شهرام عبدلی / خاکسپاری پیکر زنده یاد شهرام عبدلی ذ

آرزوی هرگز برآورده نشده شهرام عبدلی جگر همه را خون کرد | فیلمی که امان پسران شهرام عبدلی را برید

13:47 - 1402/01/03
شهرام عبدلی آرزو داشت بزرگ شدن بچه‌هایش را ببیند و عاقبت‌ به خیری‌شان را ببیند که این آرزو برآورده نشد.

شهرام عبدلی آرزو داشت بزرگ شدن بچه‌هایش را ببیند و عاقبت‌ به خیری‌شان را ببیند که این آرزو برآورده نشد. شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود شنبه ۶ اسفند در بیمارستان قائم مشهد درگذشت. پدر و مادر شهرام عبدلی اصالتا تورک هستند و یک خواهر و یک و برادر دارد، از 2 تا 17 سالگی در محله قلعه مرغی بودند و حالا ساکن اکباتان تهران است. شهرام عبدلی سالهاست ازدواج کرده و صاحب دو فرزند پسر بنام های آرتین و آدرین است.

آرزوی هرگز برآورده نشده شهرام عبدلی جگر همه را  خون کرد |  فیلمی که امان پسران شهرام عبدلی را برید3

این آرزوی برآورده نشده “شهرام عبدلی” اشک همه را درآورد!

مختار سائقی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: شهرام آرزو داشت بزرگ شدن بچه‌هایش را ببیند، عاقبت‌ به خیری‌شان را ببیند. دوست داشتم بروم و راجع به آرزوهایش صحبت کنم.

مختار سائقی گفت: با شهرام روی صحنه بودیم، سریال و تله فیلم کار کردیم. چیزی که شهرام را برای همکارانش عزیز می‌کند این است که غیرممکن بود سر هر کاری راجع به خانواده‌اش، همسر و بچه‌هایش و آرزوهایی که برایشان داشت صحبت نکند.

سائقی گفت: دوست داشتم بروم و راجع به آرزوهایش صحبت کنم. شهرام آرزو داشت بزرگ شدن بچه‌هایش را ببیند، عاقبت‌ به خیری‌شان را ببیند. شهرام چیزی از دست نداد.

سائقی همچنین درباره آرزوی شهرام برای سینمای کشور گفت: زخم داشت و از سینما می‌گفت: هیچ چیز ما در سینما درست نیست. می‌گفت من کار می‌کنم اما هیچ چیزی سرجایش نیست.