فال تاروت روزانه | فال تاروت امروز | فال تاروت آنلاین

فال تاروت و پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 10 اسفند / اکنون زمان مهمی در زندگی شماست و...

15:30 - 1402/01/09
فال تاروت و پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 10 اسفند را در ادامه مطلب بخوانید.

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت اعتدال: زمان بندی مناسب به این نکته توجه دارد که بدانیم چه زمانی انرژی خود را آزاد کنیم. آرزوهای شما همان خواسته هایتان بوده و این کارت به شما می گوید که اکنون زمان مناسبی برای رسیدن به آن هاست. تلاش شما سرنوشت تان را رقم می زند. انجام کاری که دوست دارید قدرت، انرژی و امکان موفقیت تان را افزایش داده و روی روابط و مسائل مهم زندگی تان تاثیر می گذارد.

کارت امپراطور: جنبه ای پنهان از گذشته آشکار شده و به شما اجازه می دهد تا حصار دورتان را از بین ببرید. این روزها کدام خاطره قدیمی شما را ناراحت می کند؟ سعی کنید همین الان آن را رها کنید. آزادی عمل به شما شجاعت، آگاهی و واقع بینی می دهد. اگر مجرد هستید، تمرکز روی نتایج دلخواه، برایتان آسان تر بوده و می توانید بدون هیچ فشاری، کارهایی را که دوست دارید انجام دهید.

♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت ابله: وقت آن است که مسیر زندگی و خواسته هایتان را مشخص کرده و سپس، بر روند شکوفایی آن تمرکز کنید. زمانی که تصمیم می گیری به چیزی تبدیل شوی که واقعا نیستی، زندگی به آرامی از حرکت باز می ایستد. صبر نکنید که برای شما اتفاقی بیفتد یا کسی کاری را برایتان انجام دهد. زندگی خود را همانطور که می خواهید باشد، تنظیم کنید.

کارت درویش: اگر مجرد هستید، تفاهم فکری در پرتو دوستی، راهی برای شروع یک رابطه جدید است. آن را به عنوان آرامش سطوح ذهنی در نظر بگیرید که آزادانه (و متقابلا) به شما داده می شود. درویش، نماد صبر، بر این باور است که رشد کردن احساسات نیاز به زمان دارد. برای گفتن “دوستت دارم” عجله نکنید. اما اگر مدت طولانی است که در یک رابطه قرار دارید، این سه کلمه را به راحتی بیان کنید. به نظر می رسد برخی از مردم دوست دارند یک رابطه عاشقانه حمایتی داشته باشند.

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت ارابه: امروز، ارابه ای که از کنترل خارج شده، باید به مسیر خود برگردد. با انجام کارهای بدون فکر، ممکن است از مسیر رسیدن به خواسته های خود خارج شده و کارهایی مطابق میل دیگران انجام دهید. شما باید همسو با مسیر درست و مناسب حرکت کنید. شما می دانید که در یک مسیر اشتباه قرار داشته و کمی سردرگم شده اید.

این روزها یک نفر، چیزی را از شما پنهان می کند. در چنین شرایطی، چگونه می توان با جاسوسی و یا ترس از کشف حقایق ناشناخته، یک رابطه مثبت و خوب به وجود آورد؟ کارت راهبه به شما توصیه می کند تا زمانی که اطمینان خاطر پیدا نکرده اید، از هر گونه اقدامی خودداری کنید. اگر در رابطه هستید، راهبه از شما می خواهد تا زمانی که آماده نیستید، به کسی قولی ندهید.

♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت راهبه: شما نیاز دارید که خودتان باشید، نه چیزی که دیگران از شما توقع دارند. بنابراین، تغییر رفتارتان باعث می شود که بتوانید در زمان مناسب به دیگران نه بگویید. آرزوهای شما نشان دهنده نیاز درونی به بودن در جایی است که در آن احساس آرامش دارید. این کارت به شما اجازه می دهد تا در درون تان تغییراتی ایجاد کنید.

چرخ سرنوشت می گوید که زندگی همیشه طبق برنامه پیش نمی رود و این اتفاق، یک چرخه طبیعی است. اما ما در برابر تغییرات مقاومت می کنیم. در چنین حالتی، وقتی در زندگی مان همان موضوعات و اشتباهات گذشته تکرار می شود، دچار مشکل شده و افرادی شبیه به آدم های گذشته زندگی مان را ملاقات خواهیم کرد. اگر این اتفاق برای شما آشنا به نظر می رسد، امروز زمان آن رسیده است تا از این حالت خارج شده و مسیر جدیدی را در پیش بگیرید.

♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت ستاره: ستاره معکوس اهمیت عزت نفس را به شما یادآوری می کند. رفتار خود شما یا شخص دیگری باید برعکس شود. زیرا حتی عزت نفس هم باید با فروتنی و تواضع همراه باشد. این عزت نفس نیز باید به یک کانال مثبت انرژی تبدیل شود. آرزوها وقتی به حقیقت می پیوندند که ما باید همان چیزی که باید باشیم، تبدیل شویم و در مکان و زمان درست قرار بگیریم.

وعده ها؟ تعهدات؟ آیا قول های شما به موقع عملی می شود؟ مردم از هم استفاده می کنند تا به خواسته های خود برسند و در نهایت می گویند: “برای کاری که کردم متاسفم. قول می دهم که دیگر این کار را نکنم.” اکنون زمان آن است که دیدگاه مان را عمیق تر کنیم. بینش عمیق تر، به ما انگیزه خواهد داد. تعهدات ما بسیار ارزشمند هستند. اگر مجرد یا در حال آشنایی با فردی تازه هستید، باید بدانید که حتی ساده ترین افراد نیز ممکن است پیمان شکنی کنند. این هشدار چیزی است که نمی توانید آن را نادیده بگیرید.

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت راهبه: همه تصمیمات شما نباید دائمی و قطعی باشند، زیرا تغییرات همیشه بد نیستند. تصمیمات مهم خود را به وقت دیگری موکول کرده و به کار دیگری بپردازید. اتفاقی که باید، رخ داده و حقایق بیشتری آشکار می شوند. این رویدادها را بررسی کرده و کارهایتان را اولویت بندی کنید. در زمینه نیت های عاطفی، کارهایی را که باید هم اکنون و یا در طولانی مدت انجام دهید را خوب بسنجید.

حتی در شرایط سخت نیز اتفاقات خوب رخ خواهد داد. از دست دادن همیشه چیز بدی نیست و حتی گاهی می تواند به عنوان یک فرصت نیز تلقی شود. برای مثال، شما می توانید با خودتان فکر کنید که چرا چنین شخصی را انتخاب کرده اید. این کارت اشتباهات مان را به ما گوشزد کرده و ما را از قرار گرفتن در یک رابطه غلط نجات خواهد داد.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت عدالت: نقطه مقابل احتیاط و اعتدال، بی احتیاطی و افراط است. در بعضی مواقع، شما باید برخی از رفتارهای خود را کنار بگذارید. این کارت می گوید اکنون زمان مناسبی برای این کار است. واکنش خود را تغییر داده و اعصاب خود را کنترل کنید. شما نمی توانید به سرعت قوانین زندگی را تنظیم کنید. همه موارد فوق می تواند به این دلیل باشد که شما از موارد واضح چشم پوشی کرده و افکار اشتباه، باعث سردرگمی و عقب ماندگی های فعلی تان می شود.

کارهایی است که بر اساس احساسات خود انجام می دهید و به شدت به زمان بندی دقیق توجه می کنید. شما اعتماد به نفس زیادی دارید و با خواسته های خود هماهنگ هستید. این روزها در مسیر صحیح گام برمی دارید و در راه درست قرار گرفته اید. رابطه طولانی مدت تان سر و سامان یافته و کارهایتان درست می شود. هر چالشی که در رابطه تان به وجود می آید، فرصتی است که به یک دیگر نزدیک تر شده و عشق بیشتری را تجربه کنید.

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت ارابه: اکنون زمان مناسبی است. شما کارهایی را که باید، انجام داده اید و اکنون می توانید نتیجه صبر و تلاش تان را ببینید. پاسخ نیت شما بسیار واضح است، “بله!” در زمینه مسائل احساسی نیز، داستان پر پیچ و خم شما پایان خوبی داشته یا ممکن است فرد رویاهایتان نزدیک شما باشد.

در صورتی که احساس می کنید در یک رابطه سمی قرار دارید، آن را کنار بگذارید. در این روابط خفه کننده، با دغل کاری از شما سوء استفاده شده یا ممکن است طرف مقابل تان به راحتی به شما نزدیک نشود. شما می توانید به آسانی احساسات خود را کنترل کنید. وقتی فکر می کنید چیزی اشتباه است، پس آن را کنار بگذارید. شما حتی قبل از عملی کردن تصمیم هایتان، نسبت به آن ها تردیدی ندارید.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت ابله: زندگی پر از اکتشافات مختلف است که شما، در حال حاضر بیش از همه آماده شرکت در آن می باشید. شما بسیار دوست داشتنی و لایق هستید و از تجربیات خود در زندگی بهره مند می شوید. از این تجربه ها و استعداد ها در ماجراجویی هایتان استفاده کنید. آرزوهای شما در مسیر درستی قرار دارند. جستجوی خود را متوقف کرده و زندگی خود را از نو شروع کنید. درباره مسائل عاشقانه تان نیز خوش بین باشید.

آیا احساس می کنید که نه راه پس دارید نه راه پیش؟ این کارت نشان دهنده بالا رفتن بینش و توانایی، برای غلبه بر موانع موجود در مسیر عشق است. زنجیرهای نمادین موجود روی این کارت، شل بوده و نماد لغزش در رابطه هستند. به عبارتی دیگر، این ها همان محدودیت هایی هستند که خودمان برای خودمان ایجاد کرده ایم و اکنون زمان آن است که آن ها را کنار بگذاریم.

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت قدرت: اگر در یک رابطه نابرابر یا غیر متعهدانه هستید، باید خواسته های خود را ارزیابی کرده و مجددا درباره شان صحبت کنید. اگر یک رئیس وجود دارد، باید یک کارمند نیز وجود داشته باشد. این فکر دیگر قدیمی شده باید آن را تغییر داد. اکنون وقت سازش است. از نو یک رابطه واقعی را شروع کنید.

اگر بعد از یک مشورت جدی بتوانید تصمیم درستی بگیرید، بسیار به نفع شما خواهد بود. بهتر است بینش خود را عمیق تر کنید. چیزی که در پس ذهن تان شما را آزار می دهد، امروز اهمیت دارد. آیا چیزی نیاز به تغییر دارد؟ در مواقع مورد نیاز، کائنات این تغییر را به نفع شما رقم می زند. بستن یک فصل در زندگی، منجر به باز شدن فصل های جدید می شود. هر پایان نیز مانند هر شروع، بخشی از مسیر است.

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت چرخ سرنوشت: چرخ سرنوشت می گوید بیش از حد به دنبال شانس نباشید. شما در شرایط وسوسه کننده نباید ریسک کنید. از گذشته تان عبرت بگیرید و در مواردی که اطلاعاتی ندارید، از درایت و و بصیرت خود بهره مند شوید. اگر نیتی در زمینه مالی دارید، نقطه ضعف شما باور این نکته است که فکر می کنید انجام برخی کارها خارج از حد توان شما هستند.

شما بیش از حد نسبت به مسائل حساس هستید. آیا فکر می کنید این فرد ایده آل تان است؟ آیا احساس می کنید بدون او نمی توانید زندگی کنید؟ آیا این اتفاق باعث شده تا واقعیت های این رابطه ناکارآمد را از ذهن تان پاک کنید؟ به این موضوعات خوب بیندیشید، اما اگر در این زمان استرس داشتید، هیچ تصمیم مهمی اتخاذ نکنید. وقتی عمیقا فکر می کنیم، به این نتیجه می رسیم که گاهی همزیستی مسالمت آمیز، بهترین دفاع موقتی است.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت شیطان: زندگی به معنای سرگرمی و لذت بردن است. این کارت به شما اجازه می دهد اوقات خوشی را سپری کنید. آرام باشید. شما مجبور نیستید که همیشه بزرگ فکر کنید. به خود اجازه دهید تا از زندگی تان لذت ببرید. شغل شما نیز باید سرگرم کننده باشد. شاید شما به یادگیری چیز های جدید نیاز داشته باشید تا در زندگی تان احساس رضایت کنید.

اگر مجرد هستید، اکنون زمان مهمی در زندگی شماست، همه چیز در دسترس تان قرار دارد و فقط باید از آن استفاده کنید. آیا عشق واقعی را پیدا خواهید کرد؟ این کارت به شما تضمین می دهد. شما مانند باغبانی هستید که با حضور در رابطه تان می توانید مشاهده کنید که چگونه با صداقت و ایمان، یک رابطه رشد کرده و توسط دو فرد فداکار و وفادار پرورش داده می شود.