‌کند تا امسال جذاب‌تر باشید. هر سال به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز، صنعتگران مد و پوشاک، مانتو با طرح و مدل مختلفی را روانه بازار می‌کنند. اگر می‌خواهید عید ۱۴۰۲ شیک و به‌روز به نظر برسید همراه باشید.

جدیدترین و شیک ترین مدل مانتوهای خوشگل امسال 1402برای دختران و خانم های سخت پسند+ عکس17

مانتو مد سال ۱۴۰۲

در این مطلب به شما چند مدل مانتو زیبا را نشان می‌دهیم تا برای عید امسال برای خود تهیه کنید.

مانتو مد سال ۱۴۰۲ از نوع ژاکارد

پارچه‌های ژاکارد یکی از ترندترین پارچه‌ها هستند که امسال برای دوخت مانتو از آن‌ها استفاده شده است. پارچه‌های ژاکارد در مدت‌زمان طولانی بدون چروک باقی‌مانده و رنگشان تغییر خاصی نمی‌کند.

به دلیل وجود طرح‌های برجسته در مدل‌های مانتو ژاکارد، معمولا حالت مانتو مجلسی دارند. اگر می‌خواهید این نوع مانتو را در موقعیت‌های روزمره خود استفاده کنید بهتر است دوخت ساده‌تری داشته و طرح‌های برجسته و شاینی نداشته باشد.

جدیدترین و شیک ترین مدل مانتوهای خوشگل امسال 1402برای دختران و خانم های سخت پسند+ عکس18

مانتو مد سال ۱۴۰۲ مدل کتی

مانتو کتی یکی از زیباترین مانتوها برای عید ۱۴۰۲ است که بسیار ترند شده. انواع و اقسام این مانتو در مدل و رنگ‌های مختلف در بازار موجود است. مانتو‌های کتی خیلی راحت ست می‌شوند و می‌توانید در مراسم و موقعیت‌های گوناگون از این مدل مانتو استفاده کنید.

جدیدترین و شیک ترین مدل مانتوهای خوشگل امسال 1402برای دختران و خانم های سخت پسند+ عکس11

مانتو مد سال ۱۴۰۲ مدل سوزن‌دوزی و سنتی

مانتو سوزن‌دوزی شده و سنتی جزء مانتوهای پرطرفدار در بین خانم‌ها است؛ زیرا دارای طرح‌های بسیار خاص و ویژه‌ای هستند. این مانتوها بر اساس المان‌هایی که از لباس محلی گرفته شده دوخته شده‌اند.

مانتوهای سنتی دارای تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی هستند، برای عید از میان این مانتوها خوش‌رنگ‌ترین آن‌ها را برگزینید تا بهار امسال استایلی بی‌نظیر داشته باشید.

مانتو آستین پفی

یکی از مهم‌ترین بخش‌های مانتو مدل آستین آن است که تقریباً بیشترین تأثیر را در زیبایی مانتو دارد. مانتوهای آستین پفی که سال گذشته هم جزء ترندها محسوب می‌شدند، امسال نیز طرفداران فراوانی دارند.

آستین‌های پفی برای انواع مدل مانتوهای مجلسی، مانتو بهاره و تابستانه و… مورداستفاده قرار می‌گیرند.

جدیدترین و شیک ترین مدل مانتوهای خوشگل امسال 1402برای دختران و خانم های سخت پسند+ عکس7

مانتو اسپرت

هر سال با فرارسیدن بهار و گرم‌تر شدن هوا مانتوهایی ترند می‌شوند که راحت و خنک باشند. یکی از مانتوهای راحت، سبک و خنکی که می‌توان در روزهای بهاری از آن استفاده کرد، مانتوهای اسپرت با پارچه‌های سبک است. شومیز مانتویی بلند، یک آیتم بسیار کاربردی برای خانم‌هایی محسوب می‌شود که به تنگ نبودن لباس و پوشش مناسب و رعایت حجاب خود اهمیت می‌دهند.

جدیدترین و شیک ترین مدل مانتوهای خوشگل امسال 1402برای دختران و خانم های سخت پسند+ عکس5

مانتو خامه‌دوزی

برای دوخت مانتوهای بهاره از پارچه‌های خامه‌دوزی شده استفاده می‌شود. مدل مانتو خامه‌دوزی از انواع طرح‌های شیک و خاص هستند که رنگ‌هایی متنوع دارند. برای شیک و جذاب‌تر به‌ نظر رسیدن در بهار امسال بهتر است رنگ مانتو را با توجه‌ به فرم اندام و رنگ پوست و رنگ سایر لباس‌ها و اکسسوری‌هایتان انتخاب نمایید.

جدیدترین و شیک ترین مدل مانتوهای خوشگل امسال 1402برای دختران و خانم های سخت پسند+ عکس18