مدل مانتو | مدل مانتو دخترانه | جدیدترین مدل مانتو

جدیدترین مدل مانتو جدید 2023 برای خانوم های چاق و شکم دار + تصاویر

06:00 - 1402/01/06
بهترین مدل مانتو برای خانم‌هایی که شکم بزرگ دارند کدام است؟ آیا مدل مانتو تأثیری در زیباسازی اندام دارد؟ چگونه با پوشیدن مانتو مناسب بزرگی شکم را از دید افراد پنهان کنیم؟

پاتوق آنلاین: بهترین مدل مانتو برای خانم‌هایی که شکم بزرگ دارند کدام است؟ آیا مدل مانتو تأثیری در زیباسازی اندام دارد؟ چگونه با پوشیدن مانتو مناسب بزرگی شکم را از دید افراد پنهان کنیم؟ افرادی که پلاس سایز هستند و یا شکم بزرگی دارند همیشه با چالش انتخاب لباس مناسب مواجه هستند. اگر اندام شما استاندارد باشد به راحتی می‌توانید هر مدل و طرحی را بپوشید. اما خانم‌هایی که شکم بزرگ دارند در حاشیه قرار دارند و باید به دنبال مدل‌هایی باشند که شکم بزرگ را بپوشاند و سایر قسمت‌های اندام را نمایش دهد.

از آنجا که همه‌ اندام‌ها شبیه به هم نیستند در نتیجه صنعت مد تمام تلاش خود را می‌کند تا طیف گسترده‌ای از مدل‌های مختلف را عرضه کند تا سلیقه‌ها و سایزهای مختلف را پوشش دهد. پس اگر شکم بزرگی دارید یا اندام شما پلاس سایز است اصلاً نگران نباشید چون به راحتی می‌توانید با رعایت چند نکته ساده بهترین مدل مانتو و لباس را برای خود انتخاب کنید.

راهنمای خرید بهترین مدل مانتو برای خانم‌هایی که شکم دارند

مانتو یک از پرکاربردترین پوشش‌ها در ایران است که برای محیط‌های مختلف از قبیل دانشگاه، مدرسه، محل کار، خیابان، پارک و … قابل استفاده است. بهترین مدل مانتو می‌تواند ظاهر شما را دگرگون کند و شما را منحصر به فرد و زیبا جلوه دهد. اگر شکم بزرگی دارید بهتر است هر مدلی را پرو نکنید و دقیقاً بدانید که چه مدل‌هایی برازنده‌ اندام شماست. مانتوهایی با برش کاملاً راسته برای خانم‌هایی که شکم بزرگ دارند مناسب هستند. سایز مانتو باید دقیقاً مطابق با سایز فرد باشد تا چاق‌تر از حد معمول نشان داده نشود

مانتوهای دکمه‌دار و جلوبسته

جدیدترین مدل مانتو جدید 2023 برای خانوم های چاق و شکم دار + تصاویر1

استفاده از این مانتوها برای خانم‌های شکم دار باعث می‌شود که هیکل جمع و جور شود و شکم بزرگ به چشم نیاید.

یقه هفت کشیده

جدیدترین مدل مانتو جدید 2023 برای خانوم های چاق و شکم دار + تصاویر0

مانتو یقه هفت یکی دیگر از مدل‌های مناسب برای افراد شکم بزرگ است.

مانتوهای چپ و راستی

جدیدترین مدل مانتو جدید 2023 برای خانوم های چاق و شکم دار + تصاویر0

مانتوهای wrap یا چپ و راستی مدل‌هایی هستند که یک قسمت مانتو روی قسمت دیگر قرار می‌گیرد و بزرگی شکم تا حدودی پوشش داده می‌شود. شما می‌توانید مدل‌هایی را انتخاب کنید که قسمت کمر زیر سینه قرار دارد. از آنجا که زیر سینه لاغرتر از شکم است در نتیجه خطای دید ایجاد می‌شود و شکم کوچک‌تر به نظر می‌رسد.

برای خانم‌های شکم بزرگ پوشیدن مانتوهایی که یقه پهن و بزرگ دارند گزینه مناسبی است. چون توجه روی یقه جلب می‌شود و شکم چندان به چشم نمی‌آید. به جنس پارچه توجه کنید. پارچه های ریون و چسبان اصلان گزینه مناسبی برای این دسته از افراد نیستند. شما باید بیشتر مانتوهای کتان یا ابریشم را بپوشید.

برای افراد پلاس سایز و یا افرادی که شکم بزرگ دارند بهتر است مانتوهایی انتخاب شود که طرح و نقش کوچک دارند. به طور کلی زیبایی در سادگی است. هر چه نقش و نگار مانتو زیاد باشد باعث چاق‌تر نشان دادن فرد می‌شود. مانتوهای تک رنگ و ساده از جنس‌های کتان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خانم‌های شکم بزرگ است. این روزها لباس‌های اور سایز یا گشاد هم ترند شده است که شما می‌توانید از این مدل‌ها هم استفاده کنید. البته بهتر است برای زیر این مانتوها از لباس‌های تک رنگ استفاده کنید تا بزرگی چشم به چشم نیاید.

مانتو نامناسب برای خانم‌هایی که شکم دارند

بهترین مدل مانتو برای افراد شکم بزرگ مدلی است که بزرگی شکم را پنهان کند. بهتر است این دسته از افراد به هیچ وجه سراغ مدل‌های زیر نروند.

  • مانتوهایی که طرح‌های بزرگ دارند.
  • مدل‌های کمر داری که کمر روی شکم بسته می‌شود.
  • مانتوهای خیلی کوتاه برای این دسته از افراد مناسب نیستند.
  • مانتوهایی که در قسمت شکم و پهلو تزئین شده‌اند.
  • مانتوهایی که پارچه ضخیم دارند.
  • مانتوهایی که خطوط افقی دارند.

بهترین مدل مانتو بر اساس فرم بدن

بهترین مدل مانتو باید بر اساس فرم بدن انتخاب شود. فرقی نمی‌کند شکم بزرگی داشته باشید یا تخت به هر حال وقتی شناخت کاملی در خصوص فرم بدنی خود داشته باشید به راحتی مانتوی مناسب خود را تهیه می‌کنید. به طور کلی ۵ نوع فرم بدنی وجود دارد که شامل مستطیل، ساعت شنی، گلابی، مثلث برعکس و سیب است. جدای از سایز شکم، دانستن فرم بدنی به انتخابی ایده آل کمک می‌کند. به طور مثال اگر فرم بدنی شما سیبی شکل است مانتو آزاد و راسته برای شما مناسب است. اما اگر فرم بدن شما مثلث معکوس است مانتوهای کمر تنگ بهترین مدل برای شما خواهد بود.

بهترین مدل مانتو تیره؛ انتخابی ایده آل برای خانم‌های شکم بزرگ

جدیدترین مدل مانتو جدید 2023 برای خانوم های چاق و شکم دار + تصاویر5

بهترین مدل مانتو برای افراد پلاس سایز باید رنگ مناسبی هم داشته باشد. برای اینکه بزرگی شکم ظاهر و استایل شما را بد جلوه ندهد بهتر است مانتوی شما به رنگ مشکی، سرمه‌ای، قهوه‌ای و زرشکی باشد. رنگ‌ها تیره باعث لاغرتر نشان دادن اندام می‌شوند.

مدل مانتو راه راه عمودی استایلی فوق العاده برای خانم‌های شکم دار

جدیدترین مدل مانتو جدید 2023 برای خانوم های چاق و شکم دار + تصاویر4

مانتوهایی که طرح آن‌ها راه راه عمودی است بهترین مدل مانتو برای افراد شکم دار است. پوشیدن این لباس قد شما را بلندتر از حد معمول نشان می‌دهد. اگر علاقه‌ای به پوشیدن لباس‌های تیره ندارید بهتر است لباس‌های روشن شما راه راه عمودی باشد.

استایل مینیمال؛ تکنیکی برای کوچک‌تر نشان دادن شکم

جدیدترین مدل مانتو جدید 2023 برای خانوم های چاق و شکم دار + تصاویر3

بهترین مدل مانتو در استایل مینیمال باعث می‌شود تا اندام شما لاغرتر و کشیده‌تر نشان داده شود. در این استایل از لباس‌های هم رنگ استفاده می‌شود و همین عامل باعث می‌شود تا بزرگی شکم به چشم نیاید.

استفاده از کمربند روی مانتو

جدیدترین مدل مانتو جدید 2023 برای خانوم های چاق و شکم دار + تصاویر16

برای افرادی که شکم بزرگی دارند انتخاب بهترین مدل مانتو کمی سخت است چون باید مدلی انتخاب شود که نگاه ها از سمت شکم برداشته شود. برخی از مانتوها دارای کمربند هستند. کمربند اصلاً گزینه خوبی برای خانم‌ها شکم دار نیست چون باعث می‌شود برجستگی شکم بیشتر دیده شود. بخصوص اگر کمربند باریک باشد چاقی پهلو شکم بیشتر دیده می‌شود. پس تا جایی که می‌توانید از کمربند استفاده نکنید و روی مانتو از گردنبند و گوشواره‌های زیبا استفاده کنید تا توجه افراد به این قسمت‌ها جلب شود.

برای پوشاندن شکم لایه لایه لباس بپوشید.

برای فصول سرد سال بهترین مدل مانتو را می‌توانید بر تن کنید. البته این بدین معنی نیست که تنها با پوشیدن یک مانتو سر و ته قضیه را هم بیاورید بلکه برای اینکه لاغرتر دیده شوید بهتر است چند لایه بلوز و بالاپوش را استفاده کنید و با یک شال گردن استایل خود را تکمیل کنید. برای زیر مانتو شلوارهای فاق بلند با کمر پهن استفاده کنید تا شکم را جمع کنند و پاها را بلندتر از حد معمول نشان دهند.